Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.
quote:Nee, die pers je uit natuurlijk.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef Cora het volgende:
Je hangt tampons na gebruik toch ook niet in een glaasje water?
quote:Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:10 schreef goudappeltje het volgende:Bovendien krijg je 'm niet voor een tweede keer om je leuter.
Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.
quote:Meen je dit nou echt.........???????
Op vrijdag 18 januari 2002 21:38 schreef __________ het volgende:[..]
Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
Maar ik zag inderdaad de melding op een verpakking dat je hem maar 1 keer mag gebruiken. Ik dacht het gaat al zolang goed en het is MIJN condoom ik maak zelf wel uit of ik hem meerdere keren gebruik. Ik doe nu een keer of drie per condoom. Meerdere keren vertrouw ik niet.
quote:Die dingen zijn ook zoooo duur ja. Goed idee
Jawel , ik doe namelijk het volgende: Gewoon weer oprollen zoals hij was ipv aan het topje van je pik trekken. De keer daarop rol je hem net als een nieuwe gewoon weer af en dan kan je hem even met wat wc papier met warm water schoonwrijven.
quote:Ik kan diegene die hem wel serieus genomen heeft alleen maar aanraden om een arts op te zoeken.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:39 schreef katje het volgende:
dit kan je niet serieus menen?
inderdaad... dit kan ik echt niet serieus nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 18-01-2002 21:45]
quote:Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:41 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Meen je dit nou echt.........???????
Het zou wel heel erg zijn als je een zwnagerschap van het niet willen kopen van nieuwe condooms af zou laten hangen!! Het gaat een keer FOUT!!!
quote:Gebruik je datzelfde condoom bij verschillende vrouwen? Want dan kun je nog steeds bepaalde ziektes van vrouw naar vrouw overbrengen.
Op vrijdag 18 januari 2002 21:55 schreef __________ het volgende:[..]
Het gaat mij niet zozeer om de zwangerschap maar om de SOA. Een zwangerschap kan je altijd nog laten aborteren in het uiterste geval. Als je dit vroeg genoeg onderkent is het nog alleen maar een paar (zeg stuk of 300) cellen.
(Ik moet er niet aan denken... bah! )
quote:Gewoon omhouden
Op vrijdag 18 januari 2002 21:07 schreef __________ het volgende:
maar kan je condooms een beetje veilig meerdere keren gebruiken? En als dat zo is hoe maken jullie hem dan schoon en hoe rol je hem weer het makkelijkste op?
quote:Nee, ik heb wel altijd nieuwe bij me, ik gebruik ze ook niet meer dan 3 keer. Soms 1 keer een heel enkele keer 4 keer. Maar dan heb ik ook geen extra condoom bij me.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:04 schreef Suzanne het volgende:
Ben jij een neger uit het regenwoud ofzo dat je geen nieuwe condooms kan krijgen![]()
![]()
quote:Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.
Op vrijdag 18 januari 2002 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gewoon omhouden
Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.
quote:LOL!
Op vrijdag 18 januari 2002 22:22 schreef Cynica het volgende:[..]
Hij heeft het over een condoom, niet over een peniskoker.
Neuken met een peniskoker lijkt me alleen wel erg pijnlijk voor de uuhhmm.. tegenpartij.
Succes,
Golfen
quote:[offtopic]
Op vrijdag 18 januari 2002 22:48 schreef blup het volgende:
Koop zown blik met 24condooms dan ben je goedkopen uit..
en een tijdje zoet...
maar niet 2x de zelfde gebruiken
Maarreuhm.. Er staat toch niet voor niks op het pakje dat je ze niet meer dan 1 keer (!!) moet gebruiken?!
quote:Wat vind je vriendin hiervan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |