Als je zilver die kleur heeft, moet je het poetsenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
mwah, op die foto had het qua kleur net een zilvermeeuw kunnen zijn.
Ding ding!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:47 schreef SaskiaR het volgende:
ringmus?
Ok, dan gaan we er nog even lekker mee doorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:50 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb ook eigenlijk de ballen verstand van vogels, ik heb een jeugdtrauma van al die keren dat ik met mijn vader mee moest ;')
Niet echt bij mij vrees ik, maar ik ben ook een beta....quote:Op maandag 26 maart 2007 15:53 schreef SaskiaR het volgende:
niet? toch best bekend, dacht ik.
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:57 schreef DiviFilius het volgende:
Ook opgezocht, en ook ik had nog nooit van de beste man gehoord.
Hmmm, damn, ik heb vanavond niemand om mee naar de bios te gaanquote:Op maandag 26 maart 2007 15:58 schreef SaskiaR het volgende:
Het is een film die het vooral moet hebben van het visuele spektakel, dus in de bioscoop komt het waarschijnlijk veel beter over dan thuis. En het visuele spektakel is zeker de moeite waard om naar de bios te gaan
Dat bewonder ik zeer, maar ik vind dat gewoon helemaal niks, heb altijd het gevoel dat mensen je dan zitten aan te kijken met zo'n blik van: "heb jij geen vrienden ofzo".quote:Op maandag 26 maart 2007 16:01 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga zo vaak alleen naar de bios, wat maakt mij het nou uit wat mensen daarvan denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |