abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2907270
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 02:48 schreef Herald het volgende:
Ga aub weer CUB'en of ToD'en maar zit niet zo opzichtig de aarsch van plunk en andere #filosofieleden te likken (Rimmen) om erbij te horen. Want dat doe je toch niet, je zet alleen jezelf er mee voor lul.
Niet alleen dat, maar blijkbaar snapt alleen de #filosofie intelligentsia wanneer een grap voorbij is, en het leuk is geweest.

Plunk was toch een stripfiguur?
Plunk was toch een bandje?

Stelletje wannabees. Als je wilt bikkelen in leuke topics moet je er 's nachts maar zijn hoor. De volgende ochtend nog even met een slap aftreksel doorgaan getuigt wel van een heel laag niveau.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 23 januari 2002 @ 10:13:11 #12
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_2907315
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 10:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar blijkbaar snapt alleen de #filosofie intelligentsia wanneer een grap voorbij is, en het leuk is geweest.

Plunk was toch een stripfiguur?
Plunk was toch een bandje?

Stelletje wannabees. Als je wilt bikkelen in leuke topics moet je er 's nachts maar zijn hoor. De volgende ochtend nog even met een slap aftreksel doorgaan getuigt wel van een heel laag niveau.

Zo gaat dat met trends. Op het moment dat de bijzonder slimme bedenkers het bijna moe zijn, hebben de wannabees het in de gaten. Vervolgens gaat de meute ermee aan de slag en zijn de wannebees hip/cool/vet (kies maar uit op basis van leeftijd ). Het verwatert, en tegen de tijd dat het grote publiek eraan gewend is, is de trend alweer voorbij.

Kortom, niemand ontkomt eraan. Er heerst altijd een trend... het lijkt de griep wel

[Dit bericht is gewijzigd door IllOgical op 23-01-2002 10:15]

What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_2907335
Misschien ontkom ik ooit wel aan et kuddegedrag van fok!
Ik heb nog geen woord gerept over ene P. te FF.

Ja, ik ben op de goede weg

oeps

woensdag 23 januari 2002 @ 10:30:39 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2907456
stelletje lemmingen idd!

(wie is plunk in godsnaam ?)

[KNE]-Mod
pi_2907479

boe...

Wie?
pi_2907615
Achja, de mensen van #filosofie vertonen ook behoorlijk eng kuddegedrag. Wie niet eigenlijk? Heb jij je al losgemaakt van de kudde Herald?

.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  woensdag 23 januari 2002 @ 10:54:36 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2907641
Het voelt prettig om een herder te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2907650
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 10:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het voelt prettig om een herder te zijn.
Kliekjesleider toch (wanneer krijg ik nou mijn t-shirt??)?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2907688
Kom je nou weer langskakken met je superioriteitsgevoel.

Vind het leuk voor je dat zoveel mensen je waarderen om je schrijf'talent', maar zit niet zo te jammeren. Alsof we hier allemaal moeten gaan zitten te bevestigen dat we echt wel trots op ons herald zijn omdat je zoveel beter bent dan al die schaapjes, cub-ers, TorD-ers en andere users die fok net zo hard als jij maken wat het nu is.

Had van iemand van jouw kaliber, je schijnt jezelf nogal belangrijk te vinden, toch iets beters verwacht dan deze semi-analyse aka zelfopkrik.

woensdag 23 januari 2002 @ 11:09:45 #20
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2907768
quote:
Op woensdag 23 januari 2002 10:55 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Kliekjesleider toch (wanneer krijg ik nou mijn t-shirt??)?

Ik zoek nog even een perfect plaatje van I.R.Baboon voor op een T-shirt. En dan op de achterkant zodiakk's plunkplaatje.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')