abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 1999 @ 17:08:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192052
Het is toch overduidelijk dat VOO zich zorgen maakt (nah ja een beetje) over het feit dat op internet, BB veeeeel populairder is dan op TV: Ze gaan nu 'interactieve chatsessies' opzetten (hahaha) en je mag 'vragen stellen aan de makers' (yeah right) via het Net.....

En nu screenen ze ook de sites en nieuwsgroepen.....

Internet maakt BB, en niet de TV sessies met dolf Y (ofzo) en Diana Deckers.....

pi_192053
je moet natuurlijk niet de kijcyfers onderschatten die zijn vrijdag en zondag weer goed geweest en zeker door de week als ze tegen over gtst staan doet bb het heel goed en ik denk en weet het eigenlijk wel zeker dat er veel meer mensen via de tv bb volgen dan op het net...op het net zitten alleen mensen met grotte bekken (wij allemaal) die de mogenlijkheid hebben om onszelf te uiten op welke manier we ook willen.

Over het feir dat internet bb maakt wil ik nog wel een discussie met je aangaan want 346 mensen in een form maken nog niet een tv programma en zo veel was er de laatste tijd nou ook weer niet te zien op het net...toch.

Ik ben het met je eens dat het via het net de nieuws groepen en danny bb veel leuker te volgen is maar ik vrees toch dat v bb blijft bepalen of wij nou hoog of laag springen...misschien maken ze zelfs wel zo af en toe dingen om ons hoog en laag te laten sprigen want hoe je het ook went of keert er word weer eens veel gelult over een tv programma en daar mag je als maken en als omroep best trots op zijn...zouden wij alemaal ook zijn.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  maandag 27 september 1999 @ 22:52:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_192054
Die streams op internet bekijken is alleen leuk als je ook via het internet kunt roddelen zoals hier.
  maandag 27 september 1999 @ 23:40:00 #4
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_192055
Feit blijft dat er in de internet gemeenschap relatief veel meer aandact/ophef is voor/over BB. Let wel: relatief want er zijn veel meer mensen met tv dan met snelle verbindingen dan op tcp/ip.....
pi_192056
ja en bovendien is V zwaar gestressed inmiddels door dit forumpje, tenminste daar lijkt het nu wel op
I'm back, big as life and twice as ugly!
  maandag 27 september 1999 @ 23:47:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_192057
Big brother zou zonder internet-streams een neppe zijn waar geen hond naar zou kijken..

Zonder streams == geen BB..

en de streams beginnen toch langzaam weg te vallen... (Net zo hard as daphnes onderkin)

whiiiiieeeeuuuuw

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_192058
persoonlijk denk ik dat dit wel mee valt hoe leuk ik het hier ook vind en hoe zeer ik er zelf ook aan mee doet.V is niet bang voor dit forum ze lachen zich drie keer in de ronte dat er veel ophef is :maakt niet hoe ze over je lullen als ze maar over je lullen.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_192059
Toch vrees ik dat BB wel met de internetpopulatie in zijn maag zit. Mede door het scherpe opletten van Danny en andere mensen wordt er nog maar weinig van de gebeurtenissen gemist. Hierdoor heeft V wel het probleem dat ze niet meer kunnen manipuleren. Als ik de beelden op t.v. bekijk dan zijn dat wel allemaal beelden die erg uitgezocht zijn. Zo is Bianca alleen nog maar als bitch te zien. Ruud als een lobbus en Bart als het verwaande jongetje. Martin werdt voor hij het huis werdt uitgekickt ook alleen maar getoond als Homo hater. Terwijl alle mannen er zo over dachten. Nadat hij gedumpt is zie je ineens allemaal stukjes waarin hij erg positief over komt. Ik vraag me af wanneer het internet echt gecensureerd gaat worden.

P.S. Zullen ze al een noodknop hebben om in een keer de BB - site down te gooien...??

pi_192060
Ik ben het helemaal eens met de laatste twee sprekers. Natuurlijk vindt V. de aandacht leuk! En manipuleren doen ze toch wel: wat dacht je van die testbeelden en 'dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar'?
(Het is dat die beeldjes zo FOK!king klein zijn, maar anders zou ik zeggen: zet eronder 'dit kanaal is tijdelijk wel beschikbaar'. Je ziet meer niet dan wel tegenwoordig)

Wie zal er bewijzen dat dat censuur is?

pi_192061
Om hierbij een lichte aanvulling te voeren:

Wij posten 'minder brillante' dingen over V.
V. vindt dit leuk, denk aan neg. publ., dus verzinnen ze weer iets, en laten de groep weer over iets nadenken... denk aan 'rook brief', daardoor halen ze de krant, enz.. nog meer neg. publ. en de volgende dag hoor je de mensen zeggen: tjonge, die V. wordt me toch een partij afgezeikt...

Door wie? ja, bij fok of zoiets...
dus weer een X - percentage gaat zoeken naar Fok... hier leest men van alles en nog wat, en men gaat door richting BB voyeuracties...

May the force be with you

dinsdag 28 september 1999 @ 12:36:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_192062
het feit dat het gehele Tara gebeuren niet te volgen was spreekt wel voor censuur...

en hebben die gasten in de regie lunchpauze en zetten ze the streams op testbeeld?
------------------
"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole
relationships."

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 28 September 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')