abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2801826
..en hoe?

Je hoort de hele tijd gebruik comdooms anders loop je kans op een SOA, maar hoeveel hebben dta nou gekregen, hoe ondekt en wat is er tegen gedaan?

x
pi_2801876
Ik was pas aan het bedienen..

Loop ik lang een tafeltje.. met een rasechte homo eraan.. hoor ik hem zeggen:

"Als ik me laat testen ben ik sero-negatief, maar ik heb het toch echt.. "

Dan kijk je even raar op!

Kans op AIDS is, mits je geen afrikanen en homo's anaal neukt zonder condoom, niet relatief in Nederland.

Hoe het met andere SOA's zit weet ik niet, hoor ik weinig over..

pi_2802005
Ik weet niks van precieze cijfers enzow,

Maar hier in Finland hoor ik heel veel dat Nederland toch echt een van de landen is waar je wat beter moet oppassen...

Als je daarbij optelt een artikel uit fok (weet niet pcies meer welke) dat nederlandse jeugd steeds minder condooms gebuirken, kan daar nog wel eens een waarheid in zitten...

pi_2802013
Hmm toch best vervelend dat ik al drie mensen kan opnoemen die eraan overleden zijn dmv van bloedwisseling via wondjes op de handen.. van Nederlanders dus..
Maar je kan je op AIDS altijd laten testen voordat je met iemand de zee in gaat. Volgens mij zijn de rest van de SOA's wel geneesbaar, alleen als je chlamydia hebt moet je er snel bij zijn.

Hoezo, denk je dat je een SOA hebt..?

pi_2802039
Nee, ik vroeg me het gewoon af.

Vanwege allemaal topic's van "wanneer stoppen met condoom" "waar testen" "hoe testen" "Pil of condoom" die langs zijn geweest.

x
pi_2802095
quote:
Op zondag 13 januari 2002 15:46 schreef MoJo het volgende:
Kans op AIDS is, mits je geen afrikanen en homo's anaal neukt zonder condoom, niet relatief in Nederland.
Jaja de kans is niet relatief, nou dan zit het denk ik wel goed...

En ze zeggen in Finland dat je wel moet oppassen als je in Nederland bent? Is het niet gewoon beter als je altijd oppast, ongeacht welk land je bent?

[url=http://www.dvdzine.nl]Dvdzine.nl[/url]
pi_2802188
quote:
Op zondag 13 januari 2002 16:17 schreef marnix het volgende:

[..]

Jaja de kans is niet relatief, nou dan zit het denk ik wel goed...

Zit ik weer kromme zinnen te typen?
pi_2802248
quote:
Op zondag 13 januari 2002 16:35 schreef MoJo het volgende:

[..]

Zit ik weer kromme zinnen te typen?

ja het gaat weer nergens over...
pi_2802369
quote:
Op zondag 13 januari 2002 16:41 schreef OZz het volgende:

[..]

ja het gaat weer nergens over...

Owh..

Nagoed, kwas pas om half 7 thuis, veel drank..

Goede smoes?

zondag 13 januari 2002 @ 21:00:29 #10
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_2804861
quote:
Op zondag 13 januari 2002 16:17 schreef marnix het volgende:

[..]

En ze zeggen in Finland dat je wel moet oppassen als je in Nederland bent? Is het niet gewoon beter als je altijd oppast, ongeacht welk land je bent?

Dan begrijp je me verkeerd. Ze zeggen dat de kans op AIDS groter is in Nederland omdat relatief meer mensen het hebben, of omdat er meer onveilig word gevreeen.

btw: Hier zijn ze alleen maar bang voor AIDS uit Rusland....
Dus als een finsde meid met een finse gozer naar bed gaat, dan is het al vrij snel zonder condoom

beetje dom, maar zo is het...

pi_2808778
Er zijn meer SOA's dan het HIV-virus. Ik durf best te wedden dat 1 van jullie ook wel eens een schimmeltje heeft gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')