En nu screenen ze ook de sites en nieuwsgroepen.....
Internet maakt BB, en niet de TV sessies met dolf Y (ofzo) en Diana Deckers.....
Over het feir dat internet bb maakt wil ik nog wel een discussie met je aangaan want 346 mensen in een form maken nog niet een tv programma en zo veel was er de laatste tijd nou ook weer niet te zien op het net...toch.
Ik ben het met je eens dat het via het net de nieuws groepen en danny bb veel leuker te volgen is maar ik vrees toch dat v bb blijft bepalen of wij nou hoog of laag springen...misschien maken ze zelfs wel zo af en toe dingen om ons hoog en laag te laten sprigen want hoe je het ook went of keert er word weer eens veel gelult over een tv programma en daar mag je als maken en als omroep best trots op zijn...zouden wij alemaal ook zijn.
Gaby
Zonder streams == geen BB..
en de streams beginnen toch langzaam weg te vallen... (Net zo hard as daphnes onderkin)
whiiiiieeeeuuuuw
Gaby
P.S. Zullen ze al een noodknop hebben om in een keer de BB - site down te gooien...??
Wie zal er bewijzen dat dat censuur is?
Wij posten 'minder brillante' dingen over V.
V. vindt dit leuk, denk aan neg. publ., dus verzinnen ze weer iets, en laten de groep weer over iets nadenken... denk aan 'rook brief', daardoor halen ze de krant, enz.. nog meer neg. publ. en de volgende dag hoor je de mensen zeggen: tjonge, die V. wordt me toch een partij afgezeikt...
Door wie? ja, bij fok of zoiets...
dus weer een X - percentage gaat zoeken naar Fok... hier leest men van alles en nog wat, en men gaat door richting BB voyeuracties...
en hebben die gasten in de regie lunchpauze en zetten ze the streams op testbeeld?
------------------
"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole
relationships."
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 28 September 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |