*video voor programmeert*
quote:Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Op zaterdag 05 januari 2002 21:01 schreef Meneer_Aart het volgende:
Het schijnt net zo absurd te worden als de strips van Gummbah (die ik zelf geweldig vind), dus ik ben benieuwd.
Titel zegt al genoeg
Zééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.
P.S. De mannen van de radio... zijn ook geniaal!!
ik ga zeker kijken vanavond
quote:Hehe, ik heb hier 'De tijd vliegt slecht'. Staan echt geniale grappen in, ik ga zo dalijk ook kijken.
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Titel zegt al genoegZééér aparte humor, erg zwart en dwaas maar wel geniaal.
quote:Jah daar ben ik ook naar op zoek. De titel alleen al inderdaad
Op zondag 06 januari 2002 19:59 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ik heb zelf thuis "Een kalfslederen onderbroek om U tegen te zeggen" liggen
Titel zegt al genoeg
Ik vond Poelmo best humor, het gaat echt helemaal nergens over. Het is eik gewoon een soort samenvatting van hun shows, en stukken achter de schermen. 'Drelletje'
Volgende week ga ik zeker weer kijken.
quote:Juist, en niet meer dan dat. Was wel een beetje de Hans Teeuwen-show. Dreddertje was natuurlijk leuk, daarna minder.
Op zondag 06 januari 2002 20:48 schreef zodiaque het volgende:
Was wel aardig.
Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.
quote:Mwoh, meesterlijk vind ik wat overdreven. Wel lachen is m.i. meer in de richting..
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Joz het volgende:
idd een heel apart gevoel voor humor, maar die hans teeuwen speelde echt meesterlijk. vooral t eerste stukje met dat sprookje was ECHT MEESTERLIJK GOED.
(alleen al dat onzichtbare doof-stomme figuur in het sprookje)
quote:Wahaha
Op zondag 06 januari 2002 20:16 schreef FuTilE het volgende:
Gummbah roeleert!
Was het kijken wel waard though.
quote:Achter de schermen was het van alledrie goed gespeeld, maar op het toneel zie je duidelijk dat Hans Teeuwen zijn mimiek geweldig is, in zijn one-man-shows merk je het misschien niet zo snel, maar nu wel...
Op zondag 06 januari 2002 20:50 schreef Bazyx het volgende:
Was best grappig. Maar je merkt wel dat Hans Teeuwen de show wat moet trekken. Pieter Bouwman heeft wat meer (radio) ervaring, maar Gummbah stond niet echt op het podium als een? Vis in het water.Hopelijk is het de volgende zeven keren beter.
"Het onzichtbare knaapje Fierliep, die is ook nog es doofstom dus daar heb je verder weinig aan"
Dolkomisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |