kijk die datum van de eerste postquote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:

Niet mee eens. Zelfverdediging is altijd toegestaan.quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:

Lijkt me vooral vanwege dat pistool niet zo slim...quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef Rnej het volgende:
bullshit.. als er een muts met een pistool voor me neus staat moet je ns op lette hoe hard ik haar voor d'r bek ros

In 1999 was ik nog een ongenuanceerd kutjongquote:Op zondag 25 april 2004 18:45 schreef Ayaxola het volgende:
Sjonge Kasta, ik zie een topic van je staan dus ik verwachte al weer een heel mooi en lang verhaal, maar dit was alles.

Maar dat is niet altijd mogelijk...quote:Op maandag 26 april 2004 06:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik ben van mening dat je uberhaupt zowiezow niet een ander zou mogen slaan, of je nou man of vrouw bent. Als iemand anders jou slaat, of diegene nou man of vrouw is, mag je ook een mep teruggeven. Niet meer dan dat though, en nooit zwaarder of meer dan die persoon bij jou heeft gedaan. Al moet je je dan wel realiseren dat je jezelf dan verlaagt tot het niveau van die ander, dus weglopen of negeren is een betere optie.

Dat is het ook niet idd. Wanneer je niet kan weglopen of negeren, is een mep dan ook de enige optie. Zorg alleen dat je jezelf niet verlaagd, en zorg dat wat je doet, puur bedoelt is om het gedrag van de ander te stoppen. Ga de ander dus niet in elkaar timmeren ofzo. Maar dan maakt het dus ook niet of het een vrouw is ofzo. Stel, je hebt ruzie met je vriendin ofzo. Praten helpt niet, weglopen kan niet meer, negeren ook niet. En ze probeerd je schedel in te slaan met een hamer ofzo. Dan mag je haar een klap geven imo, om te zorgen dat ze zich realiseert waar ze mee bezig is. Ga dan aleen niet de hamer pakken en haar achterna, dat is wat ik bedoel te zeggenquote:Op maandag 26 april 2004 10:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd mogelijk...

Is dat dan niet iets waar de andere partij wat eerder over na had moeten denken ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef Malchevia het volgende:
Ik ben zelf een vrouw van +/- 1.88 en ik heb een zwrte band judo en een bruine band Ji Jitsu... Als ik een meisje van 1.65 tegenover me heb die driftig wordt en mij slaat, sla ik onder geen beding terug. Echt niet. Ik hoek het arme kind waarschijnlijk compleet tegen de vlakte. Zo vind ik dat ook bij mannen en vrouwen. Mannen zijn vaak fysiek sterker en kunnen die vrouwen met gemak aan. Waarom zou je dan slaan? Ik sla geen vrouwen, als vrouw zelf. Eigenlijk heb ik nog nooit iemand een mep hoeven te verkopen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |