quote:Die kots-smiley zegt een hoop, en je reageert ook nogal fel waaruit ik opmaakte dat je je er nogal aan ergert. Dat snap ik niet. Wat kan jou het nou schelen wat een ander draagt?
Op woensdag 16 januari 2002 18:26 schreef Superann het volgende:[..]
Wie zegt dat ik me er druk om maak?
quote:Tis toch waar we de hele dag tegenan motten kijken, andere mensen that is.. en dan mag je je niet aan je uitzicht ergeren
Op woensdag 16 januari 2002 18:30 schreef Tijn het volgende:[..]
Die kots-smiley zegt een hoop, en je reageert ook nogal fel waaruit ik opmaakte dat je je er nogal aan ergert. Dat snap ik niet. Wat kan jou het nou schelen wat een ander draagt?
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 18:32 schreef Roonaan het volgende:[..]
Tis toch waar we de hele dag tegenan motten kijken, andere mensen that is.. en dan mag je je niet aan je uitzicht ergeren
![]()
quote:A M E N !
Op woensdag 16 januari 2002 18:01 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ja, en dan allemaal leuk dezelfde fleece trui aan met een of andere loze kreet erop! Da's lachen man...en de rest van de wereld is dan zogenaamd burgerlijk...weet je wat ik burgerlijk vind? Juist ja, met z'n allen met dezelfde fleece-trui gaan lopen!
quote:Nog steeds
Op woensdag 16 januari 2002 18:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Ergeren aan kleding van anderen?
Get a life!
(heb al 2x moeten samenwerken met zo'n dude in m'n projectgroep, nou errug hulpzaam was ie niet)
quote:Aaaargh! *BZRK-mode*
Op woensdag 16 januari 2002 17:59 schreef speknek het volgende:
Hee man lul je hebt te weinig geneukt, maak je toch niet zo druk man lul.
quote:Alleen als het voor een goed doel is, zoals met studenten.
Op woensdag 16 januari 2002 18:02 schreef Tijn het volgende:
Jij slaat nogal graag he?
maar eigelijk moet je dr helemaal niet zo druk om maken, kan me net zo erg doodergeren aan van die 15-jarige ik-ben-alles ventjes met een gouden fietsketting om hun nek, beetje te toughguy uithangen met n breezertje erbij (beetje tegenstrijdig he?:))
Live and let live
quote:Dat is lelijk!
Op woensdag 16 januari 2002 18:02 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat is er mis met een make-uploos gezicht?
quote:*Wederom mee eens is*
Op woensdag 16 januari 2002 20:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat is lelijk!
en neeeeeeehh, dat heeft niets te maken of het om een mooie vrouw gaat of niet. Makeup-loos is gewoon niet mooi!
quote:Ahum? Dat is misschien in veel gevallen zo, maar mijn vriendin ziet er zonder make-up prima uit hoor! En zelfs als we gaan stappen doet ze amper wat op...heeft ze gewoon niet nodig!
Op woensdag 16 januari 2002 21:05 schreef Vivi het volgende:[..]
*Wederom mee eens is*
en neeeeeeehh, dat heeft niets te maken of het om een mooie vrouw gaat of niet. Makeup-loos is gewoon niet mooi!
quote:Uitleg...
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef Bazyx het volgende:
Hehe, moet je eens 'studentenleven' kijken op maandagmiddag. Ik geloof op Nederland 2.
quote:Daar zie je ook een aantal typetjes terug. Eentje zit bij mij in het jaar en is van het type "5 jaar aan het studeren, nog niks gehaald" zoals net vermeld werd.
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Uitleg...
quote:Ow, ken het type...heerlijk om te zien hoe serieus die zichzelf vaak nog trachten te nemen terwijl iedereen ze
Op woensdag 16 januari 2002 21:12 schreef Bazyx het volgende:[..]
Daar zie je ook een aantal typetjes terug. Eentje zit bij mij in het jaar en is van het type "5 jaar aan het studeren, nog niks gehaald" zoals net vermeld werd.
quote:Dan werk ik.
Op woensdag 16 januari 2002 21:09 schreef Bazyx het volgende:
Hehe, moet je eens 'studentenleven' kijken op maandagmiddag. Ik geloof op Nederland 2.
quote:Niemand heeft het "nodig" maar ik vind het gewoon niet mooi.
Op woensdag 16 januari 2002 21:07 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ahum? Dat is misschien in veel gevallen zo, maar mijn vriendin ziet er zonder make-up prima uit hoor! En zelfs als we gaan stappen doet ze amper wat op...heeft ze gewoon niet nodig!
Maare ik vind wel dat er een soort vorm van waarheid inzit, echter is het zo dat we over elke bevolkingsgroep in NL wel kunnen gallen.
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 21:05 schreef Vivi het volgende:[..]
*Wederom mee eens is*
Vivi ik hou van je...
neuken?trouwen?
quote:Heej, toevallig is die opleiding sinds 'de waarschuwing' qua niveau echt stukken erop voorruit gegaan hoor!
Op woensdag 16 januari 2002 18:03 schreef Smike het volgende:[..]
Laat me raden: drs. Communicatiewetenschappen aan de UvA?
quote:Die is veel te oud voor jou, die Vivi is al van jaargang 1974, blegh, oud uitgewoond mens dus.
Op woensdag 16 januari 2002 22:42 schreef X-Ray het volgende:
Vivi ik hou van je...
neuken?trouwen?
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 23:18 schreef Humbug het volgende:[..]
Die is veel te oud voor jou, die Vivi is al van jaargang 1974, blegh, oud uitgewoond mens dus.
PUBERTJE!!!!!!! GA RUKKEN OF ZO!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |