Ik zit met een writers block. Ongelofelijk wat een ZAKquote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.
ik hoop toch echt dat je niet gelooft dat je zonder klaarkomen niet zwanger wordt.......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
maar hij kwam toch niet klaar, dus kan ze toch ook niet zwanger zijn, las ik vanmiddag
zo is hetquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sug4r het volgende:
Waar Brian alleen bang voor is, is dat Amanda meer naar SHE toe gaat trekken
Wie vraagt de heiligverklaring aan bij het Vaticaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef Charmian het volgende:
Oh God hij is echt de heilige sint Brainless, wat een walgelijk ventje is het toch
Oh, ben jij er zo eenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
En het was een oneven dag......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
maar hij kwam toch niet klaar, dus kan ze toch ook niet zwanger zijn, las ik vanmiddag
Jij bent volgens mij heel lief en schattigquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef solara4 het volgende:
Brian is een kindje van god!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'Ik steun je, ik help je, ik begeleid je ermee'
Alsof intelligentie bewerkstelligd wordt door een corrigerende tikquote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
hij welquote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat je niet gelooft dat je zonder klaarkomen niet zwanger wordt.......
Daar vraag je toch teveel van haar hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...![]()
Owh ja.. daarom liep hij de halve dag met die test rond voordat hij het verteldequote:Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian: 'Ik steun je, ik help je, ik begeleid je ermee'
Dat realiseer ik me inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar vraag je toch teveel van haar hoor
Ik ben helemaal geen fan van Brian, integendeel, maar als iemand aan de pil is en dat morele gelul over condooms wil ik ook wel es horen als je naakt naast zo'n stoeipoes ligt...Ik zou ook schrikken als iemand misselijk is, de pil regelmatig vergeet en iedereen er over zit te zeiken. Wat maakt het nou uit om een testje te doen. Wat is haar probleem?!?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, jij keurt geweld tegen vrouwen goed. Nu weten we meteen waarom je fan van Brainless bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |