Ja, en eigenlijk was ik dat gisteren helemaal niet, iemand had mijn login GESTOLEN om mij een slechte naam te bezorgenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk was ik dat gisteren helemaal niet, iemand had mijn login GESTOLEN om mij een slechte naam te bezorgen![]()
4e? Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Plasterk is zijn 4de kloon
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Shit![]()
![]()
Ik ken er 3 maar had verkeerd gelezen/getelt![]()
Lobbyenquote:
Plasterk en ik komen veel overeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waarom hij plasterk heeft weet ik eigenlijk nietiets met het nieuwe kabinet enzo iig
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef Homdeck het volgende:
al vat ik niet helemaal waarom je als atheist op CDA gaat stemmen
Ik neem aan dat je stemt n.a.v. het programma en niet vanwege de naam van een partijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef Homdeck het volgende:
al vat ik niet helemaal waarom je als atheist op CDA gaat stemmen
noem mij maar kortzichtig maar het zal niet eens in me opkomen om op een christelijke partij te stemmen. waarom zal ik me vereenzelvigen met een partij die gestoeld is op een christelijke grondslag?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je stemt n.a.v. het programma en niet vanwege de naam van een partij
Als het programma van de CDA je aanspreekt, dan stem je daar toch op?
Dingen als abortus enz kun je ook tegen zijn als je een atheist bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |