quote:Is dat dat hele mooie kunstzinnige gebouw die je vanaf de rondweg kunt aanschouwen?
Op vrijdag 27 juli 2001 11:36 schreef Dinus het volgende:
Gasuniegebouw niet bekeken??
quote:Yep, van dezelfde architect als het ING gebouw in Am*dam en het KPMG gebouw in Amstelveen.
Op vrijdag 27 juli 2001 12:40 schreef Loedertje het volgende:
Is dat dat hele mooie kunstzinnige gebouw die je vanaf de rondweg kunt aanschouwen?
(Met dat blauw op rode stenen?)
quote:architecten, het is een duo
Op vrijdag 27 juli 2001 13:12 schreef Eightball het volgende:[..]
Yep, van dezelfde architect als het ING gebouw in Am*dam en het KPMG gebouw in Amstelveen.
quote:Goh, wat gezellig voor ze.
Op vrijdag 27 juli 2001 15:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
architecten, het is een duo
Ik heb de expositie wel gezien, anders zou ik het museum niet aanraden, wel? En het klopt wel dat het al een tijdke geleden is dat ik er was, zo'n 3 jaar geleden, maar volgens mij hangen die foto's daar vast.
Sorry, alleen plas-sex dan, ook goed.
quote:De 3 gezusters was ooit een erg gezellig grand cafe, heerlijke banken, open haardje, maar tis nu te GRAND!! (hele zuidzijde van de grote markt is 3 gezusters...)
Op vrijdag 27 juli 2001 11:38 schreef baggio het volgende:
De 3 gezusters?
quote:hangt er ook vanaf wanneer en ook waar in de 3 je naar toe gaat
Op zaterdag 28 juli 2001 01:54 schreef Yvje het volgende:[..]
De 3 gezusters was ooit een erg gezellig grand cafe, heerlijke banken, open haardje, maar tis nu te GRAND!! (hele zuidzijde van de grote markt is 3 gezusters...)
Ach tis zo af en toe nog wel gezellig maar het publiek is mij te jong :-)
Zoals ik al zei, vroeger was het veel leukerzucht
Fietste namelijk gisteravond vanaf Paddepoel naar Vinkhuizen, langs een tennisbaan richting Hoogkerk(?), vlak voor de "grote weg" kwam ik een stukje land tegen met allerlei caravans, woonwagens en zelfs huifkarren .Het geheel zag er rommelig maar heel vredig en tevens kunstzinnig uit.
Ik vroeg vandaag aan iemand hier in de buurt of het een soort "kamp" was en die begon direct over StadsNomaden van Groningen.
Helaas had ik weinig tijd en nu weet ik dus nog steeds niet wat dat voor mensen zijn, waar staan zij voor ect.
quote:Volgens mij mensen die verkiezen op een vrije manier te wonen, dus niet in een stenen huis, en die door de gemeente van hot naar her worden gestuurd. Vandaar "nomaden".
Op dinsdag 31 juli 2001 20:29 schreef Loedertje het volgende:
Lieve Tara kun jij mij misschien iets vertellen over "de stadsnomaden?"Fietste namelijk gisteravond vanaf Paddepoel naar Vinkhuizen, langs een tennisbaan richting Hoogkerk(?), vlak voor de "grote weg" kwam ik een stukje land tegen met allerlei caravans, woonwagens en zelfs huifkarren .Het geheel zag er rommelig maar heel vredig en tevens kunstzinnig uit.
Ik vroeg vandaag aan iemand hier in de buurt of het een soort "kamp" was en die begon direct over StadsNomaden van Groningen.
Helaas had ik weinig tijd en nu weet ik dus nog steeds niet wat dat voor mensen zijn, waar staan zij voor ect.
quote:Is niet eenvoudig om die vesting binnen te dringen toch??
Op vrijdag 27 juli 2001 11:46 schreef japser het volgende:
t gasunie gebouw is zeker mooi, sterker nog, ik zit er nu in, ik heb er namelijk vakantiewerkdus als iemand zin heeft om langs te komen...
quote:"Storm" is 1 of ander nachtcafe.. net zo overdreven
Op dinsdag 31 juli 2001 21:29 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Hmn... Ik ga ook naar groningenNog iemand die mij kan vertellen waar ik een koele uitgaansgelegenheid kan vinden ala de VerA (OOK in groningen)
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 31-07-2001 22:25]
quote:Is inderdaad moeilijk, wat een beveiliging daar zeg!
Op dinsdag 31 juli 2001 22:19 schreef Dinus het volgende:[..]
Is niet eenvoudig om die vesting binnen te dringen toch??
Behalve dan via een officiele rondleiding die ik ooit es gehad heb dan!
En Loedertje, ik kom nooit in Vinkhuizen, ik heb echt geen idee wie of wat die stadsnomaden zijn. Ik wist niet eens dat ze bestonden
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant, 'k heb in Groningen gestudeerd en nu woon/werk ik weer terug in Brabant.
Die laatste stap wil ik toch nog weleens ongedaan maken, want een heimwee da'k soms heb naar Stad en Ommeland. Maargoed, dat komt ooit nog weleens.
Waar ik nieuwsgierig naar ben: hoe is het trouwens met die enorme berg zand (skiheuvel moest het worden, meen ik) afgelopen bij Kardinge; toen ik een jaar of vier geleden vertrok, was dat al een hele tijd een lelijke puist in het verder zo schitterende deel van Nederland. Ik woonde in Beijum, dus ik kwam er elke dag langs en het schoot toen niet echt op.
Overigens, TARAraboemdijee: toen ik daar studeerde ging er elke week ('k geloof vrijdagmiddag) één trein zonder overstappen vanuit Groningen, via Zwolle en Utrecht naar Eindhoven. [herstel: nee, hij ging volgens mij maar tot den Bosch, maar wellicht dat 'ie in 1999 toch doorreed naar Ehoven]
Over bezienswaardigheden gesproken: het station is (zeker na de verbouwing) ook de moeite waard. Ik neem tenminste aan, dat Ome Loeks inmiddels wel weer op z'n oude plek terugstaat.
Ik trein veel vanaf 1999, de IC's en andere treinen naar het zuiden gaan tot Zwolle (met alle stations ertussen), Amsterdam/Schiphol (via Zwolle/Amersfoort) en Den Haag/Rotterdam (via Zwolle/Amersfoort/Utrecht)
voor Tilburg/Eindhoven/'s Hertogenbosch moet ik of overstappen op Zwolle op de trein naar Deventer/Zutphen/Arnhem/Nijmegen/Oss/'s Hertogenbosch/Tilburg/Breda/Roosendaal
of in Utrecht op de trein 's Hertogenbosch/Eindhoven
quote:Dit keer toch wel met z'n achterste de goeie kant op, mag ik hopen.
Ome Loeks staat weer op het zwarte plein inderdaad![]()
Dan issie wegbezuinigd. (die trein, that is)
In 94-96 (zoiets) reed 'ie wel , en dat weet ik heel erg zeker, want ik moest altijd uitkijken da'k um NIET nam. Ik meen dattie ca. tien minuten voor de reguliere intercity vertrok. Op vrijdag ergens rond een uur of vier. Of was het nou juist maaandag t/m donderdag?
Ach, waar zeur ik nou eik over
[edit]
* ploink (lampje gaat branden)
Ik weet het weer:
Hij was onderdeel van de reguliere intercity naar den haag, dan kwam er in Zwolle de IC Leeuwarden-R'dam bij en in Utrecht werd 'ie in drieën gesplitst (ipv in twee, zoals normaal). Zo was het! geloof ik
Die twee treinen die vlak na elkaar vertrokken waren de spitstreinen (vijf uur, ofzo) naar den Haag en Rotterdam die waren per stuk groter dan anders een 'lange' gecombineerde trein, meen ik me te herinneren. Zo was het ! zekers te weten
[Dit bericht is gewijzigd door sjompke op 04-08-2001 02:15]
quote:Ja ik.. en ik rook ook graag joints in deze stad!
Op zaterdag 21 juli 2001 05:16 schreef Jefferson019 het volgende:
het is wel een beetje telaat.. maar voor de volgende keer.Ga naar martini toren,(beklimmen)
en rook ook nog evve een jointonderwegbij de upper10..
komen er nog meer uit groningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |