abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2002 @ 23:32:29 #1
862 Arcee
Look closer
pi_2728874
Als je de lovende recensies en commentaren mag geloven dan zit er weer een prachtige film aan te komen. Ik ben iig errug benieuwd naar A Beautiful Mind.

We moeten hier nog tot 21 februari wachten, maar het lijkt het wachten meer dan waard te zijn.

En Russell Crowe schijnt weer fenomenaal te zijn.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_2728914
Ik ben ook zeker erg benieuwd.

Jennifer Connelly schijnt trouwens ook een zeer goede rol neer te zetten.

This is this. This ain't something else, this is this!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2002 @ 23:37:40 #3
862 Arcee
Look closer
pi_2728930
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:35 schreef Mza het volgende:
Jennifer Connelly schijnt trouwens ook een zeer goede rol neer te zetten.
Klopt, ze heeft er net een AFI award voor gewonnen voor Featured Actor of the Year Female: American Film Institute Awards 2001 (LOTR wint)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 januari 2002 @ 21:29:37 #4
862 Arcee
Look closer
pi_2891181
A Beautiful Mind heeft 4 Golden Globes gewonnen:

- Best Picture - Drama
- Best Screenplay
- Best Actor In a Leading Role - Drama - Russell Crowe
- Best Actress In a Supporting Role - Jennifer Connelly

Alsof ik al niet benieuwd genoeg was zeg... nog precies 1 maand wachten.

maandag 21 januari 2002 @ 21:33:37 #5
4605 KingShakur
back.... really...
pi_2891250
quote:
A Beautiful Mind is een menselijk drama geinspireerd op het leven van Nobelprijswinnaar John Forbes Nash jr. en gedeeltelijk gebaseerd op de biografie 'A Beautiful Mind' van Sylvia Nasar.

John Forbes Nash jr. heeft het allemaal meegemaakt. Van de geneugten van het leven als beroemdheid tot de depressie van een roemloos bestaan. John Forbes Nash jr. is een wiskundig genie die aan het begin van zijn carrière een ongelooflijke ontdekking heeft gedaan. Hij stond op het punt om internationaal door te breken maar de knappe en arrogante Nash valt diep als zijn geestelijke gezondheid het laat afweten. Nash wordt gedwongen zichzelf terug te vinden maar die weg is hard, pijnlijk en enorm aangrijpend. Na vele jaren van strijd, overwint hij zijn ziekte en wint uiteindelijk zelfs de Nobelprijs...

Regie Ron Howard
Produktie Brian Grazer
Scenario Akiva Goldsman

Rolverdeling
John Forbes Nash Russell Crowe
Alicia Nash Jennifer Connelly
William Parcher Ed Harris

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  Redactie Frontpage maandag 21 januari 2002 @ 21:40:47 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2891375
Rainman meets Little Man Tate?

Of is dat te simpel gedacht?

pi_2892462
Al gezien in New York, met nieuwjaar.

Leuke film, vooral goed gespeeld door Crowe. Niet wereldschokkend, maar zeker de moeite waard. Het is leuk om te zien dat er in een waargebeurd verhaal ook een plot-twist kan zitten.

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_2892686
't Is niet echt allemaal waargebeurd, maar bevat gewoon feiten, turning points enzo, uit 't leven van die beste man.
  Redactie Frontpage dinsdag 22 januari 2002 @ 00:20:48 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2893561
Ik vind het trouwens een grote schande dat Clint Howard niet in de film zit. Zo hoeft het voor mij ook niet meer
pi_2893623
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 00:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind het trouwens een grote schande dat Clint Howard niet in de film zit. Zo hoeft het voor mij ook niet meer
Jij leest teveel imdb trivia
  Redactie Frontpage dinsdag 22 januari 2002 @ 00:29:04 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2893644
Er was ooit bij een MTV Movie Awards een 'Lifetime achivement Award' voor Clint Howard. Met daarin al zijn fragmenten uit Ron Howard films, begeleid door het liedje: he aint heavy, he is my brother!
  dinsdag 22 januari 2002 @ 09:53:48 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2895159
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:32 schreef Arcee het volgende:
Als je de lovende recensies en commentaren mag geloven dan zit er weer een prachtige film aan te komen. Ik ben iig errug benieuwd naar A Beautiful Mind.
Russel Crowe is al geruime tijd een van mijn favo acteurs, al meende ik uit de trailer te kunnen vissen dat hij in deze film een nogal irritant accent opzet

Verder ben ik inderdaad benieuwd of deze film eindelijk iets bijzonderder is dan het standaard -overigens zeer degelijke- materiaal dat Ron Howard normaal in mekaar zet.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 22 januari 2002 @ 12:47:41 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2896642
* Jojogirl dacht al 'heb ik die film heel erg gemist, is ie al oud, of is hij hier nog niet uit...' dat laatste dus.

* Jojogirl gaat hem zeker kijken als hij hier uit is.

Redactie Frontpage vrijdag 25 januari 2002 @ 09:17:54 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2930865
De filmmuziek is iig veelbelovend
pi_3132863
net in de sneak, erg mooi

zeer interessant verhaal (vooral het tweede uur), een paar zeer mooie momenten en een SUPER-rol voor Crowe... dikke aanrader

dinsdag 12 februari 2002 @ 14:17:40 #16
16049 BJB
cluods in the haed
pi_3137615
Ik vond 'm 'wel goed', absoluut niet fantastisch. Ik heb de film waarschijnlijk ook met te hoge verwachtingen gekeken, gezien de hoge IMDB notering en de gewonnen Golden Globes. Natuurlijk zet Crowe (de rest van de cast ook trouwens) een geweldige rol neer, maar in zijn geheel is de film niet echt bijzonder.
pi_3137781
Erg beautiful!!
Heb 'm afgelopen donderdag in de sneak gezien en moet bekennen dat ik best onder de indruk van de film was/ben.
Denk dat Russel weer een Oscar gaat winnen.
Een aanrader om heen te gaan zouk zeggen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 februari 2002 @ 19:20:45 #18
862 Arcee
Look closer
pi_3141968
8 Oscar nominaties voor A Beautiful Mind:

- Best motion picture of the year: A Beautiful Mind
- Performance by an actor in a leading role: Russell Crowe
- Performance by an actress in a supporting role: Jennifer Connelly
- Screenplay based on material previously produced or published: Written by Akiva Goldsman
- Directing: Ron Howard
- Original score: James Horner
- Film editing: Mike Hill and Dan Hanley
- Makeup: Greg Cannom and Colleen Callaghan

pi_3143068
Ach, mensen...

Jennifer Connely speelt er in!

Reden genoeg, toch?

(Dat en de trailer zag er veelbelovend uit... )

Ars longa, vita brevis
pi_3144757
goede film... [maar blijkbaar vond een idioot naast me in de bios het nodig om te gaan bellen onder de film, voor zulke jongen zouden ze de doodstraf weer in moeten voeren]

maar zeker een mooie film... [behalve voor de jet li & steven segal fans]

pi_3144815
ik vond het ook echt een mooie film
echt een topfilm
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3145383
Als de film inderdaad zo goed is als men hier beweert, dan wordt het hoog tijd dat er een andere trailer voor komt. De huidige trailer nodigde mij absoluut niet uit om die film te gaan zien, aangezien die mij echt geen beeld gaf wat voor film er te verwachten is.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 13 februari 2002 @ 01:09:28 #23
12750 Hrun
Special Obedience
pi_3145425
De trailer is zeker niet representatief voor de film nee. Ik heb um net gezien in de sneak, en ik vond eerst dat het niet opschoot omdat ik heel andere verwachtingen/ideeen had naar aanleiding van de trailer.

Maar toen ik me daarover heengezet had vond ik het toch wel een aardige film. Persoonlijk houd ik niet zo van dat genre, maar toch kon ik me redelijk inleven in de hoofdpersoon.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 februari 2002 @ 11:17:13 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3183352
Ik heb net twee delen a 650 mb gedownload op kazaa, maar die zijn net zo slecht als een 180 mb versie. Er is ook een deel van +/- 1020 mb maar die is ook slecht.

Dat je het ff weet.

pi_3183382
Ik heb een week of 3 geleden hem als DVD rip van 700 mb van het lokale netwerk (Wageningen Universiteit) gehaald en zag er werkelijk geweldig uit.

De muziek is erg mooi en sfeervol, het verhaal is interessant, de beelden zijn mooi, en het zit leuk in elkaar. Ik vond op zich het accent van Mr. John Nash ook een beetje vervelend maar het went.

De reden dat de trailer trouwens niet representatief staat voor de film is dat het anders meteen de clue (het 2e uur van de film) zou verklappen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')