abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47658444
Zoals we allemaal weten, ontvangen we regelmatig spam van Telfort op onze mobiel, met daarin de verplichting om over te stappen op KPN.

Wat ze niet bij vermelden is dat je een nieuw 06-nummer krijgt, volgens sommigen. Is dit wel waar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

En bovendien lijkt Telfort niet eens een e-mail adres te hebben, ik heb heel hun site doorgespit
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_47658486
Ik ben telfort abbonnee en heb dit nog nooit gehoord.

Wel dat ze nu op het KPN netwerk zitten, dat betekend voor mij alleen beter berijk voor de rest is er geen kut vervanderd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_47658652
Idd koemleit. Je hebt alleen een beter bereik, that's it.
Ik zou je spam maar wat beter lezen voortaan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_47658714
Lees de berichtjes nog eens goed na voordat je hier paniek begint te zaaien.

Oh, en hier vind je nog een stappenplan.

Goed voor mekaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Eeuwig vijfentwintig
pi_47658768
@Reese, als ik hun site doorgespit hebt, dan heb ik zoiets allang gezien, hoor.

Anyway, je hebt de essentie ervan niet helemaal doorgekregen, geloof ik. Want met jouw link zijn m'n 2 vragen nog steeds niet beantwoord
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
pi_47658857
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef BIQUOTA het volgende:

Anyway, je hebt de essentie ervan niet helemaal doorgekregen, geloof ik. Want met jouw link zijn m'n 2 vragen nog steeds niet beantwoord
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt hè
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Als je die uitleg op de site niet snapt, tja.
pi_47659401
Je nummer blijft hetzelfde, contactgegevens info@telfort.nl (sla google er maar eens op na)
  maandag 26 maart 2007 @ 00:20:57 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47659437
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:48 schreef BIQUOTA het volgende:
Zoals we allemaal weten, ontvangen we regelmatig spam van Telfort op onze mobiel, met daarin de verplichting om over te stappen op KPN.
Formeel gezien ben je al klant van KPN, want die gasten hebben Telfort vorig jaar overgenomen.
quote:
Wat ze niet bij vermelden is dat je een nieuw 06-nummer krijgt, volgens sommigen. Is dit wel waar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Nee, natuurlijk niet, want
a) KPN heeft alles van Telfort overgenomen, dus ook de nummers en vergunningen
b) Je altijd recht hebt op nummerbehoud als je naar een andere provider zou moeten gaan (hoewel dat hier eigenlijk niet van toepassing is).
quote:
En bovendien lijkt Telfort niet eens een e-mail adres te hebben, ik heb heel hun site doorgespit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ze zullen ongetwijfeld een emailadres hebben, maar die vermelden ze inderdaad niet op hun site. Je kan ze via de site wel mailen overigens: https://www.telfort.nl/klantenservice/abonnement/vraag.php
So we just called him Fred
pi_47659515
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:58 schreef BIQUOTA het volgende:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
...
Meer dan die link die ik je gaf hoef je niet te weten als consument. Telfortklanten worden overgezet op het netwerk van KPN. That's it. Voor conspiracy toestanden verwijs ik je naar TRU!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En natuurlijk kun je niets vinden over je eerste vraag of je een nieuw nummer krijgt, want wáárom zou dat zijn? Er ontstaan toch niet opeens dubbele nummers ofzo na de overstap? Een mobiel nummer is al uniek, ongeacht welk netwerk je gebruikt.

Dan nog een e-mailadres:
customerservice@telfortmail.nl <customerservice@telfortmail.nl>
En ook hier kun je je vraag stellen
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 26 maart 2007 @ 00:27:53 #10
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47659654
Ik heb mijn nummer al 7 jaar, eerst als Orange abonnee, later als Orange Prepaid klant, daarna KPN Mobile Prepaid, daarna Simyo en nu als Telfort Prepaid klant. Dan hoop ik niet voor ze dat ze mijn trouw gekoesterde nummer gaan veranderen.

Wat trouwens kut is, wanneer ik de aanwijzingen in de SMS spam opvolg, dus het toestel handmatig op het KPN netwerk zet, dan kan ik niet uitbellen met het KPN netwerk, wel gebeld worden. Plus dat ik, wanneer ik de grens overga, het toestel weer moet instellen op automatisch netwerk zoeken...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  maandag 26 maart 2007 @ 07:35:30 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47662120
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47662957
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef koemleit het volgende:

Wel dat ze nu op het KPN netwerk zitten, dat betekend voor mij alleen beter berijk voor de rest is er geen kut vervanderd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_47665094
Telfort
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 26 maart 2007 @ 11:00:48 #14
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_47665223
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:55 schreef Smart_ass het volgende:
Telfort
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Niks mis mee.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  maandag 26 maart 2007 @ 11:01:40 #15
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47665242
Een nieuw nummer, ja hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Whatever I want.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:26:53 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47671978
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef koemleit het volgende:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 26 maart 2007 @ 15:16:37 #17
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_47673841
Ik heb hem laatst overgezet op KPN maar ik blijf die melding krijgen, dat ik handmatig het KPN netwerk moet selecteren dus. Dat heb ik net dus maar even opnieuw gedaan, hoop dat ie nu goed is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
  maandag 26 maart 2007 @ 15:21:18 #18
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_47674041
tvp
pi_47677263
Thnx voor alle hulp, maar ik heb nog steeds dezelfde probleem als Roltrapfee, ik zet 'm telkens over naar KPN-netwerk, maar dat hoerekutmobiel blijft mij bij iedere sms doodgooien met spam van KPN
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  maandag 26 maart 2007 @ 16:50:24 #20
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_47677575
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:01 schreef PeRi het volgende:
Een nieuw nummer, ja hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
alle telfort abbonees in paniek na het lezen van de op incl ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
go round
  maandag 26 maart 2007 @ 17:27:32 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47678830
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:50 schreef Komakimo het volgende:

[..]

alle telfort abbonees in paniek na het lezen van de op incl ik
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee hoor.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 26 maart 2007 @ 17:35:46 #22
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_47679089
Ik wordt godver schijtziek van Telfort.

Nokia 2600 van m'n ma met Telfort prepaid ingesteld op het KPN netwerk: werkt prima
Nokia 6021 van mij met Telfort prepaid ingesteld op het KPN netwerk: welk nummer ik ook bel: "dit nummer is niet in gebruik, wij helpen u graag bij het vinden van het juiste nummer, bel 1888" (en dat nummer kan ik ook niet bellen)

-edit-

Zojuist even de simkaartjes van toestel gewisseld:

Met het kaartje van mijn ma in mijn telefoon kan ik gewoon bellen. Met mijn kaartje in de telefoon van m'n ma kan ik niet uitbellen.

-edit2-

Net met een andere telefoon 20 minuten aan de lijn gehangen bij de Telfort klantenservice.

Ik heb mijn probleem voorgelegd aan de belmuts, en zij op haar beurt weer aan de technische dienst. Na het verzoek om mijn telefoon aan en uit te zetten te hebben ingewilligd, kan ik nu ook bellen op het KPN netwerk. Op de vraag wat ze hebben veranderd kon ze geen antwoord geven, dat is een zaak van de technische dienst.

Nadeel is dat ik nog wel de smsjes krijg dat ik mijn toestel handmatig op het KPN netwerk moet instellen, terwijl ik nu op het KPN netwerk ben ingemeld...

[ Bericht 28% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 26-03-2007 18:57:40 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop