Het gerucht uit de wereld geholpen dat ze zwanger zou zijn...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
Ik heb het voor jou focking familie je zus en je moeder gedaan.
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
Ah, jij keurt geweld tegen vrouwen goed. Nu weten we meteen waarom je fan van Brainless bent...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:21 schreef product het volgende:
Brian heeft wel gelijk....sjeeesusss wat een onnozel wicht zeg..kan me voorstellen dat ze soms een corrigerende tik van vriendjes krijgt
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft te veilig gereageerd? Wanneer hij een condoom had gebruikt was er niks aan de hand geweest
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian kan wel lullen over die pil, meneer zelf had gewoon een condoom moeten gebruiken.
Die verantwoordelijkheid kunnen we toch niet bij Amanda leggen, gekkie!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had Amanda eigenlijk zelf ook om kunnen vragen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |