Ik zeg ik hou d'r niet vanquote:Op zondag 25 maart 2007 14:34 schreef demins het volgende:
Ik seg: indrukwekkende dijen!
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/ScreenShot034.jpg]afbeelding][/url]
Jullie zijn allemaal net struisvogels.quote:
Ja en Lekker Belangrijk als hij bi is.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal net struisvogels.
Het is godsonmogelijk om daar doorheen te slapen, tenzij je onder narcose ligt.
Huub is gewoon bi.
Punt! Uit!
Eerst heeft ze moeite met Huub's omgang met vrouwen en nu zou ze dit gewoon pikken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft (tot nu toe) nog niet gezeurd, en komt spontaan over.
Dat valt ook weer mee.
maar gaat het wel gebruiken, vergeet ze nietquote:Op zondag 25 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Lieke vindt het dus geen probleem. Klasse van Lieke.
Tuurlijk niet, hij was gewoon nuchter, en in tegenstelling tot Sylvia is hij een lichte slaper. Alsof hij niets gemerkt heeft.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Dlocks het volgende:
Huub was echt niet in een coma.
Helemaal niet belangrijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en Lekker Belangrijk als hij bi is.
jaaaaa, hahaquote:Op zondag 25 maart 2007 14:37 schreef havefun het volgende:
Eric beweegt met zijn arm maar wie weet heeft hij wel een bepaalde tik ofzo.
Inderdaad, beetje vaagquote:Op zondag 25 maart 2007 14:39 schreef Yollie het volgende:
Lieke is bang dat als hun relatie verder gaat ze niet meer mag komen. Ze wil meer afstand (voor de andere) zodat ze langer kan blijven komen. Ik heb er geen goed gevoel bij.....
homo's doen daar niet moeilijk over die neuken met iedereen, daarom hebben ze ook allemaal aidsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
Zal Bart ook wel leuk vinden om Eric zo te zien.
Welnee, dit was gewoon een actie van twee volwassen mannen.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
dus Huub heeft vannochtend eerst achter het filmpje gezien en heeft daarna Eric duidelijk gemaakt dat ie er niet gediend van is?
Lieke speelt het grootste spel, en vindt het belangrijk om in beeld te blijven, het gaat niet om Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is net alsof Lieke Huub nog leuker is gaan vinden, na het gebeuren van vannacht.
Misschien vond ze zijn reactie klasse ofzo.
precies, het is zo doorzichtig.......quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Missy_1974 het volgende:
het feit dat lieke zo zeurt over dat ze het rustig aan wil doen omdat de andere bewoners haar dan de toegang ontzeggen, duid mij toch een beetje op dat mediageile gezeik, en niet om puur gevoel voor huub
Knap dat je er naar kan luisteren.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Jaap: "Sylvia werkt in feite gewoon helemaal niet mee aan het programma."
![]()
![]()
![]()
Als er 1 persoon overbodig is voor DGK is het Jaap wel...
Een Rrrrrrel nichtquote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef havefun het volgende:
Ranzige gast die Eric
De redactie had er een spotlight op moeten zetten en de dekens weg moeten trekken.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:41 schreef havefun het volgende:
Ik ben nu die eerste 10 minuten aan het kijken maar ik vind het er allemaal maar vaag uitzien
Af en toe durf ik het aan, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het hetzelfde gesprek als de vorige 10.000 keren is...quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef petraa het volgende:
Knap dat je er naar kan luisteren.
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
De redactie had er een spotlight op moeten zetten en de dekens weg moeten trekken.![]()
Nee, dat wormvormige aanhangsel van Huub is leuk en spannend.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Jaap: "Sylvia werkt in feite gewoon helemaal niet mee aan het programma."
![]()
![]()
![]()
Als er 1 persoon overbodig is voor DGK is het Jaap wel...
ditoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:48 schreef demins het volgende:
Los ervan dat ik de motieven van Lieke niet vertrouw, zou ik wel eens willen weten wat Huub eigenlijk in haar ziet???![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens .......quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Lieke speelt het grootste spel, en vindt het belangrijk om in beeld te blijven, het gaat niet om Huub.
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....quote:Op zondag 25 maart 2007 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het een heel leuk stel samen. Veel opener dan Lesley en Bart ooit waren. Maar Huub is ook totaal anders dan Bart... en Lesley is totaal anders dan Lieke. Voor op de streams zijn Lieke/Huub veel leuker
Bart en Lesley hadden altijd een codetaal. was nooit een touw aan vast te knopen.. dus datquote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....
Lieke ook hoor ....quote:Op zondag 25 maart 2007 14:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien omdat Bart en Lesley niet mediageil waren en het prive probeerden te houden En Huub is dat zeker wel, en Lieke tsja....
Gokje: Nagelstudio om d'r haar te doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:54 schreef a_leeuwtje het volgende:
Waar is Amanda eigenlijk?
Dat zeuren komt nog wel. Geloof er niks van dat ze het allemaal wel best vindt.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:35 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft (tot nu toe) nog niet gezeurd, en komt spontaan over.
Dat valt ook weer mee.
Lieke valt op gespierde jongens ( Kabouter Huub mag dus wel een beetje gaan trainenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Lieke mag Brian?
Als je echt gek op Huub bent dan KAN je Brian NIET leuk vinden.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens .......
Als ze in eerste instantie zich niet kan vereenzelvigen met zijn omgang met vrouwen accepteert ze de gebeurtenissen van vannacht blindelings, omdat ze zo ruimdenkend is. Nou daar geloof ik dus helemaal niets van.
Ook het feit dat ze nu zelf begint over het spel spelen om zo vaak mogelijk langs te kunnen komen spreekt voor haar eigen motieven ... zo lang mogelijk in de schijnwerpers te blijven staan.
Zo zijn er nog wel meer dingen ....
Ik hoop gewoon dat Huub deze uiteindelijk ook zal zien, want dit wordt wel zijn ondergang zo, want ze is echt goed bezig zo.
Het boeit Lieke namelijk niet hoe hij tegen anderen doet, zolang hij aardig is tegen haar vindt ze hem leuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Lieke mag Brian?
Ze heeft ook meer oog voor het huis en de anderen dan voor Huub.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:58 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als je echt gek op Huub bent dan KAN je Brian NIET leuk vinden.
Mijn idee!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
Lieke wil eigenlijk brian hebben, maar neemt genoegen met huub.
Als het tussen Sylvia, Huub en Eric gaat dan zullen Sylvia en Eric Huub er snel uitstemmen. Want Sylvia en Eric zullen wel slim genoeg zijn om te beseffen dat er maar 1 manier is om te winnen, en dat is het Expeditie-Robinson system waarbij de kijker uiteindelijk gaat beslissen. En met 45% achter Huub wil je die dan zo snel mogelijk weghebben...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen die grootheidsfantasie over die finale tussen Eric, Sylvia en Huub, en dat het dan uiteindelijk tussen Huub en Eric gaat, slaat natuurlijk nergens op.
Nog wel!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:59 schreef petraa het volgende:
Lieke wil eigenlijk brian hebben, maar neemt genoegen met huub.
Ik geloof nog steeds dat het eenzijdig is.quote:
Ja ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het eenzijdig is.
sil wel, Brian houdt het niet lang meer vol.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:05 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Sylvia gaat winnen.
Of Brian.
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.quote:
Preciesquote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.
maar als ze het voor de aandacht zou doen , dan lijkt me Huub niet helemaal de juiste keuze. Huub heeft het al met hoeren gedaan, is gepijpt door Eric. Dat lijkt me niet echt een gast waarmee je gezien wil worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Huub Lieke leuk vindt, maar ik geloof Lieke steeds minder. Ze doet het volgens mij alleen maar voor de aandacht, want ze zegt gewoon te vaak negatieve dingen over Huub, en als je iemand echt leuk vindt doe je dat gewoon niet.
Aan alles is te merken dat Lieke stapelgek is op Huub. Ze neemt alle ellende erbij op de koop toe. Maar of Huub echt gek is op Lieke vraag ik me af.quote:
Ik ben al overgeschakeld naar de saunaquote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
Dat Lieke laatst die avond bij Huub was had ik er een heel goed gevoel over, nu krijg ik toch wel een beetje de kriebels van Lieke.
Huub is met afstand de populairste bewoner van de villa, dus tuurlijk wil je met hem gezien worden.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef havefun het volgende:
maar als ze het voor de aandacht zou doen , dan lijkt me Huub niet helemaal de juiste keuze. Huub heeft het al met hoeren gedaan, is gepijpt door Eric. Dat lijkt me niet echt een gast waarmee je gezien wil worden.
Ik denk dat ze gewoon een betaalde actrice is.
Tja, grappig, ik heb dat dus net andersom. Alhoewel ik het met je eens ben dat ze alle ellende op de koop toeneemt, inclusief Huub. Alles voor wat stream- zendtijd.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan alles is te merken dat Lieke stapelgek is op Huub. Ze neemt alle ellende erbij op de koop toe. Maar of Huub echt gek is op Lieke vraag ik me af.
Lesley had ik al niet hoog maar is met afstand leuker dan Liekequote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Lieke nog leuker dan de eerste keer trouwens. Ze liet nu duidelijk merken dat de reacties van anderen haar een zorg zijn en dat ze haar eigen gevoel gewoon volgt. Lesley was al heel leuk, maar Lieke nog wat leuker
Daar ben ik het niet mee eens....quote:Op zondag 25 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Lieke nog leuker dan de eerste keer trouwens. Ze liet nu duidelijk merken dat de reacties van anderen haar een zorg zijn en dat ze haar eigen gevoel gewoon volgt. Lesley was al heel leuk, maar Lieke nog wat leuker
Ik blijf erbij ze is of mega media geil, een golddigger, een ingehuurde actrice, of niet helemaal 100%.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub is met afstand de populairste bewoner van de villa, dus tuurlijk wil je met hem gezien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |