Begrijpend lezen is niet je sterkste punt hèquote:Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef BIQUOTA het volgende:
@Reese, als ik hun site doorgespit hebt, dan heb ik zoiets allang gezien, hoor.
Anyway, je hebt de essentie ervan niet helemaal doorgekregen, geloof ik. Want met jouw link zijn m'n 2 vragen nog steeds niet beantwoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Formeel gezien ben je al klant van KPN, want die gasten hebben Telfort vorig jaar overgenomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef BIQUOTA het volgende:
Zoals we allemaal weten, ontvangen we regelmatig spam van Telfort op onze mobiel, met daarin de verplichting om over te stappen op KPN.
Nee, natuurlijk niet, wantquote:Wat ze niet bij vermelden is dat je een nieuw 06-nummer krijgt, volgens sommigen. Is dit wel waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zullen ongetwijfeld een emailadres hebben, maar die vermelden ze inderdaad niet op hun site. Je kan ze via de site wel mailen overigens: https://www.telfort.nl/klantenservice/abonnement/vraag.phpquote:En bovendien lijkt Telfort niet eens een e-mail adres te hebben, ik heb heel hun site doorgespitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer dan die link die ik je gaf hoef je niet te weten als consument. Telfortklanten worden overgezet op het netwerk van KPN. That's it. Voor conspiracy toestanden verwijs ik je naar TRU!quote:Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef BIQUOTA het volgende:
@Reese, als ik hun site doorgespit hebt, dan heb ik zoiets allang gezien, hoor.
Anyway, je hebt de essentie ervan niet helemaal doorgekregen, geloof ik. Want met jouw link zijn m'n 2 vragen nog steeds niet beantwoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef koemleit het volgende:
Ik ben telfort abbonnee en heb dit nog nooit gehoord.
Wel dat ze nu op het KPN netwerk zitten, dat betekend voor mij alleen beter berijk voor de rest is er geen kut vervanderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks mis mee.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:55 schreef Smart_ass het volgende:
Telfortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef koemleit het volgende:
Ik ben telfort abbonnee en heb dit nog nooit gehoord.
Wel dat ze nu op het KPN netwerk zitten, dat betekend voor mij alleen beter berijk voor de rest is er geen kut vervanderdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alle telfort abbonees in paniek na het lezen van de op incl ikquote:Op maandag 26 maart 2007 11:01 schreef PeRi het volgende:
Een nieuw nummer, ja hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef Komakimo het volgende:
[..]
alle telfort abbonees in paniek na het lezen van de op incl ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop