abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192063
Vond het volgende fragment in het actuele nieuws van Het Parool.... Wist niet dat, als mensen zelf weggingen, er nieuw bloed werd aangevoerd???

"Dat natrappen naar Tara hoort volgens Römer (bedenker, Mi-key) 'in de groepsinteractie'. ''Harde ruzies zijn er nog niet geweest, maar die confrontaties tussen de mensen in het huis komen nog wel. Ze zijn nu pas elf dagen bezig.''

Tara's opvolgster, toevallig ook een Amsterdamse, staat al tussen de coulissen te trappelen, zegt Römer. Zij wordt deze week onderdeel van wat de Amerikaanse krant Washington Post zaterdag een 'moderne mediadroom' noemde: Big Brother creëert volgens de Post een nationale ervaring waar iedereen de volgende dag over praat.

Hopelijk heeft deze hoofdstedelijke dame wel een boek in haar koffer gestopt, want de moderne mediadroom heeft zijn saaie uurtjes, zei de door de kijkers weggestuurde Big Brother-deelnemer Martin zaterdag bij Paul de Leeuw al"

..down here in reality everybody knows there ain't no such thing...
pi_192064
het is wel de oplossing om er voor te zorgen dat het spel door blijft lopen.
Maar als ik in het huis zou zitten zou ik het niet pikken.
Ik bedoel je zit er 100 dagen of niet.
Deze dame heeft het gemakkelijker!!!!!
  maandag 27 september 1999 @ 17:15:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192065
dit is zeikerig..

als er iemand op dag 99 weg gaat, dan heeft zijn/haar opvolg(st)er het wel heeeeeeeel erg makkelijk..

dit is wel heeel erg tara van V.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 17:19:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_192066
Dat is smerig!! Misschien is die Amsterdamse wel nog een grotere trut dan Martin. Zitie mooi voor niks thuis. Vreemd, dat men een vervanger zoekt. Toch benieuwd wat voor rol zij gaat spelen, misschien heeft ze wel instructies gehad, bv. Stook tuusen Bart en Sabine.
Kan nog leuk worden. Maar wel een rare wending.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  maandag 27 september 1999 @ 17:20:00 #5
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192067
Het klopt wel, ik lees ook parool maar wat ik mij afvraag: je verneukt het groepsproces toch volledig door nieuwe mensen in die groep te proppen....(en ze weten het zelf nog niet precies, maar ze denken van wel want om 16:10 moest bart in de DBK komen en die zei het later al)

pi_192068
Ok, nou denk ik niet dat iemand in dat huis zo gestoord is om op dag 99 weg te gaan, maar het klopt natuurlijk helemaal niet.
Ik neem aan dat deze nieuwe dame, al even heeft kunnen volgen hoe het eraan toe gaat in het huis.... ze weet hoe de groep is, kan tactiek bedenken...anderzijds kan veronica natuurlijk bepalen wat voor persoon er nodig is in dit gezelschap. Ik neem althans aan dat ze niet een tweede willem of maurice (wie? ) erin plaatsen.

pi_192069
Misschien heeft die persoon het juist wel een stuk moeilijker. Zij (?) wordt binnen een groep gedropt die elkaar al redelijk kent. Zij is dan een buitenbeentje die ergenis opwekt omdat ze er later bij is gekomen en dus minder moeite heeft moeten doen. Dat is toch gauw 2 punten extra op de pispaalpotentie-rating.

Of mischien heeft Veronica wel een tweede huis waar ze 9 kandidaten hebben zitten die denken dat ze gefilmd worden. En pikken ze daar de nieuwe lui uit.

Al klinkt een gezegde nog zo raar,
als het rijmt is het waar.
  maandag 27 september 1999 @ 17:22:00 #8
248 CAT
World Traveller
pi_192070
Ik vind alles best, als er verdomme eens wat gaat gebeuren daar in huis! Jeetje, zelfs The Real WOrld was spannender en daar mochten ze gewoon ook het huis uit!
Pfff
-=***One nation under a groove***=-
pi_192071
Helemaal mee eens CAT, je zou toch denken dat V. met dit programma hun jonge snelle imago weer eer aan willen doen.
You can reach your goals, I'm living proof beafcake, BEAFCAKE! - Eric Cartman

pi_192072
Roger: aardige theorie, van dat schaduw-huis
Zou overigens wel een hele goeie grap zijn
Maar ik denk in ieder geval dat er iemand naar binnen gestuurd wordt met een opdracht ja.
want voorlopig is het voornamelijk BORING!!!!
pi_192073
Misschien is nieuw vlees niet eens zo'n slecht idee. Dadelijk is het een superstoot en wordt ze 3 keer per dag anaal blauwgeknuppeld door Ruud en/of Bart
"So now we know, and knowing is half the battle!"
pi_192074
Als we het dan maar wel te zien krijgen!
pi_192075
Misschien is dit wat:

We weten allemaal dat wij van de grote Veronitara mogen stemmen om mensen uit het huis te sturen.

Ondanks het feit dat wij als scherpe internetrechters denken dat er wat mee gefrommeld wordt is dit dus gebeurd.

Laten we nu eens aannemen dat dit echt de mening was van het Nederlandse publiek.

Is het dan geen idee om deze mensen niet los te laten maar op een lijst te zetten waar wij weer op kunnen stemmen om ze terug te krijgen????

Deze lijst breid je dan uit met mensen die door het volk naar voren geschoven worden en zodoende weten de mensen binnen niet wie er weggaat maar ook niet wie er terugkomt.

Overigens hoef je niet jaloers te zijn op die madam uit mokkum die nu wordt genoemd als opvolgster van de onbetrouwbare T.

Groepsvorming heeft al plaatsgevonden en zij zal in haar eentje op moeten boksen tegen de groep.

Eerste hondje van de roedel (Ruud) zal uitgebreid aan haar moeten snuffelen en gezien zijn hormonentoestand lijkt me dat geen pretje.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

maandag 27 september 1999 @ 17:51:00 #14
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_192076
Nou ja zeg, wat een flauwe wending, of toch eigenlijk wel leuk ?? Kweenognie

Zeg Roger, het moet ergens wel waar zijn van dat parallel-huis waar de reserveploeg zit, want dit is natuurlijk een vreselijk oneerlijke strat voor die meid. Zij heeft alles inmiddels kunnen volgen en weet nu echt waar ze voor op moet passen. ze heeft kunneN zien waar de camera's staan, hoe V. manipuleert, etc.

En stel je GVD voor dat ze ook op dit FOK!forum heeft zitten meekijken: weet ze alles hoe we over die kluit daar zitten te typen. Heeft ze wel wat nieuwtjes te vertellen.
HEEFT 'T NOG WEL ZIN DIE BB-MEETING ????

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_192077
damn... heeel zwak
pi_192078
He??? Dit is idd toch sehr bizar. Gaat deze dame dan doorspelen wat er in de media is gezegd, of is ze ook opgesloten en weggestopt van de buitenwereld (schaduw-huistheorie)?

Nou, V pulled a Tara, wat mij betreft. Dit is toch eigenlijk tegen de regels in, want nu krijgen ze input van buitenaf (ongeacht of die Dame nou weggestopt is of niet). Very strange. Dit is toch de eerste keer dat iemand dit gegeven gehoord heeft, of hebben we deze spelregel en masse over het hoofd gezien?

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_192079
Ik vind ook dat V. het niet kan maken om nu iemand in het huis te stoppen. dat is unfair tegenover de anderen die het al een tijdje volhouden.
Ik zou er zelf niet eens in willen nu nog.
maarja er spoort toch al niet zoveel van die BB, dus maybe wel lache als er weer iemand in komt.

Lukas http://www.cama.nl/BigBro

http://surf.to/BigBro

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')