abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2717795
Ik ben maagd.

Ik ben er niet trots op, maar ik schaam me er ook niet voor.
Ik weet dat ik redelijk laat, dat redelijk kan overigens weg gelaten worden, ik weet dat laat ben. De mensen die ik ken zijn het allemaal al een tijdje niet meer, sommige zijn nog niet zo lang geleden overgelopen, anderen al wat langer. Maar ze zijn overgelopen. Onder hen dezelfde mensen die eens in een luisterrijk verleden naar mij toe kwamen voor advies over vrouwen...

Nou ik moet toegeven ik denk dat ik het klokje hoor tikken. Heel ver weg, maar het komt dichterbij en het klinkt steeds luider.
Binnenkort wordt ik twintig.
Voor het eerst in twintig jaar begint het me te irriteren dat ik het "nog steeds maagd ben" want het lijkt eigenlijk best wel een heel avontuur. Iets waar je mee kunt lachen, of verschrikkelijk voor schut mee kan komen te staan.
Ik begin te beseffen wat ik mis, wat anderen al hebben ontdekt en aan den lijven hebben ondervonden terwijl ik geen flauw idee heb van wat er zich allemaal wel niet afspeelt tussen twee mensen. Is het leuk, is het inspannend, is het een zenuwwerkje, is het iets waar je later op terug kijkt alsof het lijkt op een keer dat je bent uitgegaan met goede vrienden en in een vage bar de meest vreemde figuren tegenkomt, figuren die met iedere keer dat je terugkijkt vreemder worden en nog fantastischer?

Hoe gingen jullie ermee om, hoe gaan jullie er nu mee om? Is het maagd zijn iets dat wordt gezien als iets onbenulligs een teken van jeugd, van kinderlijke onschuld? Of als een last, iets dat je zo snel mogelijk, af in ieder geval voor een bepaalde leeftijd kwijt moet zien te raken?

Hoe heeft maagd zijn jou seksuele belevenis wereld gevormd? Jou kijk op seks in het algemeen?

edit:

en ik hoor steeds vaker de geruststellende boodschap dat mijn tijd nog wel komt, waardoor ik me eigenlijk toch beroerder voel. Het geeft me het idee dat het toch iets is dat "zielig" wordt gevonden. Ze bedoelen het goed, maar toch...

op bepaalde momenten klinkt het als "Al ben je maagd tot je dertigste en hebben wij allemaal al kinderen en de meest geweldige ervaringen op seksueel gebied, je tijd komt nog wel... je hoeft je helemaal nergens voor te schamen hoor, omdat jij nog maagd bent... en wij allemaal niet."

ze bedoelen het goed, maar ik voel me er niet echt beter op.

.

pi_2717894
Ach, ik wil alleen even kwijt dat je eigenlijk best wel veel mist. Ik zou zelf niet meer zonder kunnen maar heb wel respect voor de mensen die om de 1 of andere manier nog maagd zijn. Ik neem dan trouwens aan dat dat komt door een geloof. Is dat niet zo, dan raad ik je aan om het toch eens te proberen, want het werkt behoorlijk verslavend.

Ik zie het niet als iets "stoers" als je het wel gedaan hebt, maar vergeet niet dat je veel mist, ook al komt je tijd toch nog.

pi_2717906
Ik heb mijn maagdelijkheid nooit echt als storend ervaren, destijds. Tuurlijk ken ik het puberale gevoel van een zeventienjarige jongen die ontknaapt wou worden, van de mystiek die eromheen hangt. Maar toch was ik nooit een typ voor een "quick kill".

Ik vond dat het betekenisvol moest zijn en daar ben ik blij om achteraf.
Mijn eerste keer was heel mooi, heel intiem en vol echte liefde. Heel anders dan platte seks. Seks om de seks, het kan misschien wel lekker zijn, maar het haalt het imo nooit bij de intimiteit van het samenzijn met iemand waarmee je hart en ziel deelt.
Iemand waarmee je je diepste geheimen hebt gedeeld en nu ook elkaars lichaam. Respectvol met elkaar omgaan en elkaar 100% durven vertrouwen. Dat is pas erotiek.
Het echte houden van.

Ik mag misschien overkomen als een romantische idioot bij sommigen, maar zo zie ik de wereld en daar ben ik blij om.
Het geloof in het bestaan van liefde en zo goed van iemand op aan kunnen dat je alles deelt in perfect vertrouwen, ondanks misschien enkele teleurstellingen in de liefde.
Ik heb gezien dat het kan.

Love like you've never been hurt, dance like no one is watching, work like you don't need the money.

Ps. ik was 19.

edit:

quote:
Ach, ik wil alleen even kwijt dat je eigenlijk best wel veel mist.
Ik zou zelf niet meer zonder kunnen maar heb wel respect voor de mensen die om de 1 of andere manier nog maagd zijn. Ik neem dan trouwens aan dat dat komt door een geloof. Is dat niet zo, dan raad ik je aan om het toch eens te proberen, want het werkt behoorlijk verslavend.
Ik zie het niet als iets "stoers" als je het wel gedaan hebt, maar vergeet niet dat je veel mist, ook al komt je tijd toch nog.
Wat mis je als je niet weet wat je mist? Ik vind dit zo'n kleinerende reaktie van iemand die doet alsof ie er niet "stoer" mee omgaat...
Aan uitspraken als:"Ach, ik wil alleen even kwijt dat je eigenlijk best wel veel mist." heeft de topic opener helemaal niets. Het is zo bijzonder als je het zelf maakt, maar juist door dit soort praatjes is de ontmaagding voor een hoop mensen een doel wat gehaald moet worden, ware het een diploma. Door dit soort praat lopen talloze mensen een teleurstelling op.
Iedereen moet het imo pas doen als ze er
a: zelf klaar voor zijn
b: als ze zich er goed bij voelen en niet omdat het "moet"

[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 05-01-2002 21:17]

TA! RA! NIS!
pi_2718137
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 21:11 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
edit:
[..]

Wat mis je als je niet weet wat je mist? Ik vind dit zo'n kleinerende reaktie van iemand die doet alsof ie er niet "stoer" mee omgaat...
Aan uitspraken als:"Ach, ik wil alleen even kwijt dat je eigenlijk best wel veel mist." heeft de topic opener helemaal niets. Het is zo bijzonder als je het zelf maakt, maar juist door dit soort praatjes is de ontmaagding voor een hoop mensen een doel wat gehaald moet worden, ware het een diploma. Door dit soort praat lopen talloze mensen een teleurstelling op.
Iedereen moet het imo pas doen als ze er
a: zelf klaar voor zijn
b: als ze zich er goed bij voelen en niet omdat het "moet"

Misschien omdat ik ook een paar personen ken die nog maagd zijn en dat ook willen blijven vanwege hun geloof? Ik hoor vaak van hun dat ze het eigenlijk toch wel graag willen, maar het juist niet doen om hun geloof. Als jij er idd klaar voor bent en niet al te hoge verwachtingen hebt valt het ook allemaal wel mee.
Wat ik ook nog even toe wil voegen is dat de topic-starter wel degelijk iets aan mijn reactie heeft, want hij vroeg namelijk ook hoe anderen het maagd zien van een ander opvatten en daar heb ik toch wel antwoord op gegeven dacht ik zo. En ja hoor, ik ben nu 22 en wat vind ik het stoer dat ik geen maagd meer ben....:?
pi_2718311
Dan lag het aan je verwoordingen dat ik er over struikelde.
TA! RA! NIS!
pi_2719510
eerste keer valt meestal tegen.. heb geduld.. het erge is als je eenmaal weet hoe lekker het is en je het niet krijgt/kan/mag.. wacht beter totdat je "het" kan doen met iemand waar je echt van houd.. het is dan veel lekkerder.. ik heb mijn eerste keer verprutst met mijn toenmalig puberkuren door een meid in bed te lokken met mooie praatjes.. had er liever een mooie herinnering aan overgehouden..
  zondag 6 januari 2002 @ 00:06:55 #7
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2719658
Ach, het kon me nooit zoveel schelen en je bent het kwijt voordat je het weet. Mijn eerste keer was leuk, maar daarna wordt het steeds leuker. Overigens wat je niet kent mis je niet is zeker waar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_2719925
mijn eerste keer was eigenlijk perfect, geen problemen geen stuntelen we konden het gewoon meteen, waren allebei maagd... 18,3 jaar oud en 18,8 jaar oud, toch best laat. Maar we zijn allebei het typ dat het niet ZOMAAR wilden doen maar met die speciale persoon die waren we nog niet tegen gekomen. Nou zijn wij wel absurd wij hebben beiden vanaf onze 12e jaar (dat telt pas) geen verkering gehad en tevens NIET gezoend niet het type dat het zomaar ff doet nee maar met een bepaalde persoon, wij bleken voor elkaar die bepaalde persoon te zijn en het ging vanzelf niemand stuurde erop aan. we zijn gek op elkaar en vinden het heel fijn dat wij ELkaar hebben ontmaagd EN ongroend. (in andersom volgorde). Ik mis het zeker niet, en die 1e keer is hoe dan ook erg speciaal.daarna word het WEL echt steeds leuker en leuker dat beloof ik je
  zondag 6 januari 2002 @ 00:37:41 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_2719997
Praat eens met Djeez zou ik zeggen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 januari 2002 @ 03:22:24 #10
2503 Vuurvos
Een Vurig Vosje
pi_2721493
Wat is vroeg, wat is laat... als je zo naar je post kijkt zou je denken dat je al 40 bent ofsow...

Sjonge jonge zeg, 20 jaar, en wat ben je er enorm laat mee.
En is het de sex die je mist? ik weet niet hoor. Is het niet veeleerder een missen aan iemand in je leven? Lichamelijk contact in het algemeen? Sex is een leuk deel van dergelijke contacten, maar ook niet meer dan een deel.

Ik bedoel, wat verwacht je nou? keertje wippen, geen maagd meer en voor jou is het walhalla aangebroken? Of is het nu meer de indruk dat als je eenmaal die grens overschreden hebt je elke avond met een (andere) chick in je nest ligt?

Tis maar waar je gelukkig van wordt, maar voor mij persoonlijk is dat niet een keertje naar bed, maar weten dat er iemand voor me is... en die sex komt dan op gegeven moment ook wel, vroeger of later. (ook nog nooit eerder gezegd.)

Better to have loved and lost then never loved at al... yeah right.
pi_2721834
Maagdenlijkheid... en het schaamtegevoel..

das meer iets wat men opgedragen is.. (althans.. volgens mijn visie..)

"In the early days" was je 20-23 en was je getrouwd en had je al kinderen... Nu ligt die leeftijd over het algemeen (ik zeg over het algemeen....) een stuk hoger..

Dus dat je nog maagd bent.. sja.. gewoon nog niet iemand tegen gekomen waarschijnlijk, waarbij je het gevoel had dat je daar meer mee wilde..

Mijn eerste keer... ik was vrij vroeg.. net 15.. kan je vertellen.. ik wist niet egt wat liefde was.. en liefdevolle sex was het al helemaal niet.. Eigelijk was mijn eerste keer een ramp..

Naar mijn idee is het wel zo, dat naar mate je ouder wordt, je ook meer en makkelijker liefde kan geven en kan krijgen.. Dus zal je eerste keer ook een stuk beter zijn...

Martijn..

(p.s. kom nou niet gelijk met opmerkingen als: Waar heb je die onzin vandaan.. want ik schrijf steeds... naar mijn mening en mijn visie.. Dus bovenstaande komt vanuit mijn gedachtes..)

zondag 6 januari 2002 @ 08:54:58 #12
20086 geweten
Ik heb het...
pi_2721945
20 valt toch wel mee. Ik ken genoeg andere mensen die nog maagd zijn op die leeftijd. Ain't too bad my son.

Het enige dat ik je kan zeggen is wacht inderdaad tot je iemand hebt gevonden met wie je die eerste keer echt wilt beleven uit liefde. Ik heb een fijne herinnering aan de eerste keer. Het is iets dat je je hele leven bij blijft, je vergeet het nooit meer. Als je het 'zomaar' met iemand doet, blijft dat je je hele leven achtervolgen. Advies van mij is dus doe het niet omdat je het wil of moet, maar omdat je het met iemand wil.

...altijd al geweten dat ik veel wist.
pi_2722053
ik ben 19 (nog een maand en dan ben ik twintig) en ik ben ook nog steeds maagd. Nou is het bij mij 'makkelijker' omdt al mijn vriendinnen nog maagd zijn. Ik heb er verder geen probleem mee. Mijn tijd komt nog wel maar nou ben ik ook een meisje en volgens mij doen die minder moeilijk over wel of niet maagd zijn... denk ik

hej zullen we anders een keer afspreken?

pi_2722141
Ik heb zelf seks behoorlijk overschat tijdens mijn jongere jaren. Nu ik een aantal maanden geleden ontmaagd werd, viel het opzich wel een klein beetje tegen. Natuurlijk was het lekker en spannend, maar echt een groot verschil met masturberen en je ogen dicht doen is er niet (vind ik).

Dus: niet teveel van aantrekken, jouw tijd komt nog wel.

pi_2722368
Wat je volgens mij eigenlijk probeert te zeggen is: ik wil zo graag verkering. Pas als je iemand hebt gevonden komen de volgende stappen. Ik heb makkelijk praten want verloor mijn maagdelijkheid op mijn 16e. Verliezen zegt men en dat is omdat je iets kwijt raakt: je onschuld en je kinderlijkheid. Ineens kan je zomaar vader of moeder worden met alle problemen van dien. Je wordt partner van iemand en ook dat is een nieuwe sociale fase. Bovendien kan je je hart breken en geloof mij: dat is het ergste gevoel wat er bestaat naast te horen krijgen dat je een dodelijke ziekte hebt. Een gebroken hart heelt nooit meer helemaal.
Over ziektes gesproken: ook die onzekerheid laat je toe in je leven. Je moet iemand gaan vertrouwen. Gevoelens van jaloezie, achterdocht en onzekerheid komen uiteindelijk ook bij de liefde om de hoek kijken. Haast niemand heeft nog 1 partner voor het hele leven.
En als je die partner dan onverhoopt kwijt raakt is daar de leegte. Een ongelooflijk verdriet en een kilte als de ergste winter. Het kan jaren duren voor je weer iemand vindt. Of nooit meer. Dan krijg je definitief het gevoel je jeugd te zijn verloren en dat je levensavond voortijdig is aangebroken. Er zijn miljoenen mensen die dit is overkomen. Ze moeten verder zonder iemand te hebben waar ze op kunnen steunen, die zacht, warm, lief en geil is. Ze hopen maar dat ze dit gevoel ooit in hun leven weer terug krijgen. Niet voor niets is er een grote markt voor romannetjes, liefde en sex-films om dit gevoel te compenseren.
Zelfs als je een partner hebt kan er iets sluimeren, een onbestembaar gevoel knagen dat je vrij zou willen zijn en er meer van het leven verwacht zou moeten worden. Maar zie maar eens van die partner af te komen zonder elkaar pijn te doen. Legio mensen zitten met elkaar opgescheept omdat het 'zo hoort' of ze niet anders 'durven'. Ze zijn hun vrijheid kwijt en hebben het gevoel dat dat voorgoed is. Opnieuw bieden romannetjes, liefde- en sex-films soelaas.
Kortom de liefde is geen rozengeur en maneschijn in veel gevallen. Je raakt ook die waan hoogst waarschijnlijk op den duur, en hopelijk voor maar een poosje, kwijt. Jij wil dat maagdelijke verwachtingsvolle gevoel zo snel mogelijk kwijt.
Je ziet het waarschijnlijk als een initiatierite naar de volwassen wereld. In vrijwel alle culturen is het echter de kroon op het leven die bezet wordt met juwelen van kinderen. Daarmee voltooi je de levenscyclus.
Dit is wat erg streng gesteld want we leven in een wereld vol geilheid en 'neuk-maar-raak' als we de media mogen geloven. In praktijk valt dat wel mee hoor: de meeste mensen zijn alleen al is het maar voor hun gevoel en zijn uitermate onzeker in de benadering van hun potentieele partnerkandidaten. Menigeen loopt een blauwtje, krijgt de blues: blauwe plekken op de 'ziel'.
Tot zover het verliezen van je onschuld en het kwijtraken van je maagdelijkheid.

Nu de leuke kant: als het met iemand 'klikt' is het hoogst waarschijnlijk niet gelijk sex waar je aan gaat denken. Er zitten fases tussen van naar elkaar kijken, elkaar perongeluk-expres aanraken, handjevrijen, zoenen, elkaar overal aanraken en uiteindelijk de verhitte situatie waarin alle remmen weg vallen en je 'zomaar' in elkaar terecht komt. Deze fases kunnen over een hele lange periode uitgestrekt zijn. Al zijn er ook mensen die alle fases even snel in fietsenhok, kamertje of toilet op een discoavond erdoor jagen. Leuk is anders en het leidt meestal tot een rot-gevoel.
Maar stel dat de fases elkaar op mooie natuurlijke wijze in een naar beiden bevredigende tijdsspanne opvolgen dan nog is er meer gevoel dan "ik moet penetreren" of "gepenetreerd" worden en klaar komen. Zoiets gaat vanzelf en niet volgens een 'dwang': het gaat immers om vrijheid en liefde die gelijk moet staan aan opperste geluk. Of dat opperste geluk er ook is? Soms even en vaak niet van lange duur vanwege dat "verliezen".
Die fase van opperste geluk is liefde, dat kan zelfs losgekoppeld zijn van sex. Liefde kan je alleen krijgen als je het ook kan geven: als je de liefde in en voor jezelf hebt en die wilt en kunt weggeven en delen. 'Hele' mensen vinden liefde. Incomplete exemplaren die zich niet goed voelen vallen vrijwel altijd uit de boot in het dierenrijk en zo ook bij de homo sapiens. Je hoeft niet mooi of knap te zijn, gebreken zijn geen bezwaar als je maar een 'gaaf' gevoel voor jezelf hebt. Dat maakt je aantrekkelijk. Ik zeg je dit omdat de vraag eigenlijk zou moeten zijn: "ben ik al rijp voor een partner".

En wat nou als je persee even van je maagdelijkheid af wilt ondanks alle adviezen van iedereen hier? Ga naar een hoer en zeg dat je maagd bent. Probleem in een mum van tijd opgelost. Je houdt er slechts levenslang een hoogst waarschijnlijke rare rottige herinnering aan over waar je hooguit stoer over kan doen. Bovendien is "de eerste keer" bij elke partner die je krijgt een van de belangrijke onderwerpen van smalltalk tussen de bedrijven door in bed. Je kan dat verhaal nu zelf nog regiseren door je gewoon goed te gaan voelen zoals je bent. Met maagdelijkheid en al. Je zonder zorgen erover door het leven te bewegen en even onvermijdelijk als de dood af te wachten wat de natuur verder nog voor je in petto heeft.

Weet dat in het dierenrijk de mens de langste 'baltsperiode' kent die zich over maanden, jaren en zelfs een heel leven kan uitstrekken voordat het tot de werkelijke 'paring' komt. Daar is niks mis mee. Stel je voor dat we als konijnen direct bij onze vruchtbaarheid op elkaar zouden springen Er zou geen tijd en ruimte in de wereld meer zijn om rustig en tevreden over jezelf te genieten van deze mooie planeet en je unieke prachtige bestaan daarin. Dat geldt voor zowel de ontmaagden als de maagden.
Ik wens je veel geluk!

pi_2722412
Het is vast niet veel meer troost voor je maar ik ben vorige maand 20 geworden en ik ben ook nog steeds maagd.

Ik hoop alleen voor je dat je niet hetzelfde overkomt als mij: mijn vriendin wilde er nl. verandering in gaan brengen maar doordat ik zo gespannen was wilde het zaakje daar beneden niet zo erg...

In het verleden (heb nog niet zo lang een vriendin) heb ik er wel eens mee gezeten maar heb 't altijd aan de kant geschoven omdat ik zelf geloofde dat het allemaal wel goed zou komen.

Maar over of je wat mist: ik het met mijn vriendin dus ook nog steeds bij een beetje bevredigen over en weer maar ook dat kan fijn zijn, dus ook al ben je maagd, dan nog kun je plezier genoeg hebben.

pi_2723166
quote:
Op zondag 06 januari 2002 12:42 schreef Lurky het volgende:
Alles wat ik bedoelde te zeggen in het kort...
Goed geschreven, Lurky!
TA! RA! NIS!
  zondag 6 januari 2002 @ 14:27:57 #18
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_2723246
Ikzelf was 16 toen ik ontmaagd werd, door een vakantievriendje. Achteraf weet ik niet of ik het niet liever had willen doen met iemand waar ik op dat moment van hield, maar spijt heb ik zeker niet.
Ik heb er toen bewust voor gekozen om het met iemand te doen waarvan ik zeker wist dat we gewoon als vrienden "uit elkaar" zouden gaan, omdat ik het erger zou vinden het te doen met iemand waarmee ik op een rotmanier uit elkaar zou kunnen gaan. (Wat met m'n eerste echte relatie daarna toevallig ook gebeurd is)
Ik had er toen ook grotere verwachtingen van dan het uiteindelijk bleek te zijn, toch zou ik niet meer zonder willen
Maar 20 is echt geen idiote leeftijd om nog maagd te zijn hoor, jouw tijd komt nog wel
winst: geheim 8)
  zondag 6 januari 2002 @ 17:25:36 #19
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_2724740
Maakt imo niets uit hoe oud je nou bent als je het wilt/kan doen. Zolang je er achteraf maar geen spijt van krijgt. Ik was 16 en harstikke dronken, en weet er niets meer van af.. En nee, daar heb ik geen spijt van. Was toen een vaste relatie, en ik heb er teminste geen last van gehad dat de eerste keer zeer deed.. Gewoon niet aan beginnen als je zelf nog niet vindt dat je er aan toe bent, of aan het twijfelen bent.
Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
pi_2725624
HMM nou volgens mij ben ik dan de oudste want ik ben inmiddels al weer een tijdje 21 en ook nog steeds maagd, niet echt uit geloofsovertuiging, maar wel uit een of andere overtuiging. Kweet niet goed hoe dat uit te leggen, maar sex is iets waar je klaar voor moet zijn vind ik en heel lang ben ik dat niet geweest en eigenlijk nog steeds niet, hoewel het de laatste tijd wel steeds verleidelijker wordt moet ik zeggen. Sex is ook zo makkelijk te krijgen tegenwoordig lijkt het wel. Ik bedoel ik heb alleen de afgelopen 6 weken al zoon 3 aanbiedingen gehad of ik met mensen mee ging naar huis, of of zij dan met mij mochten naar huis?
Volgens mij loopt min hele sexuele ontwikkeling gewoon zoon 5 jaar achter ofzo, want met zoenen was ik ook behoorlijk laat en daar kan ik de laatste tijd ook niet meer mee ophouden lijkt het wel, maar ja ik heb me er nooit druk over gemaakt en zal dat ook zeker niet gaan doen!
tkomtzoastkomtentgaatzoastgaat zeg ik altijd maar!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_2725777
goh heeft "de heilige maagd van Fok!" Herald nog niet gereageerd
  zondag 6 januari 2002 @ 19:37:20 #22
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2725895
Ikzelf werd ontmaagd op m,n 19e....ik was daarvoor amper geinteresseerd in vrouwen.

En een vriend van me (28) is nog steeds maagd.....niet dat ie dat leuk vind, maar er zijn dingen die je nou eenmaal niet kan forceren.( en iedere vent kan heus wel een of ander wicht dat in een cafe rondloopt neuken, maar of je daar eer mee behaalt....)

Dus wat er ook gebeurt ga jezelf er niet om opvreten en wees jezelf......dan komt jouw tijd wel...

ALarm generale!!
pi_2726138
Ik ben ook nog maagd, 18 jaar. MAar als ik om me heen kijk zie ik allemaal tieners die alleen maar daarover praten/denken. Je wordt uitgelachen als je voor je 17de jaar nog niet bent "ingewijd". Ik vind het echt stom, koste wat kost stoer(?) doen.
Een maat van me vertelde ineens dat hij ontmaagd was. Hij had een tijd geleden een vriendin, daar heeft ie 5 weken meegehad. Het ging naar de 1ste week al klote maar hij dacht: Ff volhouden ik zal, hoe dan ook, ontmaagd worden. Een week later had ie geneukt en daarna uitgemaakt
Nee dat is echte liefde. Het is meer van: Ik moet em er ff insteken want dan ben ik er ook vanaf.
Maar goed, ikzelf maar me niet druk, mijn tijd komt nog wel En ik laat me ook niet pushen door m'n omgeving.
pi_2729144
Als je em er ff insteekt en klaarkomt, ben je nog niet ontmaagd voor mijn gevoel. Pas nadat je echt met passie sex met iemand hebt gehad, kan je je ontmaagd noemen. Dat was in ieder geval het moment dat ik echt het gevoel had ontmaagd te zijn.

Sex is veel minder, wanneer je je sexpartner niet goed kent. Forceer niets... De persoon waarover hieronder geschreven wordt is in mijn ogen nog steeds maagd trouwens:

quote:
Een maat van me vertelde ineens dat hij ontmaagd was. Hij had een tijd geleden een vriendin, daar heeft ie 5 weken meegehad. Het ging naar de 1ste week al klote maar hij dacht: Ff volhouden ik zal, hoe dan ook, ontmaagd worden. Een week later had ie geneukt en daarna uitgemaakt
Nee dat is echte liefde. Het is meer van: Ik moet em er ff insteken want dan ben ik er ook vanaf.
Maar goed, ikzelf maar me niet druk, mijn tijd komt nog wel En ik laat me ook niet pushen door m'n omgeving.
pi_2729481
Ik ben nog maagd en sinds vandaag zit ik er weer mee Voordat ik een vriendje kreeg zat ik er niet mee, ookal was ik 'al' 18. Ik wilde gewoon dat het gebeurde met iemand waar ik verliefd op was enzo. Maar toen dat gebeurde, ging het allemaal niet zo soepeltjes... Ik was blijkbaar veel te gespannen en het deed hartstikke pijn. Andere dingen op sex gebied met hem waren ook niet leuk voor mij, maar da's een heel ander verhaal Nu heb ik een heel lief vriendje waarmee ik veel meer plezier heb op sex gebied, en vond het dus ook helemaal geen echt probleem dat 'het' nog steeds kon. Tot vanavond. Ik weet niet waarom, maar opeens baalde ik er ontzettend van!

Het is bij ook wel een ander verhaal denk ik, omdat ik een vriend heb waar ik heel veel van hou en waarmee ik dat graag zou doen, etc. Maar het kan gewoon niet. En dat is best wel frustrerend, dat m'n lichaam het niet toelaat

Maar ja, ik heb weinig keus, zal nog meer geduld moeten hebben, en ondertussen kan ik wel andere leuke dingen doen, dus dat scheelt wel En m'n vriendje doet er ook helemaal niet moeilijk over, is heel lief en begripvol

What's in a name? That wich we call rose by any other name would smell as sweet - Shakespeare
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')