Ik stond dus gister in het café hier een beetje te brassen, was al goed aangeschoten (we waren vanaf 7 uur al bezig met de carnavalsvereniging) en op een gegeven moment kreeg ik het suffe idee dat het leuk was om m'n mobieltje in m'n glas bier te dompelen Nou goed dat kreng deed het dus op dat moment niet en ik heb hem toen maar in m'n broekzak laten zitten.
Nu kom ik er dus achter dat hij prima werkt maar de trilfunctie is naar de klote, en da's nou net het deel van m'n mobieltje wat ik zoveel gebruik.
Ik dacht dat het misschien op de lossen was door m'n mobieltje (zonder accu en simkaart) in gedestilleerd water te laten weken zodat de wellicht overgebleven opgedroogde stukjes bier op zouden lossen. Ik weet echter niet of het hier wel aan ligt.
Iemand ideeën over wat er kapot is en hoe het simpel opgelost kan worden zonder dat ik dat kreng 4 weken kwijt ben
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
[Dit bericht is gewijzigd door qltel op 06-01-2002 19:20]
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:14 schreef Oosthoek het volgende:
kreeg ik het suffe idee dat het leuk was om m'n mobieltje in m'n glas bier te dompelen![]()
Tja ...
quote:ik denk dat dat deel in je hoofd wat rationeel moet nadenken kapot is
Iemand ideeën over wat er kapot is en .....
quote:Ja zoals qltel al zei: Drank maakt meer kapot dan je lief is
Op zondag 06 januari 2002 19:19 schreef haaahaha het volgende:[..]
ik denk dat dat deel in je hoofd wat rationeel moet nadenken kapot is
quote:Klote dus. Ik heb gelukkig wel een jaar verzekering op dat kreng gekocht dus da's weer 'n voordeeltje
Op zondag 06 januari 2002 19:17 schreef qltel het volgende:
Bier bevat veel suiker en water. En dat zijn nu net electronica-slopers. Dankzij de suiker kleeft alles aan elkaar, het water zorgt ervoor dat alles wat blank metaal is gaat oxideren. Dat hij het nou nog doet zegt niets, water kan weken/maanden doorrotten en er is een goede kans dat hij er over een tijdje helemaal mee stopt bijvoorbeeld. Ga maar nadenken over een nieuweDrank maakt meer kapot dan je lief is...
tril functie is meestal een motortje met een gewichtje eraan. succes
quote:Tsja die stomme buurman van mij met dat glas bier die zonodig moest struikelen ook!
Op zondag 06 januari 2002 19:27 schreef Blue Thunder het volgende:
vergoeden ze dan een in bier gedompelde telefoon?jah dat kunnen ze nakijken
quote:Hmmm dan moet ik wel eerst weten waar de trilfunctie zit
Op zondag 06 januari 2002 19:28 schreef Zworld het volgende:
Het motortje zit misschien vast, een heeeeeel klein drupje olie kan helpen.tril functie is meestal een motortje met een gewichtje eraan. succes
quote:En die het bier in het binnenste van je f00n wist te krijgen... WAT onhandig!
Op zondag 06 januari 2002 19:30 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Tsja die stomme buurman van mij met dat glas bier die zonodig moest struikelen ook!
quote:Ja hij is toch ook zo'n kluns
Op zondag 06 januari 2002 19:31 schreef Koekepan het volgende:[..]
En die het bier in het binnenste van je f00n wist te krijgen... WAT onhandig!
.
ken er nog een
quote:Yeps, water in zo'n soort apparaat kun je altijd zien (ben zelf fotocamera-reparateur geweest en daarin kom je ook nogal eens water tegen..
Op zondag 06 januari 2002 19:27 schreef Blue Thunder het volgende:
vergoeden ze dan een in bier gedompelde telefoon?jah dat kunnen ze nakijken
quote:Als in openmaken
Op zondag 06 januari 2002 19:31 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Hmmm dan moet ik wel eerst weten waar de trilfunctie zit
Het is een billige 3330 btw.
quote:Mja doe ik over 'n paar dagen dan wel, nu weinig zin in. Denk trouwens wel dat er weinig garantie/verzekering overblijft op die manier of heb ik dat verkeerd
Op zondag 06 januari 2002 19:46 schreef Zworld het volgende:[..]
Als in openmaken
quote:Torx schroevendraaiertje #6 doet wonderen. Verkrijgbaar bij uw lokale elektronicaleverancier.
Op zondag 06 januari 2002 21:16 schreef Oosthoek het volgende:
Hmm 1 probleempje, ik krijg die nokiaschroefjes denk ik niet open zonder ze te beschadigen. Iemand huis tuin en keuken beunwerk tips
quote:Thank you very much
Op zondag 06 januari 2002 23:06 schreef Treinhomo het volgende:[..]
Torx schroevendraaiertje #6 doet wonderen. Verkrijgbaar bij uw lokale elektronicaleverancier.
Ondertussen maar ff een kleine update: gisteren kapte m'n 2-toets er dus mee (lastig met sms-en) en toen heb ik in een furieuze bui (waarom eigenlijk? het was toch m'n eigen schuld ) dat kreng maar in de wasbak gemikt en eens GOED doorgespoeld
Toen lekker op de verwarming gelegd zodat de boel goed kon drogen en vanmorgen nog eens getest. En ja hoor, hij deed 't weer
Hoezee hoezee, alleen doet m'n Cleartoets het nog niet optimaal, nou boeie dan maar.
Binnenkort maar eens openschroeven om de gezellige inhoud te verkennen. Gaat waarschijnlijk donderdag gebeuren, dan horen jullie meer
quote:dat dacht ik ook, toen ik die verzekering bij bel compagny afsloot , mooi dus niet
Op zondag 06 januari 2002 19:44 schreef Oosthoek het volgende:
Mja de verzekering was all-risk dus ik neem aan dat ze de boel dan wel dekken
quote:Daarom heb ik toen ik mijn verzekering afsloot er nog speciaal naar gevraagt: Als ik nu een glas cola ofzo er overheen gooi,.. eh.. laat vallen, of ik laat em van de trap af stuiteren, wordt ie dan vergoed. En het antwoord was ja,. en tijdens de reparatie krijg ik nog een leentoestel ook
Op dinsdag 08 januari 2002 11:18 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
dat dacht ik ook, toen ik die verzekering bij bel compagny afsloot , mooi dus niet
quote:Same here gelukkig
Op dinsdag 08 januari 2002 11:23 schreef tweedz het volgende:[..]
Daarom heb ik toen ik mijn verzekering afsloot er nog speciaal naar gevraagt: Als ik nu een glas cola ofzo er overheen gooi,.. eh.. laat vallen, of ik laat em van de trap af stuiteren, wordt ie dan vergoed. En het antwoord was ja,. en tijdens de reparatie krijg ik nog een leentoestel ook
Dus mijn verzekeringetje zit wel goed!
quote:[...]
Okay laten we even voorop stellen dat ik inderdaad een stomme idioot ben en dat dat nog erger wordt als ik alcohol tot mij neemIk stond dus gister in het café hier een beetje te brassen, was al goed aangeschoten (we waren vanaf 7 uur al bezig met de carnavalsvereniging) en op een gegeven moment kreeg ik het suffe idee dat het leuk was om m'n mobieltje in m'n glas bier te dompelen
Nou goed dat kreng deed het dus op dat moment niet en ik heb hem toen maar in m'n broekzak laten zitten.
Nu kom ik er dus achter dat hij prima werkt maar de trilfunctie is naar de klote, en da's nou net het deel van m'n mobieltje wat ik zoveel gebruik.
Ik dacht dat het misschien op de lossen was door m'n mobieltje (zonder accu en simkaart) in gedestilleerd water te laten weken zodat de wellicht overgebleven opgedroogde stukjes bier op zouden lossen. Ik weet echter niet of het hier wel aan ligt.
Iemand ideeën over wat er kapot is en hoe het simpel opgelost kan worden zonder dat ik dat kreng 4 weken kwijt ben
*zich inhoudt*
[...]
Whehehehehehehehehehe!!!!!!
*gewoon in gezicht uitlacht*
Sufferd!
Kusje geeft om het uitlachen een beetje goed te maken
quote:na-apert
Op zondag 06 januari 2002 19:23 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Ja zoals qltel al zei: Drank maakt meer kapot dan je lief is
|
Forum Opties | |
---|---|