Gelukkig merk je het zelf ook .quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef solara4 het volgende:
[..]
of zit het nu onder zijn nagel
ik begin echt rare dingen te zeggen....
In het kader van "de intentie is er wel maar aan de uitvoering schort het nogal" ???quote:Op zondag 25 maart 2007 23:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Tja ... niemand kan Brian er van beschuldigen dat hij zijn verantwoording niet neemt. Hij bestelt een zwangerschapstest voor Amanda, legt condooms op zijn nachtkastjes (om deze vervolgens niet te gebruiken) én gaat de pil slikken.
Zoiets denk ik. Het gaat om het gebaar ........quote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het kader van "de intentie is er wel maar aan de uitvoering schort het nogal" ???
Eemnes Chainsaw Massacre?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
Bij dat houthakkersoverhemp van Brian pas een kettingzaag erg goed![]()
Zal wel masscara wordenquote:
wiequote:Op maandag 26 maart 2007 00:02 schreef solara4 het volgende:
zeggen we Jaap geen gedag
En xtc voor Natasia dan gaat ze eindelijk Brian bespringen waar ze al maandenlang naar verlangdquote:Op zondag 25 maart 2007 23:59 schreef MarkNMGN het volgende:
relaxed, eindelijk drugs in dgk!
nu nog speed voor jaap, pillen voor amanda, en heroine voor brian![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Het gaat om het gebaar ........
Nix gemistquote:Op maandag 26 maart 2007 00:03 schreef solara4 het volgende:
[..]
nou de band, of heb ik dat gemist dan
Leuke cap !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op Japio, dadelijk valt de villa om .....
Hahaha, ik moet opeens weer denken aan dat geweldige plaatje, 'Jaap verstopt zich achter een boom'quote:Op maandag 26 maart 2007 00:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op Japio, dadelijk valt de villa om .....
[afbeelding]
Huub: "Kom Aman, kom maar lekker bij mij liggen..."quote:Op maandag 26 maart 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda gaat lekker bij SHE op de kamer zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |