Ik ben op dit moment 23 en het werk wat ik nu doe (IT) intresseert me steeds minder. Ik krijg er geen voldoening in en vind het een saaie kantoorbaan geworden. Als ik nu wat anders wil doen betekent dat ik weer naar school(4 jaar?) moet en weinig tot geen inkomsten meer heb. 1 Ding weet ik wel, ik kan zo niet meer verder.
Ik wil wat anders. Ik sport veel en vind het te gek om met mensen om te gaan en te helpen.
Vampier
quote:Ga eens bij een arbeidsbureau langs, die kunnen je vertellen welke mogelijkheden je hebt met jouw opleiding.
Op maandag 21 januari 2002 09:06 schreef DimeBag het volgende:
Zie titelIk ben op dit moment 23 en het werk wat ik nu doe (IT) intresseert me steeds minder. Ik krijg er geen voldoening in en vind het een saaie kantoorbaan geworden. Als ik nu wat anders wil doen betekent dat ik weer naar school(4 jaar?) moet en weinig tot geen inkomsten meer heb. 1 Ding weet ik wel, ik kan zo niet meer verder.
Ik wil wat anders. Ik sport veel en vind het te gek om met mensen om te gaan en te helpen.
Succes!
Ik werk nu 13 jaar.
En geloof me...
het enige leuke werk is vuurwerk.
quote:Nee, maar af en toe een keer afvragen of je hetgeen dat je doet nog wel leuk vind mag toch? Als ik zie dat mijn vriendin het onwijs naar d'r zin heeft op d'r werk, leuke collega's, lekker druk, etc. en ik kruip zelf met tegenzin uit bed, dan klopt er toch iets niet?
Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:En dan gaan jullie allemaal lekker je brood verdienen met creatieve vakken als voetschilderaar ofzo?
Dat je niet voor je plezier werkt, ben ik met je eens. Maar als het dan toch moet, dan liefst zo leuk mogelijk.
Waarom beschouwen juist IT-ers je als een 'afvallige' als je voorzichtig opmerkt er aan te denken 'iets anders te gaan doen'? Valt me erg vaak op.
quote:Kheb nog wel een drukke baan voor je
Op maandag 21 januari 2002 22:36 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee, maar af en toe een keer afvragen of je hetgeen dat je doet nog wel leuk vind mag toch? Als ik zie dat mijn vriendin het onwijs naar d'r zin heeft op d'r werk, leuke collega's, lekker druk, etc. en ik kruip zelf met tegenzin uit bed, dan klopt er toch iets niet?
Dat je niet voor je plezier werkt, ben ik met je eens. Maar als het dan toch moet, dan liefst zo leuk mogelijk.
Waarom beschouwen juist IT-ers je als een 'afvallige' als je voorzichtig opmerkt er aan te denken 'iets anders te gaan doen'? Valt me erg vaak op.
quote:Nee, ik hoef niet met je te ruilen
Op maandag 21 januari 2002 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Kheb nog wel een drukke baan voor je
quote:IK ga niet weg,
Op maandag 21 januari 2002 22:38 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee, ik hoef niet met je te ruilen
quote:Dan wordt het onderhand wel eens tijd om weer naar huis te gaan.
Op maandag 21 januari 2002 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan gaan jullie allemaal lekker je brood verdienen met creatieve vakken als voetschilderaar ofzo?Ik werk nu 13 jaar.
En geloof me...
het enige leuke werk is vuurwerk.
een beetje overwerk is leuk maar je kunt het ook overdrijven natuurlijk.
quote:Om eerlijk te zijn komt die ICT mijn neus zo langzamerhand uit. Het is lang niet meer zo leuk als toen ik er 5 jaar geleden mee begon. Ik wil totaal wat anders. Zelf ben ik heel actief bezig met hobbies, sporten, vrienden etc. maar het werk is zoooooo suf. Ik hou er niet van om stil te zitten
Op maandag 21 januari 2002 23:17 schreef beelzebub het volgende:
Hee DimeBag is ICT-leraar niks voor jou? Zij-instroom ofzo
quote:Sja, ik wil graag iets bij de politie gaan doen, helaas zijn hier geen vacatures. De IT wereld komt mij ook wel een beetje de neus uit.
Op dinsdag 22 januari 2002 09:15 schreef DimeBag het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn komt die ICT mijn neus zo langzamerhand uit. Het is lang niet meer zo leuk als toen ik er 5 jaar geleden mee begon. Ik wil totaal wat anders. Zelf ben ik heel actief bezig met hobbies, sporten, vrienden etc. maar het werk is zoooooo suf. Ik hou er niet van om stil te zitten
. Ik ben nu wel aan het orienteren wat ik nu wel wil.
quote:Ik zit ook aan de politie te denken. Voor zover ik weet kunnen ze altijd wel mensen gebruiken. Alleen het lijkt mij moeilijk te onderbouwen waarom bij de politie als je altijd een kantoorbaantje gehad heb.
Op dinsdag 22 januari 2002 09:20 schreef gelly het volgende:[..]
Sja, ik wil graag iets bij de politie gaan doen, helaas zijn hier geen vacatures. De IT wereld komt mij ook wel een beetje de neus uit.
quote:Nou ik woon in het noorden des lands en er zijn dus gewoon tot 2003 geen vacatures beschikbaar. En een kantoorbaantje zegt natuurlijk niks over je capaciteiten.
Op dinsdag 22 januari 2002 09:42 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ik zit ook aan de politie te denken. Voor zover ik weet kunnen ze altijd wel mensen gebruiken. Alleen het lijkt mij moeilijk te onderbouwen waarom bij de politie als je altijd een kantoorbaantje gehad heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |