aangepastquote:Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Yestuuur - 24 punten
Met 3 u's, maar dat is dezelfde persoon
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 14:43 schreef Mark_V het volgende:
Het UMC utrecht noemt zich altijd umc utrecht, het LUMC noemt zich altijd leids UMC etc.....
RoofingBurner +1quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben Woldring?
Bijna is niet helemaal.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is toch wel goed genoeg....
Nu gaat iemand anders er met mijn punt vandoor![]()
Welke afkorting en welk ziekenhuisquote:Op maandag 26 maart 2007 14:48 schreef RoofingBurner het volgende:[/b]
Vroeger had je ook het MHAM in Utrecht.
quote:Ook beslist de vraagsteller of een antwoord helemaal perfect gespeld moet zijn of niet. Wees daar alsjeblieft een beetje soepel in, in de snelheid wil je nog wel eens een letter vergeten. Ook bij buitenlandse namen mag best wat soepeler met spelling omgegaan worden.
Klopt, Wolderink en Woldring is 2 op de 8/9 letters fout. Vind ik niet klein. Als het nou een of andere obscure russische achternaam was geweest, dan had ik het zeker door de vingers gezien. Ik vind het ook zwaar irritant als mensen mijn achternaam fout spellen.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef Mark_V het volgende:
@PR, meestal worden kleine spelfoutjes gewoon genegeerd hoor, zie ook de OP....
[..]
Moeten mensen ook maar niet van die vage en moeilijke achternamen nemenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Klopt, Wolderink en Woldring is 2 op de 8/9 letters fout. Vind ik niet klein. Als het nou een of andere obscure russische achternaam was geweest, dan had ik het zeker door de vingers gezien. Ik vind het ook zwaar irritant als mensen mijn achternaam fout spellen.![]()
En het was ook geen teipvaud...
Goed genoeg voor mij hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef Mark_V het volgende:
militair hospitaal a. marijnissen oid
quote:En nou s.v.p. ophouden met eikelen over die vorige vraag.
Zal ik nu een hele foute opmerking maken? Nah, ik hou me inquote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik vind het ook zwaar irritant als mensen mijn achternaam fout spellen.![]()
Jeeeej!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Goed genoeg voor mij hoorMark_V +1
het is dus Militair Hospitaal Dr. A. Mathijsen
Ja, dat weet ik nog wel, grappig was dat.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jeeeej!@ Roof, die wel aardig is
Roofingburner, de man die vragen over militairen en hengen stelt.
kan me nog herinneren dat jouw eerste vraag over de huzaren van bureel ging en dat niemand ook maar een idee had wat dat in godsnaam was![]()
Mooi dat je wel pissig was en ons maar een stelletje kleuters vond omdat we nooit in dienst hadden gezetenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel, grappig was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |