*gniffelt bij herinnering aan hoofd*
Zielug he Marble van Willem Ekkel! Ik heb nog een avondje met 'm staan oogcontacten in Stairway to Heaven..helaas zattie midden in de opnames van "terug naar de kust" dus veel meer werd het niet
Je hebt nog steeds niet gezegd of je dat dooie babyhandje ook zo eng vond!
quote:
Op donderdag 17 januari 2002 22:50 schreef Vivi het volgende:----> Je hebt nog steeds niet gezegd of je dat dooie babyhandje ook zo eng vond!<-----
quote:Ik las het bericht ja... Hij kwam me wel vaag bekend voor, maar echt kennen doe ik hem niet, sorry
Op donderdag 17 januari 2002 22:50 schreef Vivi het volgende:
Zielug he Marble van Willem Ekkel! Ik heb nog een avondje met 'm staan oogcontacten in Stairway to Heaven..helaas zattie midden in de opnames van "terug naar de kust" dus veel meer werd het niet
quote:Ik vond sowieso die hele verhaallijn luguber! Niks voor The Bold!
Je hebt nog steeds niet gezegd of je dat dooie babyhandje ook zo eng vond!
Maar was het nou blank of zwart?
ff relaxed, rustige roddel TV
ontspannen, voor / tijdens / of na het eten !!!
Ik kijk (bijna) elke dag
quote:ow..oke
Op donderdag 17 januari 2002 22:56 schreef Marble het volgende:[..]
Ik las het bericht ja... Hij kwam me wel vaag bekend voor, maar echt kennen doe ik hem niet, sorry
Ik vond sowieso die hele verhaallijn luguber! Niks voor The Bold!
Maar was het nou blank of zwart?
[/quote]
Ja, dat vond ik ook zo onduidelijk! Je zag wel een soortement van bosje schaamhaar boven dat dekentje uitsteken maar daaruit viel ook niet echt iets af te leiden! daarbij zijn zwarte baby'tjes ook best wel wit als ze geboren worden maar of the Bold daar rekening mee heeft gehouden? Amber noemde het wurm wel "Eric" dus zou ze dat ook doen als het geen kind van Rick was geweest??? Maar het was iig behoorlijk macaber..
sbs6 zou 't moeten uitgaan zenden
saam met willibrord en jerry springer
kan mijn avond niet meer stuk
quote:zelf vindt hij het programma helemaal niks, doet het alleen maar voor de poen aldus de presentator op AT5 televisie (Amsterdam).
Op donderdag 17 januari 2002 23:10 schreef SunChaser het volgende:
Vind het steeds leuker worden: geen belspelletjes, lekker roddelen. En van AV wist ik al dat hij leuk was, zo is hij ook bij Edwin Evers op maandag.
Good Looking Gobling
quote:yepz!
Op vrijdag 18 januari 2002 11:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
zelf vindt hij het programma helemaal niks, doet het alleen maar voor de poen aldus de presentator op AT5 televisie (Amsterdam).
Good Looking Gobling
roddel bladen zijn toch vaak oowk meer voor een bepaald soort "type" mensen
onzin tv toch oowk allemaal zeg!
quote:Bedoel je met 'de presentator' in bovenstaande quote AV of de presentator van het programma waar je bovenstaand nieuwtje hoorde?
Op vrijdag 18 januari 2002 11:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
zelf vindt hij het programma helemaal niks, doet het alleen maar voor de poen aldus de presentator op AT5 televisie (Amsterdam).
Good Looking Gobling
quote:Iedere avond rond 23:30 komt de herhaling.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:33 schreef yolan het volgende:
Vergeet bijna altijd te kijken door het tijdstip waarop het uitgezonden wordt.
Ik vind het niet zó leuk dat ik opneem.
quote:Lig ik vaak al in bed
Op zaterdag 19 januari 2002 22:51 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Iedere avond rond 23:30 komt de herhaling.
quote:In deze post staan 4 opmerkingen over het programma en alle 4 zijn ze mijn inziens helemaal waar. In geen tijden is er meer zo's heerlijk smeuig programma op de Nederlandse buis te zien geweest.*)
Op vrijdag 01 februari 2002 12:23 schreef Lucid het volgende:
RTL boulevard gaat helemaal nergens over, maar het is toch wel leuk om ff naar te kijken. het kijkt gewoon lekker weg. soms vind ik het alleen net teveel een homo-theekransje.
Fione als bijzit is het leukst (om de fashion, erg homovriendelijk duz) dan die koningshuis homo (goddelijk in zijn ik-weet-de-naarste-weetjes-over-het-koninklijk-huis)en de criminoloog met homotrekjes het minst leuk, omdat criminaliteit me nu eenmaal weinig boeit.
quote:Inderdaad, die Albert Verlinden in McCarlo is echt geweldig.
Op maandag 17 juni 2002 17:15 schreef Lucille het volgende:
Geweldig programma en de persiflage bij McCarlo is net zo leuk.
Ik vind het bij McCarlo eigenlijk nog veel leuker Beau met z'n borsthaar, albert camerageil en Irene als een aap met al die haren voor haar ogen een dutje doen!
quote:Geen idee, maar 't wordt vanavond herhaald, dus kijk gewoon zelf!
Weet iemand van jullie toevallig of ze het vandaag bij boulevard of het bandje fontane hebben gehad?Hebben ze vandaag DWHN afgekraakt?
quote:Geweldig is wel een beetje overdreven...
Op donderdag 17 januari 2002 22:53 schreef Marble het volgende:
Leuk pogramma, ik kijk het elke dag.Beau en Albert zijn geweldig.
quote:Hij zegt van niet.
Op woensdag 19 juni 2002 19:44 schreef Enemyforce het volgende:
vind het een beetje Fake ...is die Boua (presentator) ook homo ??
quote:Maar ondertussen zit Albert in de reclame op zijn knieën tussen zijn benenen
Op woensdag 19 juni 2002 19:51 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Hij zegt van niet.
Zou helemaal mooi zijn. 3 homo's op een rij: Beau, Albert en die royaltygast...
quote:heeft twee kinderen geloof ik...
Op woensdag 19 juni 2002 19:44 schreef Enemyforce het volgende:
vind het een beetje Fake ...is die Boua (presentator) ook homo ??
quote:wat een kutkick!
Op dinsdag 2 september 2003 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op RTL 4
De Breukhoventjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |