quote:nou ja.. vrouwen zijn slimmer dan je denkt..
Op woensdag 17 september 2003 14:47 schreef Sannetie het volgende:[..]
Dan heb je het wel heel errrg bond gemaakt..een vrouw pakt niet zo snel een voorwerp om te dreigen...daar zijn ze niet slim genoeg voor.
quote:maar niemand hier die dat goed praat. Ik sla sowieso alleen maar uit zelfverdediging...
Op woensdag 17 september 2003 14:54 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
nou, er zijn toch jongens die mij slaan.. en dan heb ik hun nog geeneens eerst geslagen..en als ze aan je kont zitten schop ik dus vet bij dat gevoelige deelhoor!!
quote:zo moet het ja.
Op woensdag 17 september 2003 14:56 schreef HeyFreak het volgende:[..]
maar niemand hier die dat goed praat. Ik sla sowieso alleen maar uit zelfverdediging...
'K ben zelf man, en ik kan ook aardig vechten, 'k heb tig jaar vechtsporten gedaan.
Wat nu als je ergens staat waar er 3 muren staan en de 4e muur wordt gevormt door een aggressieve vrouw? Die ook nogges blijkt te kunnen vechten? Dan ga ik echt wel rammen...
De eerste keer dat ik in een full-contact gevecht stond wist ik ook niet wat ik moest doen..... 'n tel later had ik een voet op de wang en lag ik op de grond.... Wordt je heel helder van.
Je mag je altijd verdedigen.. maar wel met gepast geweld.
Iemand die in een gevecht jouw mindere is, daar ga je niet op in lopen rammen, maakt niet uit of het een man of vrouw is.
Maar 'k heb welles iemand aan een marinier horen vragen, als ik jou sla, wat doe je dan? Zij hij heel correct wegrennen.
In veel situaties met mensen die een betere partij voor je zijn is het ook wijs om te rennen, maar als je het vluchten onmogelijk wordt gemaakt.....
quote:kan me voorstellen dat je daar een dagtaak aan hebt in dat geval
Op woensdag 17 september 2003 14:54 schreef xxdeesjuhxx het volgende:en als ze aan je kont zitten schop ik dus vet bij dat gevoelige deelhoor!!
quote:Als je een trap in je zak krijgt dan sla je dubbel, en haar niet.
Op woensdag 17 september 2003 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
NOOIT, hier ben ik het NIET mee eens, als 1 of ander mokkel mij een klap op mijn smoel geeft, en mij in mijn zak trapt ofzo ..
wedden dat ik trap (sla)
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:03 schreef Caen het volgende:
Jeetje.. wat een onzin...'K ben zelf man, en ik kan ook aardig vechten, 'k heb tig jaar vechtsporten gedaan.
Wat nu als je ergens staat waar er 3 muren staan en de 4e muur wordt gevormt door een aggressieve vrouw? Die ook nogges blijkt te kunnen vechten? Dan ga ik echt wel rammen...
De eerste keer dat ik in een full-contact gevecht stond wist ik ook niet wat ik moest doen..... 'n tel later had ik een voet op de wang en lag ik op de grond.... Wordt je heel helder van.
Je mag je altijd verdedigen.. maar wel met gepast geweld.
Iemand die in een gevecht jouw mindere is, daar ga je niet op in lopen rammen, maakt niet uit of het een man of vrouw is.
Maar 'k heb welles iemand aan een marinier horen vragen, als ik jou sla, wat doe je dan? Zij hij heel correct wegrennen.In veel situaties met mensen die een betere partij voor je zijn is het ook wijs om te rennen, maar als je het vluchten onmogelijk wordt gemaakt.....
Vrouwen behandel je met respect..
Sowieso heb ik een hekel aan slaan etc..
Er zijn andere en betere manieren om een probleem op te lossen
het is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
nee dank je, dan zet ik ook mn vuisten in
quote:Stoer man.
Op zondag 21 september 2003 18:30 schreef Moredhel het volgende:
ik vind dat je gewoon trug mag slaanhet is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oneens met TS, elk persoon man of vrouw maakt me niet uit die me slaat kan klappen terugverw88
Als vrouwen niet geslagen willen worden hebben ze hun handjes maar thuis te houden. Je kan natuurlijk zeggen dat een vrouw meestal zwakker is en weinig schade doet, maar het gaat om het principe. Door iemand een mep te geven laat je wel zien dat je die persoon niet veel respecteerd. Een corrigerende mep geven of ledematen vasthouden zodat ze je niet meer kunnen raken vind ik zeker wel een goede methode om die gestoorde personen op hun plaats te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Mafkees.quote:Op zondag 21 september 2003 18:30 schreef Moredhel het volgende:
ik vind dat je gewoon trug mag slaan
het is tog van de gekken dat als er een wijf op je in beukt dat je dan niks trug mag doen?
kijk die datum van de eerste postquote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Niet mee eens. Zelfverdediging is altijd toegestaan.quote:Op donderdag 18 november 1999 13:39 schreef kastanova het volgende:
Lijkt me vooral vanwege dat pistool niet zo slim...quote:Op zondag 25 april 2004 16:53 schreef Rnej het volgende:
bullshit.. als er een muts met een pistool voor me neus staat moet je ns op lette hoe hard ik haar voor d'r bek ros
In 1999 was ik nog een ongenuanceerd kutjongquote:Op zondag 25 april 2004 18:45 schreef Ayaxola het volgende:
Sjonge Kasta, ik zie een topic van je staan dus ik verwachte al weer een heel mooi en lang verhaal, maar dit was alles.
Maar dat is niet altijd mogelijk...quote:Op maandag 26 april 2004 06:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik ben van mening dat je uberhaupt zowiezow niet een ander zou mogen slaan, of je nou man of vrouw bent. Als iemand anders jou slaat, of diegene nou man of vrouw is, mag je ook een mep teruggeven. Niet meer dan dat though, en nooit zwaarder of meer dan die persoon bij jou heeft gedaan. Al moet je je dan wel realiseren dat je jezelf dan verlaagt tot het niveau van die ander, dus weglopen of negeren is een betere optie.
Dat is het ook niet idd. Wanneer je niet kan weglopen of negeren, is een mep dan ook de enige optie. Zorg alleen dat je jezelf niet verlaagd, en zorg dat wat je doet, puur bedoelt is om het gedrag van de ander te stoppen. Ga de ander dus niet in elkaar timmeren ofzo. Maar dan maakt het dus ook niet of het een vrouw is ofzo. Stel, je hebt ruzie met je vriendin ofzo. Praten helpt niet, weglopen kan niet meer, negeren ook niet. En ze probeerd je schedel in te slaan met een hamer ofzo. Dan mag je haar een klap geven imo, om te zorgen dat ze zich realiseert waar ze mee bezig is. Ga dan aleen niet de hamer pakken en haar achterna, dat is wat ik bedoel te zeggenquote:Op maandag 26 april 2004 10:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd mogelijk...
Is dat dan niet iets waar de andere partij wat eerder over na had moeten denken ?quote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef Malchevia het volgende:
Ik ben zelf een vrouw van +/- 1.88 en ik heb een zwrte band judo en een bruine band Ji Jitsu... Als ik een meisje van 1.65 tegenover me heb die driftig wordt en mij slaat, sla ik onder geen beding terug. Echt niet. Ik hoek het arme kind waarschijnlijk compleet tegen de vlakte. Zo vind ik dat ook bij mannen en vrouwen. Mannen zijn vaak fysiek sterker en kunnen die vrouwen met gemak aan. Waarom zou je dan slaan? Ik sla geen vrouwen, als vrouw zelf. Eigenlijk heb ik nog nooit iemand een mep hoeven te verkopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |