abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2923229

Truth or Dare deel CXLV (145)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CLI (151)

UPDATE!!
Als er een Dare is uitgevoerd waarbij een plaatje wordt gepost, verdient het de voorkeur om de link naar dat plaatje niet op te nemen in een eventuele reply. Zo is het makkelijker om plaatjes, en link daar naartoe, weg te halen, of tijdelijk te laten zien.

Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).

Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.

Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.

Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:

• De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
  • De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
  • De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
  • Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
  • Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
  • Compromis op het Golfer Decreet.:
    Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
    Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!

Algemeen
    Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
    (Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
    Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!

Afkortingen
    Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:

GG = GoedGekeurd
    AG = AfGekeurd

"Ik weet onderhand geen vragen meer"
    Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
    kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
    Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.

Overige
    [TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
    TorD wachtkamer
    Code voor TorD header
    Romeinse Getalnotering.

!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
    Dare, maar geniet met mate! !!!

versie 2.00 - 14/01/2002

pi_2923304
    * WheeleE springt hoog de lucht in en roept "EEN T GRAAG!!"
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
    pi_2923324
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:06 schreef WheeleE het volgende:
    Voor mij ook!!
      donderdag 24 januari 2002 @ 16:08:17 #4
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_2923330
    Een T.. hmmzzz

Omschrijf de persoon (hem of haar) waar je nu een beetje speciale gevoelens voor hebt..

Trouwens mijn D lukt niet mag/kan geen 0800 nummers bellen

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
    pi_2923333
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:06 schreef WheeleE het volgende:
    Hoe veel heb je op je spaar rekening?
    pi_2923360
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:08 schreef Bits het volgende:

[..]

Hoe veel heb je op je spaar rekening?

Ik weet het niet precies, mar het was geloof ik iets van 3500 euro...kan ietsje meer of minder zijn
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    pi_2923384
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:08 schreef BotXXX het volgende:
    Een T.. hmmzzz

Omschrijf de persoon (hem of haar) waar je nu een beetje speciale gevoelens voor hebt..

Trouwens mijn D lukt niet mag/kan geen 0800 nummers bellen

Een mooie, ietwat lange meid, eigenlijk iets te jong (nee..niet zo jong ..ze is 16). Lang, roodblond haar..lief gezichtje..en een flinke dosis humor
    pi_2923450
    en ik wil nog wel een D voordat ik aan mijn huiswerk begin
    pi_2923467
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
    en ik wil nog wel een D voordat ik aan mijn huiswerk begin
    Post je laatst gekregen email hier (en niet smokkelen! )
    Prive-dingen zoals namen enzo mogen gecensureerd worden uiteraard..
      donderdag 24 januari 2002 @ 16:23:23 #10
    13411 NaRRaToR
    Neee... Ik ben aan het Lasse!
    pi_2923480
    * NaRRaToR wil ook graag een T
    na na na na na na na Badjasman!
    pi_2923487
    Beste MSN® Hotmail®-gebruiker,

Deze maand: belangrijk nieuws over een wijziging in je MSN Hotmail-account. En: meer profijt van het web met MSN Explorer.

Tot volgende maand,
    MSN Hotmail-ledenservices

Gratis nieuwsbrieven

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van je favoriete onderwerpen. Klik hier om een lijst met WebCourier®-nieuwsbrieven weer te geven die je kunt ontvangen in je MSN Hotmail Postvak IN.

Enkele van onze nieuwe WebCourier-partners zijn:
    België (Nederlandstalig): Xbox
    België (Franstalig): Xbox
    Frankrijk: Billetterie
    Duitsland: AGFAnet.com
    Maleisië: BlackCard Flash
    Nederland: ElmarReizen.nl, GSMWEB.nl
    Zuid-Afrika: Food24
    Verenigd Koninkrijk: Egg

Hotmail Tip van de maand

Belangrijke mededeling over browserbeveiliging: directe actie aanbevolen
    Microsoft heeft onlangs een beveiligingsupdate uitgegeven om je te helpen je gegevens te beveiligen als je on line bent. MSN Hotmail raadt je ten zeerste aan om deze update te installeren, zodat je er zeker van kunt zijn dat je je veilig op het web begeeft. Klik hier voor een eenvoudige systeemcontrole: hierbij wordt gekeken of je de meest recente beveiliging hebt geïnstalleerd en word je eventueel naar de benodigde updates doorgestuurd.

Klik hier voor meer informatie over je kwetsbaarheid op het web.

Wil jij er even tussenuit?
    Heb jij ook zin in vakantie? MSN reizen is hét kanaal waar je online lastminutes, tickets en vakanties kunt boeken. Kijk op MSN reizen voor een lekker weekendje weg. Ook stedentrips, hotels, campings en bungalows kun je hier vinden. De wintersportspecial heeft speciale aanbiedingen, arrangementen en tal van informatie voor de wintersport. MSN Reizen biedt ook het laatste reisnieuws, het weer overal ter wereld en landeninformatie. Ga dus snel kijken bij MSN Reizen

€10 korting op draadloze Microsoft producten!
    (++ BELANGRIJK: deze e-mail is geld waard ++) MSN Hotmail en Dixons.nl geven je €10 korting bij aankoop van een draadloos Microsoft product. Je hebt de keuze uit twee gloednieuwe draadloze muizen of een draadloze muis & toetsenbord-combinatie. Ga nu shoppen bij Dixons.nl en klik hier om je keuze te maken! (geldig tot 15 februari 2002). Veel plezier met je draadloze aankoop!

MSN.nl in een nieuw jasje
    MSN.nl migreert half februari naar de nieuwe Global User Interface. Vanaf dat moment sluit MSN.nl aan op de Look & feel van de internationale MSN-portals sites. Met deze nieuwe User Interface is een vervolg stap gezet richting de personalisatie van het internet. Zo is er bijvoorbeeld My MSN. Deze pagina kan je zelf naar keuze inrichten met je favoriete nieuws, je lokale weer en andere persoonlijke interesses. Daarnaast kan je de vormgeving van de My MSN pagina aanpassen en krijg je een goed overzicht van jouw MSN Services zoals MSN Hotmail & MSN Messenger.

Let op! Beleidswijziging MSN Hotmail
    Hotmail-accounts waarbij zich gedurende 30 dagen niemand heeft aangemeld krijgen de status 'inactief': hierbij worden e-mailberichten, mappen en de contactpersonen in het Adresboek voor deze accounts verwijderd. Je kunt een inactief Hotmail-adres echter eenvoudig opnieuw activeren: meld je binnen 90 dagen nadat de account de status 'inactief' heeft gekregen weer aan bij Hotmail. Als je niet wilt dat je account inactief wordt, hoef je je alleen maar minimaal eenmaal per 30 dagen aan te melden bij je account.

Gabrielle is weer terug!
    Gabrielle is weer terug en hoe? Wie de film Bridget Jones Diary heeft gezien, moet toegeven dat het heerlijke nummer Out of Reach nog een hele tijd blijft hangen. Out Of Reach' is een typische Gabrielle plaat, een mix tussen pop en soul, met een organisch arrangement van strijkers. En nu heeft ze een nieuw nummer Don't Need the Sun to Shine met dezelfde Gabrielle sound. Klik hier om haar nieuwste videoclip te bekijken en beluisteren.

Probeer MSN Hotmail uit met MSN Explorer
    Begin het nieuwe jaar goed met MSN Explorer: de complete browser die je meer mogelijkheden biedt en je verblijf op het Internet leuker maakt. E-mail, expresberichten, surfen en nog veel meer: alles in één eenvoudig programma dat werkt met je bestaande Internet-aansluiting en je huidige MSN Hotmail-account. Haal nu gratis MSN Explorer op!

Stop ongewenste post voordat het in je postvak komt
    Overladen met ongewenste post? Het filter Ongewenste post van Hotmail helpt je de baas te blijven over ongevraagde e-mailberichten door deze berichten rechtstreeks naar de map Ongewenste post te sturen. Vervolgens kun je de berichten die naar je map Ongewenste post zijn verzonden doorlezen. Houd er wel rekening mee dat deze na zeven dagen automatisch worden gewist, zodat de map overzichtelijk blijft. Je kunt ook het gewenste beveiligingsniveau opgeven, van Laag tot Exclusief. Schakel dus nu het filter Ongewenste post in!

Kies je eigen taal voor MSN Hotmail
    MSN Hotmail is beschikbaar in twaalf verschillende talen, dus de kans is groot dat we ook jouw taal spreken. Je kunt eenvoudig de taal van jouw voorkeur instellen, zodat Hotmail altijd in jouw taal verschijnt als je je aanmeldt. Als je een andere taal wilt instellen, klik je op Opties en selecteer je Taal in de kolom Je gegevens. Of klik hier om nu jouw taal te kiezen.

MSN Messenger heeft nieuwe emoticons
    MSN Messenger Service heeft nu allemaal coole emoticons die je kunt toevoegen aan een expresbericht door er alleen maar op te klikken. Verwoord je gevoelens met behulp van allerlei lachebekjes, hartjes, bloemetjes enzovoort. Bovendien kun je met de nieuwste versie van Messenger ook je contactpersonen in groepen onderbrengen. Of het nu gaat om je familieleden, vrienden of collega's: het is gewoon super handig om je gegevens overzichtelijk te houden. Download nu de nieuwste versie!

pi_2923505
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Beste MSN® Hotmail®-gebruiker,

Deze maand: belangrijk nieuws over een wijziging in je MSN Hotmail-account. En: meer profijt van het web met MSN Explorer.

Tot volgende maand,
    MSN Hotmail-ledenservices

Gratis nieuwsbrieven

<een heel verhaal>

Goh..die heb ik ook gekregen
    GG dan maar..
    Ik ben er nu ook wel weer vandoor...school's almost over!
    Waarschijnlijk tot vanavond!!
    pi_2923527
    doei!
    Ik ga nou maar aan mijn huiswerk
    (alleen maar GS, SK en EN, dus valt wel mee)
      donderdag 24 januari 2002 @ 16:36:10 #14
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_2923582
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 16:12 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Een mooie, ietwat lange meid, eigenlijk iets te jong (nee..niet zo jong ..ze is 16). Lang, roodblond haar..lief gezichtje..en een flinke dosis humor

GG

valt toch best mee met jong zijnde..

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
    pi_2924416
    Nah zeg...ben ik weg, licht t hele topic op zn gat! Dat kan echt niet hoor mensen

Nou ja, ik ben er vanavond hogstwaarschijnlijk ook niet, want ik moet echt een keertje huiswerk gaan maken...dus tot morgen dan maar

pi_2924463
    Nou ik ben er vanavond wel hoor
    Iemand nog een Ttje voor mij?
    pi_2924485
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Nou ik ben er vanavond wel hoor
    Iemand nog een Ttje voor mij?
    Ehm..eens denken...ooit gigantisch verslapen? Hoe liep t af, hoe kwam t, enzovoort....
    (sorry hoor..maar meer kan ik er ff niet van maken )
    pi_2924520
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:02 schreef WheeleE het volgende:
    Ehm..eens denken...ooit gigantisch verslapen? Hoe liep t af, hoe kwam t, enzovoort....
    (sorry hoor..maar meer kan ik er ff niet van maken )
    Pff, hmm, nee. Hooguit dat ik om 8 uur wakker word en dan moet ik binnen 5 minuten naar beneden en dan kom ik nog op tijd op school dus
    pi_2924535
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Pff, hmm, nee. Hooguit dat ik om 8 uur wakker word en dan moet ik binnen 5 minuten naar beneden en dan kom ik nog op tijd op school dus

Ow..ok
    Tja..tis etenstijd, dus tot later dan maar..
    Als ik snel met mn huiswerk klaar ben kom ik vanavond nog wel ff rondneuzen
    Laterzz!
    pi_2924597
    T voor mij?
    pi_2924629
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:10 schreef Bits het volgende:
    T voor mij?
    Welk TVprogramma mis je noooit?
    pi_2924671
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:13 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Welk TVprogramma mis je noooit?

ik blijf nergens voor thuis en opnemen doe ik ook niet maar als ik thuis ben kijk ik altijd wel het journaal om 8 uur ff
    pi_2924707
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:15 schreef Bits het volgende:
    ik blijf nergens voor thuis en opnemen doe ik ook niet maar als ik thuis ben kijk ik altijd wel het journaal om 8 uur ff
    Hmmm. Nou ja GG dan maar he
    Voor mij een T iemand?
    pi_2924735
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2002 18:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hmmm. Nou ja GG dan maar he
    Voor mij een T iemand?

Wat was de naam van je liefste knuffel vroeger?
    pi_2924737
    Ik wil ook nog wel een T. De laatste vandaag dus leef je uit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')