Nope. OP gelezen?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef Grimm het volgende:
Of is dit weer zo'n depressief anti single topic
Ik doe maar even alsof dit serieus isquote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef IndyROKR het volgende:
Hier ook nog single ()
* IndyROKR is ongelofelijk depressief en aan het janken. En niemand om me te troosten.
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik doe maar even alsof dit serieus is
Dan doe je toch iets fout, je hangt je te veel op aan het ideaal beeld van de relatie. Geniet van het single zijn, doe dingen waar je vriendin moeilijk over zou doen
Waarom ga je d'r dan ook niet op uit op zaterdag avond, als je thuis blijft zitten, ontmoet je ook nooit nieuwe mensenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...
Ah, je hebt toch vast wel een vriendenkring? Nodig daar een of meerdere personen van uit. Ik geniet van het vrije avondje tegenwoordig. (al weet ik nu al niet meer wat ik gisteravond heb gedaan)quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Maar af en toe zit ik op een zaterdagavond voor de buis, alleen, en dan denk ik toch af en toe dat het wel wat leuker zou zijn met een vriend(in)...
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom ga je d'r dan ook niet op uit op zaterdag avond, als je thuis blijft zitten, ontmoet je ook nooit nieuwe mensen
En zoals jou zitten er duizenden anderen, precies in dezelfde situatie, met precies dezelfde gedachte.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:05 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
By the way, i'm (..) serious
Slaap je toch van te voren?van 6-9 slapen is best lekkerquote:Op zondag 25 maart 2007 22:08 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik klink nu ongelofelijk saai, maar ik ben blij als ik tot 12 uur nog wakker ben. Ik sta dag in dag uit om half 4 op, en tsja dan ben ik in het weekend kapot.
En zo iemand maken ze mod op R&P?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef Nosh het volgende:
Moet er niet aan denken om meteen melodramatisch in een dipje te schieten, zodra ik alleen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |