abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47663364

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 26 maart 2007 @ 09:38:48 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47663385
Worden er nog namen met Ajax in verband gebracht?

Eén of twee (linksbenige) verdedigers erbij, lijkt me geen overbodige luxe.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47663394
Nee, ik hoor alleen maar over spelers die vertrekken..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47663423
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef Ordinair het volgende:
Nee, ik hoor alleen maar over spelers die vertrekken..
dat zegt hugo borst, die is ook zo onbetrouwbaar als de pest
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2007 @ 09:41:07 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47663426
Ik denk dat er wel een paar verkocht gaan worden, zoals Wesley Sneijder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_47663435
Als het aan Henk ligt moeten er nog wel wat versterkingen komen.. vraag me idd alleen af welke posities..
pi_47663453
Middenvelder en verdediger.. Die moeten er zeker komen..
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 26 maart 2007 @ 09:44:37 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47663505
Of redden we het wel met jeugdspelers als Gregory v/d Wiel, Vurnon Anita, Mitchell Donald en Donovan Slijngard?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47663566
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Of redden we het wel met jeugdspelers als Gregory v/d Wiel, Vurnon Anita, Mitchell Donald en Donovan Slijngard?
Te onervaren. Volgend jaar gewoon speel minuten geven, maar we moeten niet denken dat we fulltime er op kunnen vertrouwen. We hebben gewoon een ervaren verdediger nog nodig.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47663606
Toch wel opvallend, die vd Wiel. Dat ie eerst is weggestuurd en bij Haarlem ging spelen en later weer opgehaald en zelfs bij het eerste mee man doen. Inschattingsfoutje.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:49:35 #11
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_47663610
quote:
Dan begin je meteen weer vanaf onderaan de ladder. Weer bouwen met n nieuw team. Ajax moet doorbouwen op de huidige selectie, zoveel mogelijk behouden en dan kan er binnen een korte tijd gewoon gepresteerd worden. En tijdens de goede resultaten laat je de jonkies mee ruiken aan het niveau... Zo gaat het altijd, alleen heeft Ajax te vaak de fout gemaakt om spelers te vroeg te verkopen waardoor onervaren jochies zich meteen moesten bewijzen
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 maart 2007 @ 09:51:00 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47663636
quote:
Langzaam brengen net zoals v persie bij Arsenal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 26 maart 2007 @ 09:58:59 #13
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47663785
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch wel opvallend, die vd Wiel. Dat ie eerst is weggestuurd en bij Haarlem ging spelen en later weer opgehaald en zelfs bij het eerste mee man doen. Inschattingsfoutje.
Op tijd hersteld dus......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_47663848
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach ja, zo zijn er altijd genoeg ook weer die het wel mogen meemaken en niets presteren. Jeugdspelers zijn altijd nog heel grillig en na 2 jaar met regelmaat spelen in het eerste elftal weet je pas of iemand het echt gaat redden.

Ik maak me daar niet zo druk om dat er eens een jeugdspeler doorbreekt ergens anders die weggestuurd is bij Ajax. Je hebt nou eenmaal niet plek voor iedereen.
pi_47663879
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:58 schreef BoNi het volgende:

Op tijd hersteld dus......
Dat wel, maar had zich bij Ajax waar de omstandigheden en faciliteiten een stukje beter zijn, wellicht meer kunnen ontwikkelen.
pi_47664187
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat wel, maar had zich bij Ajax waar de omstandigheden en faciliteiten een stukje beter zijn, wellicht meer kunnen ontwikkelen.
Misschien ook niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47664237
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Of hij heeft leren inzien dat alles niet vanzelf gaat en hij moet knokken voor zijn plaats.

Maar goed, wat is hier precies het nut van?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47664407
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Misschien ook niet.
Noem eens 3 redenen die deze bewering ondersteunen?
pi_47664452
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:41 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat er wel een paar verkocht gaan worden, zoals Wesley Sneijder.
Ik hoop dat ie nog 1 jaar blijft.

Anders kenne we weeeeeeeer beginnen.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664474
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Noem eens 3 redenen die deze bewering ondersteunen?
Meer speeltijd, dus beter wedstrijdinzicht. Meer speeltijd, dus betere conditie. Meer speeltijd, dus betere balbehandeling onder druk. Slechtere ploeggenoten, dus meer verdedigen. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om er boven uit te steken. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om betere coachvaardigheden in het veld te krijgen.

Tada.
pi_47664512
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Of hij heeft leren inzien dat alles niet vanzelf gaat en hij moet knokken voor zijn plaats.

Maar goed, wat is hier precies het nut van?
Dat je je vraagtekens kunt zetten bij deze handelswijze van Ajax. Eerst wordt hij weggestuurd, dan doen ze er 5 jaar over om erachter te komen dat hij misschien toch best aardig kan voetballen. En dan mag hij ineens in de basis van ajax 1 beginnen. DIt komt op mij eerder over als we doen maar wat , dan als een duidelijk en gestructureerd beleid.

Denk daarom ook niet dat Gregory het gaat halen.
pi_47664588
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Meer speeltijd, dus beter wedstrijdinzicht. Meer speeltijd, dus betere conditie. Meer speeltijd, dus betere balbehandeling onder druk. Slechtere ploeggenoten, dus meer verdedigen. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om er boven uit te steken. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om betere coachvaardigheden in het veld te krijgen.

Tada.

Ja zo ken ik er nog wel 6.
Je vergeet nog slechtere ondergronden zodat hij goed gewend is aan het veld in de Arena.
pi_47664747
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

God zegt van wel?
pi_47664812
Pff wat een kut discussie hier weer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47664819
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja zo ken ik er nog wel 6.
Je vergeet nog slechtere ondergronden zodat hij goed gewend is aan het veld in de Arena.
Nee, dat is bullshit. Maar goed, dan ga ik toch maar weer even serieus op je reageren om te kijken of er misschien nog iets van niveau in je hersenen zit.

Een jaar lang wisselspeler bij de B1 van Ajax met een keer in de 4 wedstrijden een invalbeurt of een jaar lang basisspeler in de B1 van Haarlem? Waar zou hij op alle vlakken (dus technisch, fysiek, mentaal, etc) het meest van leren? Ik denk toch echt bij Haarlem hoor - zeker als verdediger zijnde.

Hij is overigens maar 3 jaar tussentijds vertrokken naar en tekende een contract in 2006. Dus vanaf 2005/2006 speelde hij alweer bij Ajax.

Elke speler is anders en kan op wellicht meer leren bij Ajax, terwijl anderen meer kunnen leren bij Haarlem. Wellicht had vd Meyde het nooit geredt wanneer hij niet een seizoen uitgeleend was geweest aan Twente, of Ronald de Boer. Wellicht had van der Gun of Knopper het wel echt geredt als zij eerst een jaar verhuurd waren geweest. Wellicht had Donk in het 2de van Ajax mee lopen ballen ipv via RKC naar AZ te gaan. Het is van te voren niet te zeggen, dus ga niet zo bijdehand lopen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')