abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2990116
gefeliciteerd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

khad dees nog niet in gepost enzo, en dat moet toch in zo een topique

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

vrijdag 5 juli 2002 @ 04:23:42 #77
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_4892832
hulde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_5898503
Binnen 8 maanden 100.000 topics
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat is ruim 400 topics per dag

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_5898546
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 18:47 schreef calvobbes het volgende:
Binnen 8 maanden 100.000 topics
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat is ruim 400 topics per dag

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wow, echt veel...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
For great justice!
  zondag 22 september 2002 @ 21:20:54 #80
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5923669
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 18:50 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Wow, echt veel...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Best wel ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop