abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2882599
Zie titel

Ik ben op dit moment 23 en het werk wat ik nu doe (IT) intresseert me steeds minder. Ik krijg er geen voldoening in en vind het een saaie kantoorbaan geworden. Als ik nu wat anders wil doen betekent dat ik weer naar school(4 jaar?) moet en weinig tot geen inkomsten meer heb. 1 Ding weet ik wel, ik kan zo niet meer verder.

Ik wil wat anders. Ik sport veel en vind het te gek om met mensen om te gaan en te helpen.

pi_2882617
Same hier... de IT is een bout vak geworden... je kunt ontslagen zijn voor je weet waar de hoofdstad van de Maagden Eilanden is.

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
pi_2882622
Ik ben het zo met jullie eens gewoon,
  maandag 21 januari 2002 @ 09:21:45 #4
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_2882647
ja IT-prutser zijn is ...kut. blegh...Maar ja...om nu weer 4 jaar naar school te moeten gaan met 40 Euro per maand
Gekloond: ♫
pi_2882669
Op dit moment zijn de marktomstandigheden niet echt ideaal voor de IT, daardoor heb je weinig vernieuwing.
Wat je ook zou kunnen doen is in deeltijd een andere studie volgen. Zelf ben ik nu begonnen met Technische Informatica aan de OU en start over 3-4 jaar nog met een rechtenstudie ernaast.
Het is wel zwaar maar als je houdt van studeren....
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_2882769
Is idd een shitvak geworden. Het grootste probleem is dat ik nu (IT)cursussen aan het doen ben. Deze moet ik terug betalen indien ik binnen 3 jaar vertrek. Als ik bij een ander IT bedrijf ga werken nemen deze vaak de kosten over. Maar dit wil ik dus absoluut niet meer, echt heel vervelend.
  maandag 21 januari 2002 @ 10:20:03 #7
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_2882830
same here, zit er nu pas 2 jaar in maar ik heb er al zwaar de schijt aan. Volgend jaar lekker weer naar school .....Fotografie
pi_2882864
Ben hard op zoek naar een leuke baan in de IT. Heb er absoluut no niet genoeg van. Maar je moet je zelf wel blijven ontwikkelen.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  maandag 21 januari 2002 @ 10:45:01 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2882972
quote:
Op maandag 21 januari 2002 09:06 schreef DimeBag het volgende:
Zie titel

Ik ben op dit moment 23 en het werk wat ik nu doe (IT) intresseert me steeds minder. Ik krijg er geen voldoening in en vind het een saaie kantoorbaan geworden. Als ik nu wat anders wil doen betekent dat ik weer naar school(4 jaar?) moet en weinig tot geen inkomsten meer heb. 1 Ding weet ik wel, ik kan zo niet meer verder.

Ik wil wat anders. Ik sport veel en vind het te gek om met mensen om te gaan en te helpen.

Ga eens bij een arbeidsbureau langs, die kunnen je vertellen welke mogelijkheden je hebt met jouw opleiding.
Vaak zie je in advertenties staan HBO werk- en denkniveau en dan wordt er dus niet gekeken naar wat precies.
  maandag 21 januari 2002 @ 11:14:37 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2883145
IT zuigt. Ik haat de restricties die je jezelf op moet leggen. (ik ben creatief en ga zelfs bij het vak tekenen tegen mijn leraar tekeer dat het te beperkt is)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_2892075
Hey klinkt bekend. Hier nog een IT-twijfelaar.
Geen idee nog wat ik wil, maar dat hetgeen wat ik nu doe (als ik al wat doe) het in ieder geval niet is, dat is duidelijk.

Succes!

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 januari 2002 @ 22:34:12 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2892126
En dan gaan jullie allemaal lekker je brood verdienen met creatieve vakken als voetschilderaar ofzo?

Ik werk nu 13 jaar.
En geloof me...
het enige leuke werk is vuurwerk.

maandag 21 januari 2002 @ 22:35:30 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2892139
Heeft niet veel mer R&P te maken, voorlopig maar even naar GC verplaatst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_2892151
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:

En dan gaan jullie allemaal lekker je brood verdienen met creatieve vakken als voetschilderaar ofzo?

Nee, maar af en toe een keer afvragen of je hetgeen dat je doet nog wel leuk vind mag toch? Als ik zie dat mijn vriendin het onwijs naar d'r zin heeft op d'r werk, leuke collega's, lekker druk, etc. en ik kruip zelf met tegenzin uit bed, dan klopt er toch iets niet?

Dat je niet voor je plezier werkt, ben ik met je eens. Maar als het dan toch moet, dan liefst zo leuk mogelijk.

Waarom beschouwen juist IT-ers je als een 'afvallige' als je voorzichtig opmerkt er aan te denken 'iets anders te gaan doen'? Valt me erg vaak op.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 januari 2002 @ 22:37:54 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2892169
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, maar af en toe een keer afvragen of je hetgeen dat je doet nog wel leuk vind mag toch? Als ik zie dat mijn vriendin het onwijs naar d'r zin heeft op d'r werk, leuke collega's, lekker druk, etc. en ik kruip zelf met tegenzin uit bed, dan klopt er toch iets niet?

Dat je niet voor je plezier werkt, ben ik met je eens. Maar als het dan toch moet, dan liefst zo leuk mogelijk.

Waarom beschouwen juist IT-ers je als een 'afvallige' als je voorzichtig opmerkt er aan te denken 'iets anders te gaan doen'? Valt me erg vaak op.

Kheb nog wel een drukke baan voor je
pi_2892179
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kheb nog wel een drukke baan voor je

Nee, ik hoef niet met je te ruilen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 januari 2002 @ 22:39:43 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2892195
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, ik hoef niet met je te ruilen

IK ga niet weg,
ja volgende week 3 dagen naar Frankrijk voor de baas
  maandag 21 januari 2002 @ 23:17:09 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_2892684
Hee DimeBag is ICT-leraar niks voor jou? Zij-instroom ofzo
  dinsdag 22 januari 2002 @ 08:15:44 #19
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_2894777
Ik vind het werk in de IT nog wel leuk, weer nog niet hoe lang maar als je iets anders wilt gaan doen dan moet je het ook doen, de enige verandering zit in je hoofd en nergens anders. Ik kwam uit de commercieele sector naar de IT en alles wat ik dit jaar tegen kwam is me positief bevallen.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_2894792
quote:
Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:

Ik werk nu 13 jaar.
En geloof me...
het enige leuke werk is vuurwerk.

Dan wordt het onderhand wel eens tijd om weer naar huis te gaan.

een beetje overwerk is leuk maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk.

pi_2894991
quote:
Op maandag 21 januari 2002 23:17 schreef beelzebub het volgende:
Hee DimeBag is ICT-leraar niks voor jou? Zij-instroom ofzo
Om eerlijk te zijn komt die ICT mijn neus zo langzamerhand uit. Het is lang niet meer zo leuk als toen ik er 5 jaar geleden mee begon. Ik wil totaal wat anders. Zelf ben ik heel actief bezig met hobbies, sporten, vrienden etc. maar het werk is zoooooo suf. Ik hou er niet van om stil te zitten . Ik ben nu wel aan het orienteren wat ik nu wel wil.
pi_2895014
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 09:15 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn komt die ICT mijn neus zo langzamerhand uit. Het is lang niet meer zo leuk als toen ik er 5 jaar geleden mee begon. Ik wil totaal wat anders. Zelf ben ik heel actief bezig met hobbies, sporten, vrienden etc. maar het werk is zoooooo suf. Ik hou er niet van om stil te zitten . Ik ben nu wel aan het orienteren wat ik nu wel wil.

Sja, ik wil graag iets bij de politie gaan doen, helaas zijn hier geen vacatures. De IT wereld komt mij ook wel een beetje de neus uit.
pi_2895106
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 09:20 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, ik wil graag iets bij de politie gaan doen, helaas zijn hier geen vacatures. De IT wereld komt mij ook wel een beetje de neus uit.

Ik zit ook aan de politie te denken. Voor zover ik weet kunnen ze altijd wel mensen gebruiken. Alleen het lijkt mij moeilijk te onderbouwen waarom bij de politie als je altijd een kantoorbaantje gehad heb.
pi_2895120
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 09:42 schreef DimeBag het volgende:

[..]

Ik zit ook aan de politie te denken. Voor zover ik weet kunnen ze altijd wel mensen gebruiken. Alleen het lijkt mij moeilijk te onderbouwen waarom bij de politie als je altijd een kantoorbaantje gehad heb.

Nou ik woon in het noorden des lands en er zijn dus gewoon tot 2003 geen vacatures beschikbaar. En een kantoorbaantje zegt natuurlijk niks over je capaciteiten.
pi_2897276
Ik heb waarschijnlijk nu wel wat leuks gevonden. Informatiepakketten e.d. aangevraagd en misschien al zeer binnenkort een gesprek . Er is alleen nog 1 groot probleem, eerder al genoemd: De cursussen van mijn huidige werk. Die zijn duuuuur en als ik eerder weg ga (binnen 3 jaar) moet ik deze terug betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')