zijn B zijn woorden niet de mijne hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij heel lief en schattig![]()
Het gaat er meer om dat Brian het nu volledig bij die ene vergeten pil legt.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef product het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van Brian, integendeel, maar als iemand aan de pil is en dat morele gelul over condooms wil ik ook wel es horen als je naakt naast zo'n stoeipoes ligt...Ik zou ook schrikken als iemand misselijk is, de pil regelmatig vergeet en iedereen er over zit te zeiken. Wat maakt het nou uit om een testje te doen. Wat is haar probleem?!?
Voorvocht...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
maar hij kwam toch niet klaar, dus kan ze toch ook niet zwanger zijn, las ik vanmiddag
Is ook lastig als je de dagen op je pilstrip niet kan lezenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef demins het volgende:
Je weet niet wanneer je voor jet laatst je pil hebt gemist...
..ik kan me voorstellen dat Brian een corrigerende tik van haar vriendjes gaat krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Prosac het volgende:
Logisch dat je geen grapjes maakte Brian, jij scheet 10 kleuren stront
Eens. Het was goed zo maar hij graaft weer es een gat voor zichzelf.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Brian het nu volledig bij die ene vergeten pil legt.
...ja ... zoals ma di wo do vr za en zoquote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook lastig als je de dagen op je pilstrip niet kan lezen![]()
Se hep niet voor niets al dertig zwangerschapstesten gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Dus toen Amanda zei dat ze de pil "wel eens vergeet" bedoelde ze dus niet in de DGK, maar meer algemeen. In ieder geval weten we nu dus waarom ze zo zeker was dat ze niet zwanger was.
do re mi fa so la ti do? zou ze hem gebruiken voor zangoefeningen?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... zoals ma di wo do vr za en zo
ik bedoel ... wat MOET dat kind nou met zo weinig informatie op zo'n strip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |