quote:Goh.. is dat jezelf valse hoop geven DennisMoore??
Op zondag 24 februari 2002 13:32 schreef DennisMoore het volgende:En bovendien ligt de gemiddelde leeftijd in homotenten wat hoger, kan ook z'n voordelen hebben. Relatieve marktwaarde enzo
quote:*grin*
Op maandag 25 februari 2002 11:41 schreef Vlarp het volgende:Goh.. is dat jezelf valse hoop geven DennisMoore??
Nèèh. Niet zolang jochies als jij nog achter me aan huppelen
Ach, 'k ben niet zo dol op disco's vol jonge pubertjes (is ergens een topic over trouwens). Twintigers, da's leuker!
quote:Ehrm, ik huppel niet achter je aan... you'd wish! Ik heb liever toch iets zonder rimpels
Op maandag 25 februari 2002 12:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*grin*
Nèèh. Niet zolang jochies als jij nog achter me aan huppelen
Ach, 'k ben niet zo dol op disco's vol jonge pubertjes (is ergens een topic over trouwens). Twintigers, da's leuker!
quote:Nah, ik was 2 weken terug in Groningen en ben ook regelmatig in Enschede, maar daar loopt ook flink wat gerimpeld vlees rond hoor. 't Is wel zo dat de oudjes meer af komen op iets als de iT ofzo. Maar dat heeft gewoon te maken met commercieel gedoe en het wanhopig zijn van veel van die ouwe nichten en dat in die 'populaire' tenten veel meer sletjes rondlopen.
Op maandag 25 februari 2002 13:30 schreef bluegrass het volgende:
hmm, het valt me wel op dat de gemiddelde leeftijd in de Randstad toch wel hoger ligt dan in bijvoorbeeld Enschede en Groningen (in het algemeen dus in de steden buiten de R-stad). Op zich vind ik dat wel prima, hoewel ik soms behoorlijk moe wordt van die lui die minstens 2x zo oud zijn als ik (2x 28 dus) die dan het idee hebben dat als ik een avond gewoon een beetje wil rondhangen (zonder met iedereen te praten) dat ik dan wel available ben ofzo en er dus niet meer van af komt, heel vervelend.
Zaterdag in de Red&Blue pakt zo'n ouwe nicht me ook ineens beet en probeert geil met me te gaan dansen, heb ik toch maar even heel snel geleerd dat ie weg moest gaan.
quote:Oeh! Jij gaat hier zooo'n spijt van krijgen, de volgende keer dat ik je zie!
Op maandag 25 februari 2002 14:02 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ehrm, ik huppel niet achter je aan... you'd wish! Ik heb liever toch iets zonder rimpels
Maar toegegeven, je huppelt niet achter me aan. Je springt alleen bovenop m'n tenen.
quote:Tja, ouder, of 'gerimpeld vlees' *kuch* (Wat oppervlakkig van je, Vlarp!) Mij maakt het op zich niet zo veel uit. Het gaat me meer om het gedrag van personen (oud of jong).
Nah, ik was 2 weken terug in Groningen en ben ook regelmatig in Enschede, maar daar loopt ook flink wat gerimpeld vlees rond hoor. 't Is wel zo dat de oudjes meer af komen op iets als de iT ofzo. Maar dat heeft gewoon te maken met commercieel gedoe en het wanhopig zijn van veel van die ouwe nichten en dat in die 'populaire' tenten veel meer sletjes rondlopen.
Wat me opvalt, vaak:
20- = sletterig, huppelnichtjes
30+ = extremer, 'ranziger', gefrustreerder?
Zoals ik al zei: twintigers rule! (No offense, Dave *grin*)
quote:Je hebt 'm hard voor z'n noten geschoten?
Zaterdag in de Red&Blue pakt zo'n ouwe nicht me ook ineens beet en probeert geil met me te gaan dansen, heb ik toch maar even heel snel geleerd dat ie weg moest gaan.
quote:Ja dat klopt ook wel. Ben al weer lang niet in groningen geweest. Toch vraag ik het me af, loop ik daar ook nog rond als ik op leeftijd kom? Ik denk het niet, hoop dat trouwens ook niet
Op maandag 25 februari 2002 14:02 schreef Vlarp het volgende:Nah, ik was 2 weken terug in Groningen en ben ook regelmatig in Enschede, maar daar loopt ook flink wat gerimpeld vlees rond hoor. 't Is wel zo dat de oudjes meer af komen op iets als de iT ofzo. Maar dat heeft gewoon te maken met commercieel gedoe en het wanhopig zijn van veel van die ouwe nichten en dat in die 'populaire' tenten veel meer sletjes rondlopen.
quote:Tja, als je (zoals ik nu) voor de muziek, het dansen, de gezelligheid uit gaat, dan zou dat 'later' nog net zo goed kunnen.
Op maandag 25 februari 2002 14:18 schreef bluegrass het volgende:[..]
Ja dat klopt ook wel. Ben al weer lang niet in groningen geweest. Toch vraag ik het me af, loop ik daar ook nog rond als ik op leeftijd kom? Ik denk het niet, hoop dat trouwens ook niet
Waarschijnlijker is, dat je er dan gewoon niet zo'n zin meer in hebt, de harde muziek, de rook, de drukte, of dat er muziek gedraaid gaat worden waarvan je denkt: "Eh? Is dit muziek? Vroeger was het beter..."
quote:Dat kan inderdaad later nog wel, en wie weet valt het met de muziek dan ook nog wel mee, maar het lijkt me niets om dan nog rond te lopen tussen mensen die hoe dan ook in zo'n andere levensfase zitten. Ik zoek dan (net als nu, maar oke als twintiger heb ik dan ook nog makkelijk praten...) liever mensen op die min of meer in dezelfde fase zitten (dit kun je wel redelijk ruim nemen). Daarom hoop ik ook, maar ja wie weet of het ook bestaat
Op maandag 25 februari 2002 14:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Tja, als je (zoals ik nu) voor de muziek, het dansen, de gezelligheid uit gaat, dan zou dat 'later' nog net zo goed kunnen.
Waarschijnlijker is, dat je er dan gewoon niet zo'n zin meer in hebt, de harde muziek, de rook, de drukte, of dat er muziek gedraaid gaat worden waarvan je denkt: "Eh? Is dit muziek? Vroeger was het beter..."
je meot het meer zo zien: ik loop nu toch ook niet meer rond op middelbare school feest terwijl ik dat vroeger heel gaaf vond. (ik kan me ook niet voorstellen dat die oudere mannen het echt naar hun zin hebben in discotheken tussen al die jongere lui).
quote:Euhm, bijna, had m'n elleboog iets lager moeten richten
Op maandag 25 februari 2002 14:11 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je hebt 'm hard voor z'n noten geschoten?
quote:Nah, het gros van de oude mensen (30+) gaat uit in Amsterdam. Volgens mij om redenen die al tig keer hier boven zijn genoemd.
Op maandag 25 februari 2002 14:18 schreef bluegrass het volgende:[..]
Ja dat klopt ook wel. Ben al weer lang niet in groningen geweest. Toch vraag ik het me af, loop ik daar ook nog rond als ik op leeftijd kom? Ik denk het niet, hoop dat trouwens ook niet
quote:De Cockring, Vlarp? Goh...
Op maandag 25 februari 2002 14:52 schreef Vlarp het volgende:Denk dat ik later wel in een donkere kroeg zal eindigen
Volgens mij is dit trouwens aardig offtopic geworden, hehehe
quote:Ga je mee dan???
Op maandag 25 februari 2002 14:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
De Cockring, Vlarp? Goh...
Volgens mij is dit trouwens aardig offtopic geworden, hehehe
Maareh, dat zijn dus bijvoorbeeld geen tenten om heen te gaan als je nog niet zeker van je zaak bent *even erg on-topic doe*
quote:nee haha, en als je wél zeker bent is het eigenlijk ook niet echt leuk daar
Op maandag 25 februari 2002 16:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ga je mee dan???
Maareh, dat zijn dus bijvoorbeeld geen tenten om heen te gaan als je nog niet zeker van je zaak bent *even erg on-topic doe*
Zolang je niet zo zekr bent is in sommige plaatsen het COC wel leuk, alhoewel het in veel plaatsen een nogal trieste indruk geeft doordat er geen publiek komt....
Maar ik weet dat COC op vrijdagavond in amsterdam heel druk is, en heel gezellig. En in Leiden is het heel erg leuk (leukste coc wat ik tot nu toe gezien heb) op zaterdagavond.
Ook de expreszo-feesten moeten geloof ik wel leuk zijn.
COC A'dam is erg leuk op vrijdag, COC Leiden is ook erg gezellig. (De keren dat ik er was dan. (Toeval natuurlijk. *kuch*))
Toch, de beste strategie als 'verse homo' lijkt me om via internet effe wat kennissen op te doen, en dan daar eens gezellig mee te gaan stappen. Het blijft toch een wat apart wereldje, 'the scene', en als je even pech hebt, kun je er enorm door afgeschrikt worden, whoppa, terug de kast in... Een tikkie 'begeleiding' kan m.i. heel nuttig zijn.
Dus gewoon eens cu2 afstruinen bijvoorbeeld, of de expreszo-site, of 's wat gaan chatten op irc/chatboxen. Leve internet!
Petertjeuh was er nog niet helemaal zeker van wat ie nou zou zijn... en jullie hebben het over de iT, sletjes en rimpel nichten
quote:Dacht ik ook
Op maandag 25 februari 2002 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
........
Toch, de beste strategie als 'verse homo' lijkt me om via internet effe wat kennissen op te doen, en dan daar eens gezellig mee te gaan stappen. Het blijft toch een wat apart wereldje, 'the scene', en als je even pech hebt, kun je er enorm door afgeschrikt worden, whoppa, terug de kast in... Een tikkie 'begeleiding' kan m.i. heel nuttig zijn.Dus gewoon eens cu2 afstruinen bijvoorbeeld, of de expreszo-site, of 's wat gaan chatten op irc/chatboxen. Leve internet!
quote:You're right... Tijd voor een [centraal homo-topic]?
Op maandag 25 februari 2002 17:02 schreef Wavegasm het volgende:
Jonges jonges... jullie gaan hier verschikkelijk off topic hoor.Petertjeuh was er nog niet helemaal zeker van wat ie nou zou zijn... en jullie hebben het over de iT, sletjes en rimpel nichten
Gellarboy! Joehoe?!
Maar als je niet zo zeker van jezelf bent, dan denk ik dat het beste is om gewoon is met mensen te gaan chatten of praten bij bijvoorbeeld het COC of stichting de Kringen.
Ik heb zelf een hele tijd met wat jongens gechat voor ik uit de kast sprong en dat heeft me heel veel geholpen om die laatste twijfels over wie ik ben, en wat ik voelde weg te nemen.
quote:You called?
Op maandag 25 februari 2002 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
You're right... Tijd voor een [centraal homo-topic]?Gellarboy! Joehoe?!
quote:Als een boer met kiespijn zekers *grijns*
Op maandag 25 februari 2002 18:01 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zie er als homo maar eens vooruit te komen dat je meer gevoelens voor het wederzijdse geslacht hebt. Ik bedoel je moet je altijd anders voordoen. Je hebt er in het begin best wel wat lef voor nodig ervoor uit te komen. Dat je deze post hier dan ook neer zet vind ik echt heel dapper!! You're a real brave heart. En eerlijk gezegd moet ik je ook vertellen dat het echt niet raar is dat je opgewonden raakt van zo'n filmpje. Ik zou zo zeggen maak je niet druk.
Op mijn 15e heb ik voor het eerste gezoend, en dat was met een jongen. Ik bedoel.. ik heb er geen spijt van enzow. Ik zou zeggen, ga lekker door met waar je je lekker bij voelt en maak je niet druk om de gevoelens die JIJ nu kent en andere in je omgeving niet. Dit is juist van JOU appart maakt. Wees er maar een beetje trots op !
quote:Zeg JP, maybe is #gay.jongeren op IRC wel wat?
Op maandag 25 februari 2002 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
Dus gewoon eens cu2 afstruinen bijvoorbeeld, of de expreszo-site, of 's wat gaan chatten op irc/chatboxen. Leve internet!
quote:D'r wordt je daar wel vakkundige hulp geboden (ofzo). It helped me
Op maandag 25 februari 2002 20:25 schreef Sunjammer het volgende:Zeg JP, maybe is #gay.jongeren op IRC wel wat?
quote:Ken ik jou dan Vlarp?
Op dinsdag 26 februari 2002 00:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
D'r wordt je daar wel vakkundige hulp geboden (ofzo). It helped me
't is wel gezellig daar.. alleen soms een beetje te veel dezelfde mensen *naar DennisMoore kijk*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |