Het voordeel van een internet-date is dat je eerst elkaars innerlijk leert kennen voordat je op uiterlijk gaat oordelen. Welke nadelen dat heeft, is mij tijdens een eerste ontmoeting al een aantal malen duidelijk geworden. Vorige week was dat niet zo. Verheugd brachten we de dag met elkaar door en met mijn hoofd in de wolken ging ik s avonds naar huis. Na een week lang met een onuitstaanbaar goed humeur rond te hebben gelopen, was gisteravond de tweede date en wel bij hem thuis.
De avond begon al goed. Hij zou me onderweg van zijn werk bellen om af te spreken wat en waar we zouden eten. Dat was hij blijkbaar vergeten en toen ik om half acht hongerig arriveerde, bleek hij eten noch drinken in huis te hebben. Na zes koppen thee was ik zowaar blij met de belabberde fles wijn die uiteindelijk uit de diepten van de kelderkast werd opgedoken.
Gekleed in een trui die oogde alsof hij door een bijziende tante was gebreid (maar van een duur merk dus ik had geen smaak) vergaste hij me vervolgens op een lang betoog over de vele vrouwen waarmee hij het bed had gedeeld, die hij overigens ook via internet had ontmoet. Ik begon me steeds specialer te voelen.
De reden dat ik daarna nog een uur door zijn vol trots gepresenteerde, hoogwaardige boxen halfdoof heb zitten worden (terwijl ik zorgvuldig op een bankje midden in de kamer was geposteerd want daar was het geluid het best geen vróúw die dat interesseert), waren de vleselijke lusten die door mijn ernstig gedepriveerde lichaam stroomden. Met de in de titel genoemde uitspraak werd me echter alle zin ontnomen en halfdoof van de herrie verliet ik haastig het pand. Zou ik het zoveelste slachtoffer zijn geworden van zijn beproefde Jaag-Ze-Weg-Met-Dire-Straits methode?
wat een gast
quote:Daarbij werd inderdaad duidelijk een valse indruk van intelligentie, humor en charme gecreëerd...
Op zaterdag 19 januari 2002 17:36 schreef speknek het volgende:
Maar de eerste date ging wel goed?
quote:Kick me while I'm down, why don't you...
Op zaterdag 19 januari 2002 17:39 schreef Herald het volgende:
klinkt als zo'n typje dat in lingeriewinkels staat te gluren!
ps. Wel zielig voor je hoor.....
Tot ik 'zijn werk' las, en in je profiel lees dat je uit 74 komt!!
Hallo!?!
Zo slecht zijn de Dire Straits toch niet?
naja beter dat je er NU achter komt dan na een paar maanden of erger...
hopelijk heb je meer succes in de toekomst
quote:Ik zei niet dat ze slecht waren, maar het is niet mijn smaak.
Op zaterdag 19 januari 2002 17:45 schreef Dopamine het volgende:
Zo slecht zijn de Dire Straits toch niet?
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 17:43 schreef glasbak het volgende:
Tja, weer mooi columnvoer voor je herald
quote:
Op zaterdag 19 januari 2002 17:44 schreef APK het volgende:
Bedankt voor de tips, je weet maar nooit wanneer die van pas kunnen komen.
(Ik ga snel effe Dire Straits downloaden....)ps. Wel zielig voor je hoor.....
Tip 24 van Fling om van date af te komen!
*op verzamelde werk wacht*
mag ik misschien z'n voornaam weten? (donkerbruin vermoeden heeft...)
Een date met een onwijs suf wijf, zonder muzieksmaak en gevoel voor techniek en kwaliteit. Dat zich ook nog eens zit op te vreten over het feit dat we wat te eten moeten halen omdat ik geen tijd had voor boodschapppen. Tot overmaat van ramp vindt ze m'n nieuwe gehaakte DKNYtrui ook nog eens nix.....nou die hoeft niet meer terug te komen
Grappig toch altijd die interactie tussen man en vrouw
volgende keer weer beter !!
quote:Ik geloof niet dat hij vond dat ie raar deed. Ik durf zelfs te beweren dat hij vindt dat ie een hele leuke avond heeft gehad
Op zaterdag 19 januari 2002 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je hem al gebeld/gemaild met de vraag waarom hij zo raar deed?
quote:En dat is nou pcies het verschil tussen mannen en vrouwen.
Op zaterdag 19 januari 2002 18:06 schreef Fling het volgende:[..]
Ik geloof niet dat hij vond dat ie raar deed. Ik durf zelfs te beweren dat hij vindt dat ie een hele leuke avond heeft gehad
( )
quote:volgens mij was hij allang blij dat ze weg was..
Op zaterdag 19 januari 2002 18:14 schreef StrayDog het volgende:[..]
En dat is nou pcies het verschil tussen mannen en vrouwen.
Mannen zijn gewoon relaxter en sneller tevreden, terwijl het voor vrouwen nooit goed is, altijd maar zeuren...(
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |