Het moet altijd rellen rond Ajax natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien heeft ie wel een beetje gelijk, maar waarom komt ie er nu mee? Is toch momenteel helemaal geen issue?
Het is een hoerejongquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wat een trieste column. Er is niks te schrijven, dus dan maar iets over Ajax en een voorzitter in de titel, zodat nieuwsgierigen toch sneller geneigd zijn dit verhaaltje te lezen......!
Hehequote:
Wat een kneus zeg. Ga dan het Nederlands elftal bezeiken, dat is tenminste recent.quote:
dat is te makkelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een kneus zeg. Ga dan het Nederlands elftal bezeiken, dat is tenminste recent.
quote:
AFC Ajax-topic #588quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef JeroenV het volgende:
Afscheids/benefietwedstrijd tussen huidig Ajax en Ajax uit 1995
In De Telegraaf wordt gemeld dat er aan het einde van het seizoen een afscheidswedstrijd wordt georganiseerd voor de gebroeders De Boer. het wordt tegelijkertijd een benefietwedstrijd voor het goede doel van Spieren voor Spieren. De wedstrijd wordt gespeeld tussen het huidige Ajax en het Ajax van 1995 dat de Europa Cup 1 wist te winnen.
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef HeatWave het volgende:
En dan iedereen kidnappen en hierhouden.
Als ik kan ga ik zeker ook.. Lijkt me geweldig om te zien weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zeker weten dat ik bij die wedstrijd ga kijken. Wordt fantastisch
Dit is geen kwestie van als ik kan bij mij denk ik...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik kan ga ik zeker ook.. Lijkt me geweldig om te zien weer.
Alleen Kluivert.
Hier verzetten we gewoon alles voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van als ik kan bij mij denk ik...
fotoooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |