abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:29:41 #1
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2746364
In brussel schijnt een tentoonstelling te zijn waar mensen die zich beschikbaar hebben gesteld voor de wetenschap zijn tentoongesteld, en dat daar heel mooi de anatomie te zien is enzo. Ik meen dat de tentoonstelling ook al eens in aken is geweest.

Wie weet hoe deze heet, waar die precies is en tot waneer???

Action is the enemy of thoughts
pi_2746462
Körperwelten

nou vooruit : http://www.koerperwelten.com

Saiyan Prince
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:52:37 #3
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2746622
Bedankt!

Wie gaat er mee? Lijkt me echt keineige tentoonstelling!

pi_2748409
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 17:52 schreef Reintje het volgende:
Bedankt!

Wie gaat er mee? Lijkt me echt keineige tentoonstelling!

wel 16-2 vroeg in de ochtend (10h) zal ik er i.v.m. school present moeten zijn. Tentoonstelling lijkt me interessant maar om op dat vroege uur in brussel te moeten geraken staat me wel een beetje tegen
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  dinsdag 8 januari 2002 @ 21:21:54 #5
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2749119
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:25 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

wel 16-2 vroeg in de ochtend (10h) zal ik er i.v.m. school present moeten zijn. Tentoonstelling lijkt me interessant maar om op dat vroege uur in brussel te moeten geraken staat me wel een beetje tegen

Waar komt gij vandaan dan?
pi_2751676
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 21:21 schreef Reintje het volgende:

[..]

Waar komt gij vandaan dan?

ver genoeg van brussel om heeeeel vroeg op te moeten om met die wonderlijke belgische treinen (dood aan al die honden van conducteurs!) op tijd daar te geraken.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  Admin woensdag 9 januari 2002 @ 10:07:20 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2754018
Jahaaaaaaa, deze tentoonstelling was ik naar op zoek,
Gaaf,
ik ga zeker kijken, schijnt de moeite waard te zijn!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2754103
Is dat niet die tentoonstelling waar je eigenlijk gewoon naar gedroogde lijken zit te kijken (effe heel simpel gezegd).

Dan zijn de lichamen op een bepaalde manier geprepareerd ddat je ale spieren kunt zien zitten toch.

Admin woensdag 9 januari 2002 @ 10:18:53 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2754105
Ja, die ja.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2754770
Lijkt me reuze interessant. Ik zie waarschijnlijk anatomisch gezien niks nieuws, maar wel erg mooi neergezette preparaten. Fok Kunst Meeting? (hey, eindelijk kunst waar ik veel van weet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2757950
Jack Nouws schreef er een column over in de Metro van 2 jan. Kijk op www.jacknouws.nl
"Wat het bijvoeglijk naamwoord betreft: als u eraan twijfelt, schrap het dan"
pi_2767094
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me reuze interessant. Ik zie waarschijnlijk anatomisch gezien niks nieuws, maar wel erg mooi neergezette preparaten. Fok Kunst Meeting? (hey, eindelijk kunst waar ik veel van weet)

Zo heb je toch nog wat aan je opleiding

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2767164
Is ook een docu van op TV geweest, ongeveer een half jaar geleden. Ik heb met verbazing zitten kijken. Ik vond er in ieder geval niks smakeloos aan, het enige wat ik me afvroeg was, waarom iemand zijn stoffelijk overschot ter beschikking stelt voor zoiets.

Ik was overigens het meest onder de indruk van een opstelling van een zwangere vrouw.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_2768079
Ik heb een topic in general chat geopend over wie zoiets nou zou doen (je lichaam opgeven voor de tentoonstelling), lijkt me dat we hier beter kunnen discussiëren of het wel kunst is. Als het in mijn ogen al kunst is, dan is het wel bizarre kunst...is het nou om te shockeren of ter educatie of gewoon om te bewonderen? Lijkt me een mengeling van alle drie. Smakeloos? Ik weet het niet...het idee is smakeloos misschien, maar ik heb al zovaak over lichamen gebogen gestaan dat ik niet weet of lichamen beschikbaar maken voor een selecte groep (medisch studenten ed) of voor iedereen nou zo anders is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2772143
* k_man wordt al haast onpasselijk als hij eraan denkt.
pi_2863781
Ik ben er geweest in Berlijn afgelopen zomer, echt heel mooi
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')