Help ??
quote:En toch doe je het ! Schaam je !
Op zondag 20 januari 2002 23:57 schreef ArnoMorres het volgende:
Ik durf het eigenlijk tegen niemand te vertellen omdat het toch iets is om over te schamen....
krijg je het niet zo heet.
quote:Knoop erin??
Op zondag 20 januari 2002 23:57 schreef ArnoMorres het volgende:
Ja GROOT probleem. Ik kom te snel klaar tijdens de sex en ook al zegt mn vriendin dat ze het niet echt erg vind kan ik me dat niet voorstellen en ik vind het ook kei vervelend. Ik durf het eigenlijk tegen niemand te vertellen omdat het toch iets is om over te schamen....Help ??
quote:ooh wat lief van je.
Op zondag 20 januari 2002 23:59 schreef Herald het volgende:
je bent niet de enige, in Hij komt zo snel!! staan meer gevallen van een te snelle ejaculatie. Misschien dat je daar wat tips kan vinden.
En als het allemaal niet lukt, tja, dan zit er maar een ding op: halsband om en voor Lassie spelen
oja.. en het niet klaarkomen van de vrouw is HAAR probleem, 't zijn de fucking 90's niet meer!
Als je te snel klaarkomt is het inderdaad lastig. Heb het ook wel, niet met orale sex ofzo maar wel bij penetratie. de ene keer hou ik het lang vol, de volgende keer maar 15 seconden ofzo. Vaak sex hebben werkt wel, verder inderdaad inhouden. Wissel bijvoorbeeld als je bijna komt van standje. Das ook nog eens leuk en je kunt je orgasme mooi uitstellen.
Ik denk dat er heel wat mannen zijn die als ze heel opgewonden zijn snel klaarkomen, zeker als je er dan ook nog een bepaalde spanning bij komt kijken omdat je bang bent te vroeg klaar te komen.
En anders las je gewoon even een pauze in als je bijna komt. Dat ding tussen je benen is niet het enige waar je je vriendin mee kan verwennen.
quote:nah ja zeg.. ik ben helemaal niet voor one-night-stands!
Op maandag 21 januari 2002 00:43 schreef frenkb het volgende:
lekkere vent ben jij spaceben. Sex is iets van 2 mensen, dus egoisme bewaar je maar voor je one-night-stands.Als je te snel klaarkomt is het inderdaad lastig. Heb het ook wel, niet met orale sex ofzo maar wel bij penetratie. de ene keer hou ik het lang vol, de volgende keer maar 15 seconden ofzo. Vaak sex hebben werkt wel, verder inderdaad inhouden. Wissel bijvoorbeeld als je bijna komt van standje. Das ook nog eens leuk en je kunt je orgasme mooi uitstellen.
quote:Nah, zijn wel ergere dingen om je voor te schamen. Ga je toch gewoon voor de tweede ronde
Op zondag 20 januari 2002 23:57 schreef ArnoMorres het volgende:Ik durf het eigenlijk tegen niemand te vertellen omdat het toch iets is om over te schamen....
Help ??
quote:Damn, waar staan m'n jar files toch???? Idd, dat helpt wel ff om je gedachten ergens anders bij te hebben.
Op dinsdag 22 januari 2002 14:52 schreef Dagootje het volgende:
Denk aan het programmeren van Java-code en je houdt het uuuuuuuuren vol.
quote:Daarna ben ik vaak totaal niet geil meer, dus dat schiet dan ook niet op.
Op maandag 21 januari 2002 10:48 schreef spaceben het volgende:
nog een tip: jezelf even helpen voordat je vriendin op de 'thee' komt...
quote:Hmmm goed idee..
Op maandag 21 januari 2002 08:40 schreef BobBlow het volgende:
Probeer het voorspel zo lang mogelijk te rekken, en ga ook niet meteen als je 'd'rin zit' als een bezetene beginnen rammen. En desnoods als je de eerste keer snel komt, ga gewoon effe liggen en bouw het langzaam maar zeker opnieuw op, zodat je d'r nog eens een tweede keer tegenaan kan. Tweede keer kom je toch nooit zo snel klaar.
Tegen vroegtijdige zaadlozingen bestaat er ook een créme geloof ik. Die verdooft de penis zodat 'het moment' langer uitgesteld wordt... SUC6 !
*genoteerd*
Dan hoef ik me niet te focussen op NIET komen ;?
quote:
Op maandag 21 januari 2002 00:29 schreef spaceben het volgende:
oja.. en het niet klaarkomen van de vrouw is HAAR probleem, 't zijn de fucking 90's niet meer!
quote:Ja, als jij kan komen binnen een minuut, kan zij het ook...kwestie van oefenen!!!
Op maandag 21 januari 2002 00:29 schreef spaceben het volgende:
of in plaats van 1 keer in de maand, meerdere keren per week sex hebben? gaat dan vanzelf goed....oja.. en het niet klaarkomen van de vrouw is HAAR probleem, 't zijn de fucking 90's niet meer!
6 flessen wijn vantevoren wil ook wel 's helpen...
nog een tip(?): ik blow nooit meer, een jaar of 6 niet meer ofzo.. alleen afgelopen zomervakantie maar weer 's gedaan (vraag niet waarom). m'n vriendin heeft me zo ongeveer naar ons huisje moeten dragen, maar daarna seks gehad, niet normaal meer. half 3 naar bed, 7 uur 's ochtends maar 's gaan slapen... dat was zo ongeveer the best-time-ever.
Dus zorg dat je beetje aangeschoten bent. Tofste is natuurlijk knetterlam, dan kun je haar de hele nacht bezighouden.
Condoom wil ook nog wel eens werken. Weet niet hoe dat bij jou zit maar ik krijg spontaan een slappe als ik of mijn wijf zo'n ding probeert om te klussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |