Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...quote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef BossFight het volgende:
Ik ken het. Mega irritant sinds hier in regio Breda Veolia het overgenomen heeft van BBA is het op tijd komen, en zelfs het komen opdagen van de bussen echt om te janken! Vaak genoeg dat ik gewoon een half uur langer moet wachten omdat er een bus gewoon niet komt.
Net al gedaan, hopelijk doen meer mensen het!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...
Tjah opzich, misschien geen slecht idee. Tenminste, als veel mensen het doen wil het misschien nog wel effect hebben anders ook niet. Maar het is iig wel ernstig gesteld met deze nieuwe eikels.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mijn voorstel: dien een klacht in! Dan weten ze bij Violet ook dat er wat aan de hand is...
ben wel benieuwd ja, wtf is veoliaquote:Op maandag 26 maart 2007 16:13 schreef zatoichi het volgende:
Is dat niet zo'n bloem? Of was het nou drugs?
quote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
ben wel benieuwd ja, wtf is veolia
Ofwel; ik heb geen fokkin ideequote:U hebt gezocht op veolia:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
dat dusquote:Op maandag 26 maart 2007 16:32 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
ben wel benieuwd ja, wtf is veolia
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegenquote:Op maandag 26 maart 2007 17:06 schreef Ruyter het volgende:
Veolia is een nieuwe busmaatschappij..
Heb hun treintjes een keer gezien vanuit boxmeer... wat een bendequote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegen
Inderdaad "verzorgd", rijden ze nog steeds met van die afgedankte NS treinen?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En "verzorgd" treinverkeer tussen Roermond - Nijmegen
Het lijken net treinen uit WWII, alleen dit keer vanuit Polen terug richting NLquote:Op maandag 26 maart 2007 17:24 schreef Ruyter het volgende:
[..]
Inderdaad "verzorgd", rijden ze nog steeds met van die afgedankte NS treinen?![]()
Bla bla bla domme mensen. Veolia heeft allang 8 treinstellen besteld, zodra ze hoorden dat ze het vervoer in limburg mochten regelen. Tot jullie verbazing is een trein echter niet in 2 dagen gemaakt, dat duurt even. Eind dit jaar hebben ze nieuwe treinen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het lijken net treinen uit WWII, alleen dit keer vanuit Polen terug richting NL
Maaslijn? Heuvellandlijn? Van waar tot waar is dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben zelfs 16 stellen voor de maaslijn besteld. Die worden eind dit jaar geleverd. Iets wat best snel is. Een jaar later volgen 8 stellen voor de heuvellandlijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |