quote:Niet alleen dat, maar blijkbaar snapt alleen de #filosofie intelligentsia wanneer een grap voorbij is, en het leuk is geweest.
Op woensdag 23 januari 2002 02:48 schreef Herald het volgende:
Ga aub weer CUB'en of ToD'en maar zit niet zo opzichtig de aarsch van plunk en andere #filosofieleden te likken (Rimmen) om erbij te horen. Want dat doe je toch niet, je zet alleen jezelf er mee voor lul.
Plunk was toch een stripfiguur?
Plunk was toch een bandje?
Stelletje wannabees. Als je wilt bikkelen in leuke topics moet je er 's nachts maar zijn hoor. De volgende ochtend nog even met een slap aftreksel doorgaan getuigt wel van een heel laag niveau.
quote:Zo gaat dat met trends. Op het moment dat de bijzonder slimme bedenkers het bijna moe zijn, hebben de wannabees het in de gaten. Vervolgens gaat de meute ermee aan de slag en zijn de wannebees hip/cool/vet (kies maar uit op basis van leeftijd
Op woensdag 23 januari 2002 10:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Niet alleen dat, maar blijkbaar snapt alleen de #filosofie intelligentsia wanneer een grap voorbij is, en het leuk is geweest.
Plunk was toch een stripfiguur?
Plunk was toch een bandje?Stelletje wannabees. Als je wilt bikkelen in leuke topics moet je er 's nachts maar zijn hoor. De volgende ochtend nog even met een slap aftreksel doorgaan getuigt wel van een heel laag niveau.
Kortom, niemand ontkomt eraan. Er heerst altijd een trend... het lijkt de griep wel
[Dit bericht is gewijzigd door IllOgical op 23-01-2002 10:15]
Ja, ik ben op de goede weg
oeps
.
quote:Kliekjesleider toch (wanneer krijg ik nou mijn t-shirt??)?
Op woensdag 23 januari 2002 10:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het voelt prettig om een herder te zijn.
Vind het leuk voor je dat zoveel mensen je waarderen om je schrijf'talent', maar zit niet zo te jammeren. Alsof we hier allemaal moeten gaan zitten te bevestigen dat we echt wel trots op ons herald zijn omdat je zoveel beter bent dan al die schaapjes, cub-ers, TorD-ers en andere users die fok net zo hard als jij maken wat het nu is.
Had van iemand van jouw kaliber, je schijnt jezelf nogal belangrijk te vinden, toch iets beters verwacht dan deze semi-analyse aka zelfopkrik.
quote:Ik zoek nog even een perfect plaatje van I.R.Baboon voor op een T-shirt. En dan op de achterkant zodiakk's plunkplaatje.
Op woensdag 23 januari 2002 10:55 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Kliekjesleider toch (wanneer krijg ik nou mijn t-shirt??)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |