quote:
Enquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:50 schreef buzzer het volgende:
Guttegut, iedereen zo zijn best gedaan om het mipjoenste topic te openen
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En jongens/meisjes wat doen jullie op een zaterdagavond hiero?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok ok mijn fout ik bedoelde... waarom zijn jullie op zo een mooie avond hierzo![]()
Bengeltjequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.
je was ziek las ik
wel alles redelijk gegaan met de kids en manlief? Of heb je iedereen aangestoken?
Ik hoop het, sjiek in het pak maar met een rooie neus van het snuiten is denk ik niet zo fotogeniekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
klaar ja. Gisterenavond thuis gekomen en ja alles staat nog.
Dat hoor je toch vaker, ondanks prik toch de griep.
Niets aangestoken, laten het zo blijven.
15 april doet Kyran zijn communiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
uhh ik mis iets geloof ik, gaat er iemand trouwen? communie tijd?
Klinkt sjiek.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
15 april doet Kyran zijn communie. En waar Storm absoluut géén pak wou (dan doe ik niet mee
), wilde Kyran absoluut een pak mét vlinderdas (nee, geen stropdas mam
).
Het schiet nu wel op jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
15 april doet Kyran zijn communie. En waar Storm absoluut géén pak wou (dan doe ik niet mee
), wilde Kyran absoluut een pak mét vlinderdas (nee, geen stropdas mam
).
Grijs pak met een rooie bies in het conlbertje (en rood in het vlindertje). Vorige week gelukkig in 1 keer geslaagd ervoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt sjiek.Dus hij heeft een pak aan met vlinderdas? Welke kleur heeft het pak?
Volgend jaar nummer laatst hierquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het schiet nu wel op ja
Mijn jongste gaat ook
en da's geen typ voor een jurkje
Hoeft toch ook nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het schiet nu wel op ja
Mijn jongste gaat ook
en da's geen typ voor een jurkje
Grijs met rood, klinkt goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Grijs pak met een rooie bies in het conlbertje (en rood in het vlindertje). Vorige week gelukkig in 1 keer geslaagd ervoor.
ik denk een leuk spijkerpakje (wel met rokje, dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet
Wat gaat ze aandoen met haar communie?
Tuurlijk laat ik wel iets zien danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grijs met rood, klinkt goed.Ziet er vaak wel statig uit.
![]()
Ben benieuwd naar je foto's, tenminste je laat toch wel iets zien he.
Leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk een leuk spijkerpakje (wel met rokje, dat dan weer wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |