dat zegt hugo borst, die is ook zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op maandag 26 maart 2007 09:39 schreef Ordinair het volgende:
Nee, ik hoor alleen maar over spelers die vertrekken..
Te onervaren. Volgend jaar gewoon speel minuten geven, maar we moeten niet denken dat we fulltime er op kunnen vertrouwen. We hebben gewoon een ervaren verdediger nog nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Of redden we het wel met jeugdspelers als Gregory v/d Wiel, Vurnon Anita, Mitchell Donald en Donovan Slijngard?
Dan begin je meteen weer vanaf onderaan de ladder. Weer bouwen met n nieuw team. Ajax moet doorbouwen op de huidige selectie, zoveel mogelijk behouden en dan kan er binnen een korte tijd gewoon gepresteerd worden. En tijdens de goede resultaten laat je de jonkies mee ruiken aan het niveau... Zo gaat het altijd, alleen heeft Ajax te vaak de fout gemaakt om spelers te vroeg te verkopen waardoor onervaren jochies zich meteen moesten bewijzenquote:Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Of redden we het wel met jeugdspelers als Gregory v/d Wiel, Vurnon Anita, Mitchell Donald en Donovan Slijngard?
Langzaam brengen net zoals v persie bij Arsenalquote:Op maandag 26 maart 2007 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Op tijd hersteld dus......quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch wel opvallend, die vd Wiel. Dat ie eerst is weggestuurd en bij Haarlem ging spelen en later weer opgehaald en zelfs bij het eerste mee man doen. Inschattingsfoutje.
Ach ja, zo zijn er altijd genoeg ook weer die het wel mogen meemaken en niets presteren. Jeugdspelers zijn altijd nog heel grillig en na 2 jaar met regelmaat spelen in het eerste elftal weet je pas of iemand het echt gaat redden.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch wel opvallend, die vd Wiel. Dat ie eerst is weggestuurd en bij Haarlem ging spelen en later weer opgehaald en zelfs bij het eerste mee man doen. Inschattingsfoutje.
Dat wel, maar had zich bij Ajax waar de omstandigheden en faciliteiten een stukje beter zijn, wellicht meer kunnen ontwikkelen.quote:
Misschien ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat wel, maar had zich bij Ajax waar de omstandigheden en faciliteiten een stukje beter zijn, wellicht meer kunnen ontwikkelen.
Of hij heeft leren inzien dat alles niet vanzelf gaat en hij moet knokken voor zijn plaats.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat wel, maar had zich bij Ajax waar de omstandigheden en faciliteiten een stukje beter zijn, wellicht meer kunnen ontwikkelen.
Ik hoop dat ie nog 1 jaar blijft.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:41 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat er wel een paar verkocht gaan worden, zoals Wesley Sneijder.
Meer speeltijd, dus beter wedstrijdinzicht. Meer speeltijd, dus betere conditie. Meer speeltijd, dus betere balbehandeling onder druk. Slechtere ploeggenoten, dus meer verdedigen. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om er boven uit te steken. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om betere coachvaardigheden in het veld te krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem eens 3 redenen die deze bewering ondersteunen?
Dat je je vraagtekens kunt zetten bij deze handelswijze van Ajax. Eerst wordt hij weggestuurd, dan doen ze er 5 jaar over om erachter te komen dat hij misschien toch best aardig kan voetballen. En dan mag hij ineens in de basis van ajax 1 beginnen. DIt komt op mij eerder over als we doen maar wat , dan als een duidelijk en gestructureerd beleid.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Of hij heeft leren inzien dat alles niet vanzelf gaat en hij moet knokken voor zijn plaats.
Maar goed, wat is hier precies het nut van?
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meer speeltijd, dus beter wedstrijdinzicht. Meer speeltijd, dus betere conditie. Meer speeltijd, dus betere balbehandeling onder druk. Slechtere ploeggenoten, dus meer verdedigen. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om er boven uit te steken. Slechtere ploeggenoten, dus meer kans om betere coachvaardigheden in het veld te krijgen.
Tada.
Nee, dat is bullshit. Maar goed, dan ga ik toch maar weer even serieus op je reageren om te kijken of er misschien nog iets van niveau in je hersenen zit.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ja zo ken ik er nog wel 6.
Je vergeet nog slechtere ondergronden zodat hij goed gewend is aan het veld in de Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |