urenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..wat voor tijdsspanne hebben we het hier over? Ex1 en Ex2...dagen, weken, maanden? UREN?
Je bent me net voorquote:Op maandag 26 maart 2007 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg..wat voor tijdsspanne hebben we het hier over? Ex1 en Ex2...dagen, weken, maanden? UREN?
in die dikke reet heb je wel wat gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef Mark_V het volgende:
En voor de wijsneuzen, het gaat dus inderdaad om 1 lullige reep chocola....die ze met d'r dikke reet heeft lopen opeten
Al mijn imponeeracties bij Soempie voor nietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:00 schreef Soempie het volgende:
mwah, ik had toch al niet zo'n hoge pet van je op.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:58 schreef Mark_V het volgende:
Hey sta ik hier bekend als de AKQ hoer ofzo?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:03 schreef Plasterk het volgende:
Mark_V Mark_V
Met zo'n kerel wil iedereen wel mee
Hij spamt vaak de slowchat vol
En binnenkort weer een nieuwe snol
Dan snap ik echt geen hol van de chocoladediscussiequote:
Je weet het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik echt geen hol van de chocoladediscussie
ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als Geert Wilders morgen wordt neergeschoten is dat ook groot nieuws, en verdient dat een plek in de journaals en in de kranten. Of je het nou eens bent met hem of nietquote:Op maandag 26 maart 2007 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is dus een wezenlijk verschil.
Is dat reden genoeg voor een standbeeld?
Ex2 heeft de chocola die bedoeld was voor ex1 lopen opvreten en wil die niet teruggeven aan mij......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom zeg. Na dat verhaal over dat je geen zin had om mee te gaan met je ouders, maar je er ook weer niks van durfde te zeggen, ben ik afgehaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Al mijn imponeeracties bij Soempie voor niets
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ex2 heeft de chocola die bedoeld was voor ex1 lopen opvreten en wil die niet teruggeven aan mij......
Plasterk, Jayhawk of huiluil,
aan jou maken we geen woorden meer vuil
Googled tegenwoordig niet minder vaak
Maar door feestjes met gratis drank is het qua dronkenschap iedere keer weer raak....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |