quote:Ik heb al gestemd hoor.
Op vrijdag 01 februari 2002 23:18 schreef Stranger het volgende:
op dit moment: 8-0 voor dr strangelove
en dankzij die regel van aa mogen er nog 6 mensen stemmen-mike
-aa
-ranja kan niet stemmen
-Tinkepink(@work)
-defender
-the-Odan lijkt mij de uitslag duidelijk nietwaar?
quote:volgens mij verzin je die quote net
Op vrijdag 01 februari 2002 23:18 schreef Mike het volgende:[..]
Ik heb al gestemd hoor.
quote:Volgens mij niet.
Op vrijdag 01 februari 2002 23:19 schreef Stranger het volgende:[..]
volgens mij verzin je die quote net
Daarnaast wil trouwens niet zeggen dat Spartacus de tweede beste film is...bij zo'n soort verkiezing kun je alleen maar wat zeggen over de film die overblijft...
quote:Alles is welkom.
Op maandag 04 februari 2002 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmm, als ik de stemming tot op heden zie heeft het eigenlijk geen zin meer, maar ik wilde dus voor Spartacus stemmen.
Misschien tekent dit de grote ommekeer.
quote:zip!
Op maandag 04 februari 2002 23:18 schreef aa het volgende:
Morgenavond sluit deze ronde, for what it's worth.
quote:
* The Movie Tournament 'De jaren '60' - ronde 6 - FINALE *Spartacus (1960)
quote:In de jaren zeventig werden er naar mijn mening niet al te veel kwaliteitfilms gemaakt. Ik denk er nog even over na of dat dus wel de volgende tournament wordt, mogelijk dat ik hierna een thematoernooi doe (ik dacht zoals bekend aan oorlogsfilms, maar als jullie andere suggesties hebben: ik hoor het graag van je).
Op dinsdag 05 februari 2002 08:28 schreef kamagurka het volgende:[..]
Wie gaat de 70s doen aa?
quote:Wat is er ook al weer gemaakt in de seventies? The Godfatherfilms, Apocalypse Now, Taxi Driver, Star Wars, Jaws, The French Connection, One flew over the cuckoo's nest, Chinatown, A Clockwork Orange, Annie Hall...
Op dinsdag 05 februari 2002 22:10 schreef aa het volgende:[..]
In de jaren zeventig werden er naar mijn mening niet al te veel kwaliteitfilms gemaakt. Ik denk er nog even over na of dat dus wel de volgende tournament wordt, mogelijk dat ik hierna een thematoernooi doe (ik dacht zoals bekend aan oorlogsfilms, maar als jullie andere suggesties hebben: ik hoor het graag van je).
Inderdaad aa, wat een bagger...
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 05-02-2002 22:18]
Tis allemaal niet best...
quote:In de categorie niet echt heel goed, maar wel leuk: highschoolfilms. Tinkepink verlangt een beetje terug naar haar jeugd
Op dinsdag 05 februari 2002 22:10 schreef aa het volgende:[..]
In de jaren zeventig werden er naar mijn mening niet al te veel kwaliteitfilms gemaakt. Ik denk er nog even over na of dat dus wel de volgende tournament wordt, mogelijk dat ik hierna een thematoernooi doe (ik dacht zoals bekend aan oorlogsfilms, maar als jullie andere suggesties hebben: ik hoor het graag van je).
Tinkepink: het is echt allemaal wel leuk wat je voorstelt, maar van de meeste dingen die je noemt kom je niet echt op veel films, op zich niet erg, we kunnen ook telkens minitoernooitjes houden, zelfs meerdere tegelijk.
Favo Sean Conneryfilm. LievelingsSpielberg/Hitchcock/Lean, whatever.
quote:Ben alleen een beetje bang dat we dan van kwaliteit naar kwantiteit gaan.
Op dinsdag 05 februari 2002 22:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om minitoernooitjes te houden. Zo loopt een toernooi niet te lang en doen er misschien wat meer mensen mee.
quote:beste wat?? ost
Op dinsdag 05 februari 2002 22:36 schreef Stranger het volgende:
ik zou graag een tournooi hebben van beste ost, maar dat is meer voor in muziek, beste tekenfilm lijkt me wel een leuke
Tekenfilm is inderdaad een idee! Of gewoon Disney-tournament.
quote:original soundtrack
Op dinsdag 05 februari 2002 22:38 schreef aa het volgende:[..]
beste wat?? ost
Tekenfilm is inderdaad een idee! Of gewoon Disney-tournament.
Dr Strangelove or: How I learned to stop worrying and love the bomb
quote:Goh, verrassend.....
Op dinsdag 05 februari 2002 23:04 schreef aa het volgende:
Tot beste film van de jaren zestig is gekozen:Dr Strangelove or: How I learned to stop worrying and love the bomb
quote:Jippie,
Op dinsdag 05 februari 2002 23:04 schreef aa het volgende:
Tot beste film van de jaren zestig is gekozen:Dr Strangelove or: How I learned to stop worrying and love the bomb
wel een goede winnaar zou ik zo zeggen. Niet mijn favoriet maar hij staat nog steeds in mijn top 10 allertijde
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 22:14 schreef Mike het volgende:[..]
Wat is er ook al weer gemaakt in de seventies? The Godfatherfilms, Apocalypse Now, Taxi Driver, Star Wars, Jaws, The French Connection, One flew over the cuckoo's nest, Chinatown, A Clockwork Orange, Annie Hall...
Inderdaad aa, wat een bagger...
maar geen films met tenekrommende hasbeen actricetjes in tiroler jurkjes mike
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |