Nog een voorkeur?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:53 schreef erkel het volgende:
Dan kom ik nog wel ff buurten, heppie nog stukkie taart?
Ah jij hebt je stukje al genomen zie ik, dan eet ik de rest wel opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is wel een kleintje geworden hoor
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
@ Jojoortje: snap je het al? Jayhawk was busted in de AKQ op googlen, toen heeft hij een kloon aangemaakt genaamd Huiluil en dat hadden we ook zo door. En nu heeft hij een 3de () kloon, genaamd Plasterk. en toen Plasterk geband was, kwam Jayhawk ineens weer opduiken
waarom hij plasterk heeft weet ik eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Je maakt wat mee zeg![]()
Wat een avontuur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
ik heb vannacht een nachtmerrie gehadik ben in mijn (half)slaap naar mijn lichtknopje gerend. Dat is zeker 6 meter rennen met ook nog eens een haakse bocht in het parcours. Het valt me mee dat ik niet met mn kop tegen de muur aan ben geknalt.
Toen ik het licht aan gedaan had werd ik pas echt wakker en ben ik maar weer rustig in bed gaan liggen.
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef Mark_V het volgende:
Mogge lui![]()
, ik was nogal zatjes gisteren zeg.....
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef Homdeck het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |