Die ben ik nu aan het luisteren. Eéntje heb ik al geluisterd en daar zitten goeie nummers tussen.quote:
Fortuyn vergelijken met Kennedy is toch wel een dieptepunt heurquote:Op maandag 26 maart 2007 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was op m'n eigen forumpje aan het kijken
[..]
Dezelfde reden waarom de moord op Kennedy zo vaak wordt uitgezonden: de nieuwswaarde is in dit geval zó groot dat de foto in kwestie geplaatst moet worden, vanwege de impact die het heeft op de samenleving. Een uit de hand gelopen burenruzie hoeft wmb niet met foto's in de krant.
Vergelijking gaat niet op persoon/ideologie, maar om de impact die het heeft. De ene was president, de ander had mogelijk premier kunnen wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fortuyn vergelijken met Kennedy is toch wel een dieptepunt heur
Jeugdige overmoed..quote:Op maandag 26 maart 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben stoer. Ik ken geen angst.
En dat is dus een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vergelijking gaat niet op persoon/ideologie, maar om de impact die het heeft. De ene was president, de ander had mogelijk premier kunnen worden
Dus je was te laf om naar de film te gaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:40 schreef Mark_V het volgende:
Oehhh ik heb net zo lekker lopen bakkeleien met mijn ex, ik voel me helemaal goed....
Ik sprak haar toevallig aan op msn, daar had het niks mee te makenquote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je was te laf om naar de film te gaan?
Het was zelfs zo erg dat je ruzie bent gaan zoeken met je ex?
Joh, ik ben ook een ontzettend irritant en kinderachtig ventje, maar zij is dat zo mogelijk nog erger.quote:
Ja deze:quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
stuurde een foto van jimi hendrix mee
Ook gewoon via msn?![]()
Ik kwam thuis, zag haar online en had zin in een rel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |