Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
The Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOVE! It's LOVE!
Welkom op de Love Boat Pacific Princess, voor al uw relatieperikelen! Ouwebep hier over je vriendje of vriendinnetje terwijl je een mooie cruise maakt naar het zonnige Acapulco.
* Quasimodo gaat een lekkere cocktail nuttigen bij Isaac
Lekker zon!
pfew, ook eerst maar een coktailtje van Isaac
Moet me ook maar eens mengen onder de fok! dames en heren
quote:/ me zonder spatione...
Op dinsdag 08 januari 2002 19:12 schreef Mimic het volgende:
Geen id hoe je letters rood maakt maar ik groet jullie allemaal, ik was vroeg.. de NS reed op tijd.. ofzo
Wie komt er bij mij in mijn hutje slapen hehehe
Pas je ook in een rugzak, HH?!
quote:Zonnedek en zwembad bevinden zich achter de achterste boordkannonen.
Op woensdag 09 januari 2002 09:25 schreef CaPS_ het volgende:
Elegy, waar is het zonnedek ergens?! .. en en en en en het zwembad?!
En waarom moet ik een of ander uniform aan op jouw boot?!
Uniform is niet verplicht, doch gewenst. (in pak/gala kledij is ook goed)
Bedenk wel dat dit één van de veiligste cruiseschepen is die er zijn, tegenwoordig weet je maar nooit met die pirten.
quote:Maar wel veilig
Op woensdag 09 januari 2002 22:41 schreef Lotjeb het volgende:
kvind t eigenlijk niet zo'n mooie boot................
quote:Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor
Op woensdag 09 januari 2002 01:01 schreef milagro het volgende:
* Milagro klopt zachtjes op de deur van Chocolatemoeze's hut, maar hij lijkt al te slapen![]()
[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 10-01-2002 00:23]
quote:Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you."
Op donderdag 10 januari 2002 00:13 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Nou, ik zit 's nachts altijd in mijn yakuzi te bubbelen, genietend van tropische cocktails, chocolatemoeze en een goed glas whiskey. Probeer vanacht iets harder te kloppen, misschien kun je dan gelijk mee genieten als ik je hoor
(en als je geen whiskey blieft, dan heb ik nog wijn, baileys en cola light)
[ps & edit]
Ik hoop stiekem niet dat je dan Ezekiel 25:17 op gaat dreunen en me vervolgens om gaat leggen nadat je mijn hamburger gejat hebt
[/ps & edit]
and there will be no mercy, Chocolatemoeze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |