Nou ik heb dus ex1 en ex2, die kennen elkaar. Toen het net uit was met ex1 heb ik een lonely planet en een reep chocola van ex1 (lonely planet was geleend van ex1 en reep was kadootje) neergelegd bij ex2 omdat ex1 mij niet meer wilde zien.
Daarna wilde ex2 nog mijn gitaar lenen omdat die van haar klote was. Omdat ze geen plek had voor 2 gitaren, heeft ze haar crapgitaar bij mij gestald.
Toen ging het uit. Nu wil ik dus mijn gitaar terug, en dan wordt dus verwacht dat IK met haar gitaar naar haar toe ga etc. Dat vond ik sowieso al raar. Maar nu wil ik dus die lonely planet (eingedom van ex1) en reep van ex2 terug, zodat ik hem zelf aan ex1 kan geven. Maar nu heeft ex2 dus die reep opgekaand en wil dus geen nieuwe kopen. Want dan had ex1 hem maar eerder moeten komen halen en ze moet blij zijn dat ik hem niet heb weggegooid enzo.
Toen zij ik dat ze blij moest zijn dat ik die gitaar die ze had gestald niet had verbrand (stuurde een foto van jimi hendrix mee
![]()
) en toen begon zij natuurlijk over mijn gitaar, maar die was geleend.
Al met al een hoop spitsvondigheden over en weer (zij is ook verbaal erg sterk) maar uiteindelijk had ik haar compleet op haar rug
![]()
En ja, het is zooooo kinderachtig, i know, but it feels gooooood!