Dit klopt!quote:
tijd voor een hint idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:19 schreef en_door_slecht het volgende:
Heb je misschien een kleine hint? Ik heb bijna de gehele wereldnoordkust afgezocht, maar niets gevonden.
dat is 'mquote:
Inderdaad, je kan beter het hele amerikaanse continent maar overslaanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:32 schreef redunzl het volgende:
dus eeh... in midden amerika hoef ik verder niet te kijken ?![]()
Dit is inderdaad nog niet goed... als je de stad weet is hij niet zo erg moeilijk te vinden via google images. Ik kan dus helaas het punt nog niet gevenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, ciao! Ik denk dat het het Dutch Museum is, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
Hm, klopt, heb ik niet goed opgelet dus.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef redunzl het volgende:
dit is in ieder geval de haven van Ceuta, de Spaanse exclave in Noord-Afrika
Er was eerder een ander gedeelte.van Ceuta geplaatst, meer maar dat lag meer naar het oosten
![]()
Dit is inderdaad correct. Hierbij dan alsnog het punt, alhoewel het nu wel erg rommelig werdquote:Op zondag 15 april 2007 11:36 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, in Colombo gaat het om het Supreme Court.
Je had geen hints hoeven geven voor mijquote:Op zondag 15 april 2007 11:09 schreef redunzl het volgende:
In GE hangt geen tag aan dat gebouw in Colombo , dat maakt het erg lastig
volgende, wat en waar:
(hint: het is een eiland)
![]()
[afbeelding]
Ik gebruik die tags alleen bij vulkanen, die zijn anders echt niet fatsoenlijk te vinden. Maar over dat puntje: ik had hem ook nog niet, dat ik hem niet kreeg was dus ook wel logisch.quote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef _jero_ het volgende:
En ik vind geen enkele opgave via GE, maar ik gebruik google maps waar meestal geen tags staan. Daarna gebruik ik meestal google images voor het juiste antwoord.
is helemaal goed!quote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Het is het Tenerife Concert Hall op de canarische eilandenHier is een foto van de binnenkant, wel indrukwekkend trouwens, maar of de acoustiek ook goed zal zijn?
Correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |