Ik gebruik zelf meestal traangasquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Zeg Kasta, mag je ze wel van je afslaan?
dat is illegaal, wist je dat?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal traangas![]()
Geen idee, ik dacht dat Kastanova er in elk geval wel moeite mee heeft, om vrouwen van 'm af te slaan, dus ik denk, ik vraag het maar even..quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:30 schreef Alicey het volgende:
slaan is anders ook niet echt legaal naar ik meen
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:28 schreef Harry_Sack het volgende:
dat is illegaal, wist je dat?
Daar heb je een punt, kasta!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...
Het hoeft ook niet respectvol te zijn, het is immers een persoon die op je in gaat slaan.quote:Op maandag 26 april 2004 20:06 schreef wise het volgende:
wijf is niet echt respect vol voor de vrouw vindt je niet.
Volgens mij kunnen de minst snuggere mensen dat nog begrijpen, maarja. . . [afbeelding]
ste;l je voor je wordt door z'n ouwe vrouw van 80 overvallen wat moet je doenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:37 schreef BB-King het volgende:
Ben het er niet mee eens.
Zo nu en dan een weerloos vrouwtje een stoot voor d'r muil geven moet toch kunnen?
effe overvallen er tussen egzet was dat vergetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ste;l je voor je wordt door z'n ouwe vrouw van 80 overvallen wat moet je doen![]()
gewoon un steen in de nek gooien![]()
Ik heb je wel eens sneller gezienquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze niet meer in staat zijn aangifte te doen is er weinig aan de hand...
Het topic bestaat al vijf jaar en nog niet vol, wat een loserquote:Op maandag 26 april 2004 19:05 schreef kastanova het volgende:
Je mag me wel even aanraken hoor![]()
Je mag jezelf wel laten slaan als een hond als je dat prettig vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
alleen een laffe hond slaat een vrouw.
Ja, ga jij maar lekker klappen lopen incasseren hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
maar wij zijn geen honden he mensenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:13 schreef iiyame het volgende:
BTW ikheb nog nooit un vrouw geslagenquote:Op woensdag 28 april 2004 12:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar wij zijn geen honden he mensen
Net alsof dat nut heeft, ze gaat toch niet voor niets vreemd.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:40 schreef Erique_E het volgende:
ik vind dat als een vrouw vreemdgaat, dat je haar een beste tik op haar smoel mag geven, maar voor de rest hoor je een vrouw niet te slaan.
quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:17 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Net alsof dat nut heeft, ze gaat toch niet voor niets vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |