8. De Nederlandse competitie is een Mickey Mouse-competitie aan het worden.
Kasta
Kasta
Der worden compleet BAKKEN EN BAKKEN met geld naar die gasten geworpen om de orde te handhaven en nog steeds lukt dat niet. En raad eens wie dat moet betalen. Er zijn al genoeg politieke partijen in nederland met een facistische ondertoon. Wanneer komt er nou eentje tegen voetbal? Mijn stem hebben ze. Wacht even, ik ga stiekem een uur later weer stemmen.
Elke keer als ik naar Eindhoven rij en de ME staat weer te controleren, dan word ik elke keer aangekeken alsof ik de hooligan ben die die ajax-supporter heeft doodgeschopt.
Ik mocht een keer niet eens naar mijn werk toe (was 1 straat van het PSV stadion verwijderd) omdat ze heel het stadion hadden afgezet. IK WERD GEWOON TEGENGEHOUDEN DOOR DIE KANKER-POLITIE EN IK HEB NOOIT MEER IETS VAN DIE AANGIFTE GEHOORD DIE IK OP HET BUREAU HEB GEDAAN!!
Wat denk je dat de politiekosten zijn van een gemiddelde risico-wedstrijd of als er rellen uitbreken in hartje Rotterdam? Maar ach, laat ze maar, we kunnen ze het niet verbieden want dan kunnen wij ook niet meer voetbal kijken..
Verder zijn al die voetballers maar watjes. jezus zeg, ik ken snel-dammers die nog een sterkere ruggegraat hebben dan die eikels die naar elke niesbui van een tegenstander op de grond liggen te creperen alsof ze door een AK-47 zijn bewerkt, om later niets-aan-de-hand diezelfde tegenstander met een omhaal van het veld af te jakkeren. Vrije trap want hij kon er toch ook niets aan doen dat die tegenstander zijn breek brak..
En da's zo leuk, da voetbal. Ik kan niet wachten totdat ik weer lekker rustig rond kan lopen zonder opgepakt te worden volgende zomer in Eindhoven en in Rotterdam. Heerlijk
(owja, de stelling verder zal me eigenlijk me reet roesten, maar ik moest dit gewoon ff kwijt )
Cool smiley trouwens die laatste....
Kasta
Oh ja , ik heb 2 jaar 1 straat van het PSV stadion gewoond (Wilhelminaplein) dus JAYTAPH het kan erger !!!
wilhelminaplein roels.. vooral broodje smits )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |