Ze blijft me steeds verbazen..zelden zo'n dom persoon gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze dat ze ook de pil in de kooi al eens is vergeten, maar nooit op de dag dat ze met Brian geneukt heeft. Dus volgens haar was er daarom geen risico.
Dat klopt, maar daarvan heeft Amanda al meerdere keren gezegd dat het daar niet om ging en dat ze die grapjes ook niet erg vond.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef product het volgende:
[..]
Maar dat IS toch ook zo? Brian werd gelijk para (en geef hem es ongelijk,. Het is niet zo dat je hem kan smeren en je telefoon niet meer opnemen...)
ma : mag worden vergeten (weekeind geweest)quote:Op maandag 26 maart 2007 00:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...ja ... zoals ma di wo do vr za en zo
ik bedoel ... wat MOET dat kind nou met zo weinig informatie op zo'n strip.
Dan zou ze weg moeten, lijkt me zonde...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:31 schreef solara4 het volgende:
amanda gaat straks meppen
Uhhh omdat ze al 30 keer een zwangerschaps test had gedoen?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:27 schreef Mika25 het volgende:
Dus toen Amanda zei dat ze de pil "wel eens vergeet" bedoelde ze dus niet in de DGK, maar meer algemeen. In ieder geval weten we nu dus waarom ze zo zeker was dat ze niet zwanger was.
Ze kan nog veel irritanter zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef robert2006 het volgende:
amanda is echt erg irritant nu
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
ma : mag worden vergeten (weekeind geweest)
di : die ff nie
wo : woh die wel
do : door de plee spoelen
vr : Mmmmm vrijen
za: Ja lekker makkelijk zaterdag
zo : zo'n dag hoeft het niet
Omdat hij bezorgd om ze is,quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian nu ma en zus een brief te schrijven om het uit te leggen. @@
Wat is het ook een eikel he die Huub...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is om gierend van te lachen. Huub heeft aan tafel even lekker de zwangerschapstest er in gewreven en Brian zit nu nog steeds in de shit. En in zijn gesprek met Amanda graaft hij zelf de valkuil nog dieper ........
Je zult wel gelijk hebben, nu effe niet maar over een uurtje of zo weer wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
bij hun is het toch zo ruzie en weer neuken tering die 2 neuken 2 keer per dag 7 dagen per week
Tis ook zo'n bezorgde schatquote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat hij bezorgd om ze is,
Die zwangerschapstest vroeg hij ook eigenlijk voor hen aan...![]()
Is onderdeel van zijn Loverboy manipulatie: "zij zullen mij begrijpen en dan vertellen ze jou ook dat je geen gelijk hebt"quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian nu ma en zus een brief te schrijven om het uit te leggen. @@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |