quote:Op maandag 26 maart 2007 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou... Ik had mijn gordijnen en raam helemaal wijd open op mijn kamer. Dus ik op mijn bed liggen met het zonnetje in mijn gezicht... Val ik kats in slaap!Werd ik wakker... heb ik 20 sproetjes gekregen!
![]()
Ik wilde een poster van Circe (waterhouse), maar die was iets van 25 euroquote:Toe maar weer!![]()
Wie staat er op die poster dan?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan studeren. Anders gezegd: het werken heb ik nu ook wel weer gezien
. Maar misschien denk ik daar morgen anders over.
Donderdag proefstuderen
Ouiquote:Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]goed dat je er zin in hebt!
Leeuwarden?
Grom, ppp afgelopenquote:
En waarom vind jij absoluut van wel?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Grom, ppp afgelopen
Opdracht gaat over de beelden die gemaakt zijn van Pim Fortuyn van vlak na de moord, of die geplaatst moeten worden of niet. Ik vind: absoluut. School let mogelijk iets meer op ethiek en zal waarschijnlijk vinden van niet
Blijkbaar istie het er zelf toch niet zo mee eensquote:
Dezelfde reden waarom de moord op Kennedy zo vaak wordt uitgezonden: de nieuwswaarde is in dit geval zó groot dat de foto in kwestie geplaatst moet worden, vanwege de impact die het heeft op de samenleving. Een uit de hand gelopen burenruzie hoeft wmb niet met foto's in de krant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |