abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2724975
Twee weken lang hebben een aantal mensen zich een slag in de rondte gebeld, gefaxet, en geregeld om kinderen in het AMC een paar van onze oude pc's te gunnen...beloftes zijn gemaakt, plannen, en partners zijn erbij betrokken, het ziekenhuis benaders...

En nu we dan echte concrete plannen aan het maken zijn, echte dagen in echte werelde met echte mensen en echte donaties...loopt het helemaal fokking dood!!

ZEG me dat jullie toevallig een weekeindje weg waren en nu heeeeeeeel erg hard mee gaan denken!!

Laat me in vredesnaam niet voor joker staan ten overstaande van een hele grote multinational en een ziekenhis!!!!!

ACTIE GODVERRRDOMME, DIT KAN IK NIET ALLEEN, IK BEN OOK MAAR EEN CATOOTJE!!!!!!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 januari 2002 @ 18:00:16 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2724985
Ik heb je een paar spullen toegezegd.
Meer actie heb ik je niet beloofd...

Zeg maar waar het heen moet

pi_2724999
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb je een paar spullen toegezegd.
Meer actie heb ik je niet beloofd...

Zeg maar waar het heen moet

Nee, dat klopt, stuur maar naar mij....ik moet effe kijken of ik je adres heb, dan e-mail ik je mijn huisadres..

*schuins kijkt naar AL DIE ANDEREN*

DANYEL EN THIJS
pi_2725014
Ik heb wel wat (originele) spellen waar ik wel zonder kan, als je me een adres geeft gaat het morgen weg met de post Catoot!
pi_2725018
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:02 schreef thecrook het volgende:
Ik heb wel wat (originele) spellen waar ik wel zonder kan, als je me een adres geeft gaat het morgen weg met de post Catoot!
Email me effe Catootje@fokzine.net (sorry: stond catoot, moest catootje zijn..)

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 06-01-2002 19:06]

DANYEL EN THIJS
  zondag 6 januari 2002 @ 18:05:21 #6
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_2725039
<<<Oeps>>>

Arme Tootepoot

Isser dan niemand die haar met concrete dingen kan helpen?

zondag 6 januari 2002 @ 19:05:41 #7
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_2725637
'k heb nog een 16 bits geluidskaartje liggen, de rest van mijn ouwe rotzooi heb ik ooit eens voor een appel en een ei verpatst.

Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_2725644
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef TumTum het volgende:
'k heb nog een 16 bits geluidskaartje liggen, de rest van mijn ouwe rotzooi heb ik ooit eens voor een appel en een ei verpatst.

Die geluidskaart mag je hebben, maar dan moet ik eerst een adres hebben van je.

Stuur een e-mail naar Catoot@home.nl of Catootje@fokzine.net
DANYEL EN THIJS
pi_2725765
...Het loopt ontzettend storm geloof ik...mooi dat ik dus niet meer in actie kom de komende tijd hee! Iedereen die redelijk klein spul te geven heeft en dat wil opsturen kan me mailen, komend weekeinde staat mijn voordeur open voor mensen die een pc willen dumpen.....en that's it!! Ik doe nog es fokking wat zeg!!
DANYEL EN THIJS
  zondag 6 januari 2002 @ 20:06:25 #10
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_2726157
Het leven is zo simpel, en toch zo ingewikkeld tegelijkertijd

Kutterdekut voor je zeg!

zondag 6 januari 2002 @ 20:41:40 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2726582
Ja echt kutterdekut.

Kan je helaas nergens mee helpen

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_2732159
Wel erg naief van je geweest, kadootje....
maar het blijft lullig..
pi_2734244
Catootje, ms heb ik iets gemist, ik heb snel de betreffende draadjes doorgelezen, maar wat kan het AMC zelf doen? Ik neem aan dat zo'n afdeling zelf ook een budget heeft? Ik hoor weinig initiatief van hun kant, heeft bijv. een activiteitenbegeleider oid geen busje ofzo, om de spullen op te halen? Ook bijv. van bedrijfen die afgeschreven computers hebben staan? Kunnen zij zelf geen inzamelplaats regelen?

En ik vind het initiatief helemaal niet naief, maar ik mis een wat concrete uitwerking en enige betrokkenheid van het AMC zelf, al heb ik niet alle aanverwante links aangeklikt, dus ik kan wat gemist hebben.

Qua spullen; er ligt hier wel het één en ander, maar heb geen idee of het geschikt is om überhaupt Windows mee te draaien. Zou ik m'n vriendje moeten vragen, hij gaat over het computergebeuren hier.

Komt nog eens bij; je kan niet verwachten van mensen dat zij ff zo'n f.40,- aan reiskosten gaan maken om een ouwe monitor naar Groningen te brengen, waarvan ze ook niet eens weten of het wel nut heeft. Kleine dingen opsturen lijkt me geen probleem, als men maar weet dat ze nodig zijn.

maandag 7 januari 2002 @ 15:34:03 #14
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734284
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

Vond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...

Down[br]Under
pi_2734413
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

Vond het zoiezo al kansloos om met FOK/GOT massaal te gaan stemmen ("help, eerlijke mensen stemmen op 'n ander, vriendjes, help me met competitievervalsing"), en nu dit...

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:42:39 #16
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734422
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:41 schreef fokje het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Achteraf praten is altijd makkelijk. O.a. Catootje neemt tenminste initiatief, kan ik van jou niet zeggen.

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok
Down[br]Under
pi_2734450
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:42 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor kutopmerking?! Ik neem zeker initiatief, alleen niet voor dit soort shit, en uberhaupt niet aan fok

De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:46:12 #18
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_2734469
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:34 schreef MacBeth het volgende:
Haaaaaaaaaaahaaaaaaa

leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 7 januari 2002 @ 15:46:22 #19
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734472
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:44 schreef fokje het volgende:

[..]

De computers zijn bestemd voor fok ja. Tsssss.

Zodat we hier voortaan ook gehandicapte kinderen hebben. Aha. Hoe nuttig.
Down[br]Under
  maandag 7 januari 2002 @ 15:48:09 #20
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734513
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef Ripley het volgende:

[..]

leuke opmerking. En wat doe jij voor zieke kinderen?

Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden
Down[br]Under
pi_2734631
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.

Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.

pi_2734650
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:48 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Niets. Ik werk aan het plezier, vermaak, muzikale uitingen en bierconsumptie van mezelf en me vrienden

Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.
  maandag 7 januari 2002 @ 16:17:40 #23
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2734894
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:55 schreef fokje het volgende:

[..]

Zelfs al mislukt het hele project, er is niets voor niks geweest. Feit dat er mensen mee willen werken puur op vrijwillige basis om voor de kinderen die ernstig ziek zijn betere omstandigheden te creeëren, is nooit naief en alleen maar voor te pleiten. Kan jij een voorbeeld aan nemen.

Dat ligt eraan waar je blij van wordt. Als jullie er blij van worden kinderkes te helpen, ga je gang. Ik krijg d'r geen kick van, daarvoor zijn betere dingen te bedenknen.
quote:
Dat de uiteindelijke uitwerking van dit alles de mist in gaat, ligt niet aan Catootje en anderen die er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken, alleen maar aan organisatorische omstandigheden of anderszinds gebrek aan middelen.
Middelen die jullie juist moeten leveren. Kromme redenatie
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:58 schreef fokje het volgende:

[..]

Doe dat en bemoei je je niet met mensen die wel wat voor de mensen over hebben die in slechtere omstandigheden verkeren. Moet je ook niet verwachten dat iemand iets voor jou doet als jij het op de één of andere manier het moeilijk hebt.

Daar heb je vrienden voor.

Maar ik ben zoiezo voor de Amerikaanse standpunten: laat de losers de losers blijven en de winners de winners.

Down[br]Under
pi_2734962
Dus weer lekker de oertijd, knuppels en berenvellen zeker he?
Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
  maandag 7 januari 2002 @ 16:25:49 #25
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2735012
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:22 schreef soulburn het volgende:
Dus weer lekker de oertijd, knuppels en berenvellen zeker he?
BS

Zie jij Amerikanen in grotten en berenvellen?

Bepaal je eigen lot, bouw aan goede relaties die je helpt, je hulp ontvangt en lol mee trapt, streef je eigen plezieren na en wees competitief. Da's mijn motto

Down[br]Under
pi_2735017
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:17 schreef MacBeth het volgende:
Maar ik ben zoiezo voor de Amerikaanse standpunten: laat de losers de losers blijven en de winners de winners.
Ik hoop dat iemand dat ook denkt als jij een keer hulp nodig hebt...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 7 januari 2002 @ 16:27:47 #27
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2735038
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:26 schreef Zander het volgende:

[..]

Ik hoop dat iemand dat ook denkt als jij een keer hulp nodig hebt...

Daarvoor heb je vrienden. Zoiezo is een vrienden-systeem veel aantrekkelijker dan via anoniemen.
Down[br]Under
pi_2735061
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:17 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Dat ligt eraan waar je blij van wordt. Als jullie er blij van worden kinderkes te helpen, ga je gang. Ik krijg d'r geen kick van, daarvoor zijn betere dingen te bedenknen.

Is je goed recht.
quote:
Middelen die jullie juist moeten leveren. Kromme redenatie
Middelen zijn ook; vervoersmiddelen, mensen beschikbaar om computers in elkaar te zetten, opslag- en werkruimte, enz. enz. Middelen die niet zo makkelijk te leveren zijn wanneer alles op vrijwillige basis moet gebeuren. Niet perse onmogelijk, maar niet makkelijk.
quote:
Daar heb je vrienden voor.
Ja. Dat hoop je. En anders...?
quote:
Is jouw instelling. De meesten zijn zo. Egocentrisme ten top en lafaards bovendien. Je krijgt wat je verdient.
pi_2735083
Goed motto maar verdient correctie.

Ben jij wel is echt op je bek gegaan als in dakloos, zwaar mishandeld of iets in die trant.
Geloof me als dat gebeurt ben je in een keer je vrienden kwijt of in ieder een groot deel ervan.
Dan ben jij op dat moment blij dat nederland zo sociaal is.
Trouwens iedereen kan het gebeuren, zeg nooit nooit.

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
  maandag 7 januari 2002 @ 16:38:16 #30
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2735181
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:29 schreef fokje het volgende:
Middelen zijn ook; vervoersmiddelen, mensen beschikbaar om computers in elkaar te zetten, opslag- en werkruimte, enz. enz. Middelen die niet zo makkelijk te leveren zijn wanneer alles op vrijwillige basis moet gebeuren. Niet perse onmogelijk, maar niet makkelijk.
Voor niets komt de zon op.
quote:
Ja. Dat hoop je. En anders...?
Anders zul je het op eigen kracht moeten doen.
quote:
Is jouw instelling. De meesten zijn zo. Egocentrisme ten top en lafaards bovendien. Je krijgt wat je verdient.
Iedereen handelt uit egocentrische motieven. Zelfs doneren, dat geeft de donateurs een gelukkig gevoel.

Ik help zelf vaak zat mensen, maar dan moet ik er wel iets mee opschieten - al is dat een plezier, gemak, materieel, vriendschap. Zo geldt dat voor iedereen, niemand doet een handeling die zijn situatie verslechtert. De situatie wordt gewogen wordt aan ieders eigen maatstaven.

In die maatstaven zit 't verschil. De een vind het leuk om een computer weg te geven aan iemand die 'm wel wil, ik verkoop 'm liever en gebruikt 't geld voor materieel plezier. Uitzondering op deze denkwijze is m'n (vrij sterke) rechtsgevoel. Onrecht tegenover mezelf of vrienden kan ik niet uitstaan.

Down[br]Under
  maandag 7 januari 2002 @ 17:14:48 #31
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_2735775
quote:
Op maandag 07 januari 2002 16:38 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Voor niets komt de zon op.
[..]

Anders zul je het op eigen kracht moeten doen.
[..]

Iedereen handelt uit egocentrische motieven. Zelfs doneren, dat geeft de donateurs een gelukkig gevoel.

Ik help zelf vaak zat mensen, maar dan moet ik er wel iets mee opschieten - al is dat een plezier, gemak, materieel, vriendschap. Zo geldt dat voor iedereen, niemand doet een handeling die zijn situatie verslechtert. De situatie wordt gewogen wordt aan ieders eigen maatstaven.

In die maatstaven zit 't verschil. De een vind het leuk om een computer weg te geven aan iemand die 'm wel wil, ik verkoop 'm liever en gebruikt 't geld voor materieel plezier. Uitzondering op deze denkwijze is m'n (vrij sterke) rechtsgevoel. Onrecht tegenover mezelf of vrienden kan ik niet uitstaan.

Het spijt me, maar ik help vaak zat mensen terwijl ik daar zelf vaak alleen maar slechter mee af ben. De reden is dan dat ik vind dat iemand die het slechter heeft dan mij een helpende hand verdient. Of soms doe ik gewoon iets aardigs omdat ik om iemand geef.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_2735872
quote:

Sommigen houden zich slechts bezig voor de medemens op micro-niveau zogezegd, sommigen ook op macro-niveau. Ik begrijp uit jouw woorden dat jij dat laatste slechts een soort van lachwekkende hollywoodgedachte vind. Waaruit blijkt dat het een illusie is? Hoeveel acties zijn er niet regelmatig te vinden die op dat niveau bezig zijn, zijn dat allemaal mislukkelingen? Nee he? Dus waarom zo lachwekkend erover doen? Wees blij dat ze er nog zijn, ongeacht of je met een dergelijke actie eens bent of niet, mij zal je ook niet zien in een stille tocht oid. Maar om er om te gaan lachen vind ik nou weer naief. Jouw stelling hierboven vind ik correct, maar onzin om te zeggen dat het slechts bruikbaar is op micro-niveau. En derhalve allerminst lachwekkend te noemen.
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2002 @ 22:20:20 #33
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2739629
Ik vind dat dit is uitgelopemn op een walgelijke discussie.
The future is after you
  FOK!fossiel maandag 7 januari 2002 @ 23:05:23 #34
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_2740207
Helemaal mee eens

Ik zal ook nog eventjes naar spullen kijken Catootje, maar zover ik weet heb ik nauwelijks iets. Alleen een moederboard, maar daar heb ik verder geen geheugen voor. Ik zou best willen helpen om ze in elkaar te zetten, maar deze en volgende week heb ik tentamen/toets-week. Daarna zou ik wel kunnen (je woont toch nog steeds in Groningen? ).

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_2740257
Euh ik zit blijkbaar in het verkeerde topic

Dacht dat ik in een topic van Catoot zat maar hier wordt enkel geflamed.

#geen
pi_2740364
quote:
Op maandag 07 januari 2002 15:46 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Die spullen zijn voor kinderen met kanker gewetenloze idioot. Maar dat hebben die kinderen aan zichzelf te danken, uit jou opmerkingen te begrijpen. Ik ben blij dat ik geen vrienden zoals jou heb. Slaap lekker.
pi_2740406
netwerkkaartje en voeding etc ligt hier nog steeds voor de actie
pi_2740563
Denk je dat het AMC echt zit te wachten op oude rommel zoals een geluidskaart of een netwerkkaart? Ik betwijfel het...

Verder een prima initiatief hoor, maar ik snap niet dat het voor het AMC niet mogelijk is afgedankte systemen van bijvoorbeeld bedrijven over te nemen. Vrijwel ieder bedrijf dumpt eens in de paar jaar alle computers voor snellere computers.

Het moet toch mogelijk zijn om een behoorlijk aantal pentium/pentium 2 systemen over te kunnen nemen van dit soort bedrijven

Maar goed wel veel succes gewenst met jullie actie

٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2002 @ 02:28:24 #39
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_2741672
quote:
Op zondag 06 januari 2002 17:58 schreef Catootje het volgende:
Twee weken lang hebben een aantal mensen zich een slag in de rondte gebeld, gefaxet, en geregeld om kinderen in het AMC een paar van onze oude pc's te gunnen...beloftes zijn gemaakt, plannen, en partners zijn erbij betrokken, het ziekenhuis benaders...

En nu we dan echte concrete plannen aan het maken zijn, echte dagen in echte werelde met echte mensen en echte donaties...loopt het helemaal fokking dood!!

ZEG me dat jullie toevallig een weekeindje weg waren en nu heeeeeeeel erg hard mee gaan denken!!

Laat me in vredesnaam niet voor joker staan ten overstaande van een hele grote multinational en een ziekenhis!!!!!

ACTIE GODVERRRDOMME, DIT KAN IK NIET ALLEEN, IK BEN OOK MAAR EEN CATOOTJE!!!!!!!!!

Catootje,
Zoals ik al eerder zei, laten we nu eerst eens afwachten wat het AMC nu eigenlijk wil/nodig heeft.
DAARNA in volle galop er tegen aan natuurlijk, maar laten we nu eerst ff wachten op commentaar van de stichting!!!
Nu dreigt het gevaar, dat we als kippen zonder kop rond aan het rennen gaan!!!
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 05:55:23 #40
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2741852
quote:
Op maandag 07 januari 2002 22:20 schreef otaku-san het volgende:
Ik vind dat dit is uitgelopemn op een walgelijke discussie.
Heb ik het weer voor elkaar?
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:18 schreef gelly het volgende:
Die spullen zijn voor kinderen met kanker gewetenloze idioot.

Ey, niet schelden, je maakt me verdrietig

quote:
Maar dat hebben die kinderen aan zichzelf te danken, uit jou opmerkingen te begrijpen.
Ieder z'n lot. Er is nergens een recht op een kanker-loos leven, hoe mooi dat ook zou zijn.
quote:
Ik ben blij dat ik geen vrienden zoals jou heb. Slaap lekker.
Auw auw, nou nou, sterke jongen hoor, dat deed pijn

[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 08-01-2002 06:13]

Down[br]Under
pi_2741860
quote:
Dit is een slechte redenering (slordig gedacht), waarmee je het woord egocentrisch van zijn betekenis berooft. Jij gaf zelf het verschil aan tussen de maatschappij waarin winners winners blijven en aan het andere uiterste de maatschappij waarin men zich met iedereen verbonden voelt. Met deze twee verschillende ideologieën zijn twee verschillende karakters verbonden: de egocentrische en de solidaire. Ze handelen allebei nog steeds uitsluitend in hun eigen voordeel, maar ze definiëren dit voordeel anders. Iemand die naar de solidaire kant neigt ziet zijn burgerschap als de handtekening onder een sociaal contract waarin staat dat hij van de maatschappij waarvan hij deel uitmaakt zowel de vruchten zal plukken als de akker zal zaaien.
En ja, natuurlijk is er een verschil tussen dit type mens en de mens die eigenlijk best wel voelt voor een individualistische, competitieve maatschappij maar dit voor zichzelf niet kan verantwoorden en met projecten als dit zijn gewetensschuld afkoopt. Maar als je dat had gedacht had je niet zulke algemene opmerkingen gemaakt.
Wittgenstein
  Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2002 @ 11:02:26 #42
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2742709
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:18 schreef gelly het volgende:
Die spullen zijn voor kinderen (1) met kanker (2)gewetenloze idioot.
Moet de denkbeeldige komma hier (1) of hier (2)?
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:29:58 #43
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2746369
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 06:39 schreef Koekepan het volgende:
(..)
Koekepan, ik hou van jou en van je posts, geweldig
Down[br]Under
  dinsdag 8 januari 2002 @ 17:31:28 #44
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_2746382
quote:
Op zondag 06 januari 2002 17:58 schreef Catootje het volgende:

geef me je adres en dan zal ik al mijn spul (zooi spellen) op sturen....
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  dinsdag 8 januari 2002 @ 18:13:46 #45
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2746883
Heb al een paar keer aangeboden mee te willen helpen, maar daar hoor ik verder niets op... duss

Voor de rest denk ik ook niet dat het in elkaar knutselen van 'afgedankte' onderdelen (om het zo maar even te noemen) niet de beste aanpak is.

We leven gvd in één van de rijkste landen ter wereld!

Met een beetje 'actie voeren' moet er toch wel een aantal nieuwe pc's los te peuteren zijn?
Wat voor actie? weet ik veel, gebruik je fantasie. Maar als het 'online' kan heb je genoeg users om het te laten slagen denk ik.

Wat maakt het bijv. Philips nu uit om 5 pc's gratis af te staan?? Vooral niet als ze zeker zijn dat genoeg mensen het komen te weten.

Enthousiast een actie op touw is leuk, maar als je niet eerst een 'werkplan' maakt wordt het toch niets, verzand het in vaagheid...

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 8 januari 2002 @ 21:31:09 #46
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_2749245
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:13 schreef Rica het volgende:
We leven gvd in één van de rijkste landen ter wereld!
Dus dan gaan we onze eigen probleemgevallen, die 100x zo rijk zijn als een heel aantal 3e wereld kinderen, helpen ipv de echte armen...?

En dan wordt er gekotst op die 'laat de winners de winners'-blijven stelling...

Down[br]Under
pi_2751195
Ik heb nog wel wat floppy's moet je wel eerst eraf gooien wat erop staat en twilight 7 want die heb ik dubbel.

update tw 7:-Amok
-Archimedean Dynasty
-Broken Sword
-Maui Mallard in Cold Shadow
-Death Rally(is vet heb het veel gespeeld)(Heb ook de cheats als ze daar behoefte aan hebben)(Registred version)
-Fable
-Hint
-Hunter Hunted
-Pinball Construction Kit
-Road Rash
-Sim Golf
-Space Jam
-Syndicate Wars
-Toy Story
-Ultimate Soccer Manager 2
-Virtua Squad (Virtua Cop)

O ja misschien ook wel handig bij de apps zitten een hele hoop antivirus programmas.

[Dit bericht is gewijzigd door partyboy op 08-01-2002 23:29]

"I gotta come to term with my sexuality. I gotta know what I'm all about." -Chris Pontius Spermathon
pi_2752660
Gelukkig eindelijk een paar mensen die mij een beetje gelijk geven er zijn echt sponsors te vinden of die er al zijn. Maar Catootje ik wil je wel helpen, maar het komt me zo overbodig over ( sorry).
  woensdag 9 januari 2002 @ 02:37:31 #49
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2753096
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 21:31 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Dus dan gaan we onze eigen probleemgevallen, die 100x zo rijk zijn als een heel aantal 3e wereld kinderen, helpen ipv de echte armen...?

En dan wordt er gekotst op die 'laat de winners de winners'-blijven stelling...

Wat wil je nou eigenlijk zeggen

Ik zou zeggen verkoop dan alles wat je hebt en koop er een waterpomp voor Somalie voor ofzow..

Put your money were your mouth is huh!

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2753529
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 23:21 schreef partyboy het volgende:
Ik heb nog wel wat floppy's moet je wel eerst eraf gooien wat erop staat en twilight 7 want die heb ik dubbel.

update tw 7:-Amok
-Archimedean Dynasty
-Broken Sword
-Maui Mallard in Cold Shadow
-Death Rally(is vet heb het veel gespeeld)(Heb ook de cheats als ze daar behoefte aan hebben)(Registred version)
-Fable
-Hint
-Hunter Hunted
-Pinball Construction Kit
-Road Rash
-Sim Golf
-Space Jam
-Syndicate Wars
-Toy Story
-Ultimate Soccer Manager 2
-Virtua Squad (Virtua Cop)

O ja misschien ook wel handig bij de apps zitten een hele hoop antivirus programmas.

LEGAAAAAAL?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')