Hij staat er tussenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag hem in de Wiki staan, je kunt je OP ook zo wel ff aanpassen#75 heb ik ook al zitten zoeken, niet gevonden, ik heb toen #76 geopend, volgens mij moest dan 75 zijn
![]()
Nee, dus ik neem gewoon mn tentje mee en ik zie wel hoe het looptquote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Inderdaad, had snel ook al even op NS Internationaal gekeken..
Is wel een leuke idee'tje, dan kan je dus voor ruim 300 euro in 22 dagen een hoop van europa zien.
Heb je hier al ervaring mee, of iemand anders qua rondreizen in het algemeen? Werkt verhelderend, aan vakantie's denken op je stage.![]()
Lachen, succes en zorg dat je wat moois (lees: LUXE) vindtquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met relaties Rome bezoeken, moet de route en overnachtingen ook regelen.
Even aan mn moeder vragen, dat is toch uit de tijd meidquote:Op maandag 26 maart 2007 13:43 schreef Sok41 het volgende:
Even aan mn moeder vragen, ik zweerde dat ze dat zei.. Ze lachte er niet eens biijj
Terwijl het in de metro van Barcelona echt maar 10 graden was. Opzich wel lekker ff, maar de halve groep lag de volgende dag ziek op bed.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, en ik wil 80 worden, dus zal dat ook zo blijven.
In Spanje trouwens wel, 40 graden inside.
Komt goed, weet aardig de weg in Rome. Vandaar dat hij mij vroeg, er zitten er hier nog een paar jaloers mijn kant op te kijken en niets te zeggen. Naar deze mensen lach ik zomaar vriendelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lachen, succes en zorg dat je wat moois (lees: LUXE) vindt![]()
je kunt het ook bij mij kwijtquote:Op maandag 26 maart 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Even aan mn moeder vragen, dat is toch uit de tijd meid
Ik heb ook eens met een zware verkoudheid door Barcelona gelopen met 43 gradenquote:Op maandag 26 maart 2007 13:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Terwijl het in de metro van Barcelona echt maar 10 graden was. Opzich wel lekker ff, maar de halve groep lag de volgende dag ziek op bed.![]()
wel met de airco..quote:Op maandag 26 maart 2007 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Verkoudheid heeft dan ook niets met tempratuur te maken.
Tvp. Ik ben vorig jaar met de trein naar Belgrado geweest. Via Boedapest.. Wel een hele ervaring hoor. Maar wat duurt die treinreis lang zeg! Ik heb trouwens nog steeds het plan om van de zomer naar het Exit Festival in Novisad (Servië) te gaan, alleen dan ga ik vliegen.. Met de trein is wel érg lang.. Hoop wel voor je dat je een slaapcoupé hebt geboekt...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit in een trein in Hongarije gezeten
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Holla, jullie doen lekker gezellig mee![]()
Nou, in de zomer is het anders ook niet uit te houden met buitensporig hoge temperaturen ondergronds tussen al die Spanjaarden die allemaal nat van zweet zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Barcelona Sants ofzo , hoe heet dat station? Kwamen we aan vanaf Port Bou (Franse grens). Hele weg door weilanden en dorre vlaktes met 40 graden, kom je op een treinstation onder de grond aan waar het inderdaad teringkoud was
Ik ga na mijn stage een paar dagen naar Barcelona.. Heb er echt zin in!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Barcelona Sants ofzo , hoe heet dat station? Kwamen we aan vanaf Port Bou (Franse grens). Hele weg door weilanden en dorre vlaktes met 40 graden, kom je op een treinstation onder de grond aan waar het inderdaad teringkoud was
Ik van Síofok (aan het Balatonmeer) naar Budapest, op een dagje ff heen enweerquote:Op maandag 26 maart 2007 13:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tvp. Ik ben vorig jaar met de trein naar Belgrado geweest. Via Boedapest.. Wel een hele ervaring hoor. Maar wat duurt die treinreis lang zeg! Ik heb trouwens nog steeds het plan om van de zomer naar het Exit Festival in Novisad (Servië) te gaan, alleen dan ga ik vliegen.. Met de trein is wel érg lang.. Hoop wel voor je dat je een slaapcoupé hebt geboekt...
Een verkoudheid, ook wel rhinitis of acute coryza genoemd, wordt veroorzaakt door een virus. Koude, afkoeling of tocht veroorzaken dus geen verkoudheid, er is altijd een virus nodig. Het feit dat 'verkoudheden' vooral in de winter voorkomen, heeft waarschijnlijk zelfs niet met de temperatuur te maken, maar wel met het feit dat mensen meer binnen zitten en daardoor een groter risico lopen om besmet te raken.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wel met de airco..of zoals de reisleiding al zei.. een typisch gevalletje van de Blanes-pest
![]()
Nou idd, kan me herinneren dat afgelopen zomer de gevoelstemperatuur daar 40 graden was daar op Sants. Ik was nog brak van de avond ervoor, had net een bucket op bij de Kentucky, en moest nog hollen ook om de trein te halen...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou, in de zomer is het anders ook niet uit te houden met buitensporig hoge temperaturen ondergronds tussen al die Spanjaarden die allemaal nat van zweet zijn![]()
Ah, dat is slim.. Wij gingen toen in één keer naar Belgrado via Wenen en Boedapest. Dat was een reis van bijna 24 uur geloof ik... Als je die kant opgaat, moet je ook zeker een bezoek aan Servië brengen vind ik. Novi Sad is een leuke studentenstad waar je prima op een terrasje kan zitten en Belgrado is indrukwekkend, omdat er nog steeds een hoop gebouwen in puin liggen vanwege de oorlog. Als je meer over het land wilt weten, moet je een pm ofzo sturen.. Kan je er een hoop over vertellen en heb nog veel foto's...quote:Op maandag 26 maart 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik van Síofok (aan het Balatonmeer) naar Budapest, op een dagje ff heen enweer
Exit Festival ken ik niet, vertel?
We gaan trouwens niet in één keer naar BUdapest, hoor. Op de eerst dag gaan we 's ochtends vroeg naar Parijs, en dan zoeken we laat in de avond een nachttrein die ons ff heel Duitsland door brengtVanaf daar gaan we naar Hongarije, Bulgarije, Kroatië, Bosnië, en misschien nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |