Truth or Dare deel CXLI (141)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CXL (140)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.29 - 12/12/2001
quote:Ik ben een beetje out of inspiratie...beetje knippen en plakken dan maar (met dank aan Calvobbes): wat is hetgrootste dat jij of iemand anders bij jezelf rectaal hebt ingebracht?
Op vrijdag 04 januari 2002 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
ik lust wel een verse T
quote:ik wist wel dat je die ging vragen (zie gisteren hehehehe sneaky bastard)
Op vrijdag 04 januari 2002 23:28 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ik ben een beetje out of inspiratie...beetje knippen en plakken dan maar (met dank aan Calvobbes): wat is hetgrootste dat jij of iemand anders bij jezelf rectaal hebt ingebracht?
quote:*insert evil grin here*
Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ik wist wel dat je die ging vragen (zie gisteren hehehehe sneaky bastard)
maar ik moet je teleurstellen dat het zal blijven op een thermo meter.
Ok dan..GG..
Nou ben ik echt weg...lekke slapen...tot morgen!
-------------------------------------------------------
Jezus wat een pokkewerk!!!
Willen jullie voortaan een beetje opletten en op tijd een nieuw deeltje aanmaken...
Hier dus maar weer verder...
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Je bent al te laat Gboy
SLOTJE DAN MAAR OP MIJN GEOPEND DEELTJE
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 04-01-2002 23:51]
quote:rustig geef maar eens een T om af te koelen
Op vrijdag 04 januari 2002 23:49 schreef Gboy27 het volgende:[..]
![]()
![]()
FIJN al dat werk voor niets... Dit was de laatste X dat ik het doe!!!
![]()
![]()
quote:Nee... geen zin
Op vrijdag 04 januari 2002 23:50 schreef NaRRaToR het volgende:rustig geef maar eens een T om af te koelen
quote:hey zeur! Ga een kijken naar de tijden van de eerste post! Jij was 5 minuten te laat
Op vrijdag 04 januari 2002 23:49 schreef Gboy27 het volgende:[blaat]
![]()
![]()
FIJN al dat werk voor niets... Dit was de laatste X dat ik het doe!!!
![]()
![]()
quote:nou ehmz voor jou dan ook maar afgezaagds: Noem een van je geilste fantasiën die je nog eens waar wilt maken
Op vrijdag 04 januari 2002 23:55 schreef thedane het volgende:
we zijn er weer hoorcan't we all just get along ?
T please
quote:hoeii.. heb ik al ooit gehad geloof ik ... maar iets met 2 vrouwen lijkt me wel fijnig
Op vrijdag 04 januari 2002 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
nou ehmz voor jou dan ook maar afgezaagds: Noem een van je geilste fantasiën die je nog eens waar wilt maken
denk alleen dat ik aan 1 wel genoeg heb
quote:Maar toen ik begon met knip en plakwerk was er nog geen deel 141, dat wil dus alleen maar zeggen dat jij sneller werkt...
Op vrijdag 04 januari 2002 23:54 schreef calvobbes het volgende:hey zeur! Ga een kijken naar de tijden van de eerste post! Jij was 5 minuten te laat
quote:ok GG
Op vrijdag 04 januari 2002 23:59 schreef thedane het volgende:[..]
hoeii.. heb ik al ooit gehad geloof ik ... maar iets met 2 vrouwen lijkt me wel fijnig
denk alleen dat ik aan 1 wel genoeg heb
quote:als jullie twee ipv ruzie maken gewoon elkaar even de hand schud en een kusje geeft en alles weer goed maakt is er toch nix aan de hand. wat kan jullie het nou verrotten wie sneller is en wie niet het gaat toch gvd om het topic
Op vrijdag 04 januari 2002 23:59 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Maar toen ik begon met knip en plakwerk was er nog geen deel 141, dat wil dus alleen maar zeggen dat jij sneller werkt...
*SGOP dan maar en dat is ook gelijk laatste keer want mijn voeten doen er gvd pijn van
quote:Wat is er aan de hand?
Op zondag 06 januari 2002 12:20 schreef Uncle_Sam het volgende:
Haha, de Truth or Dare is dood. Nu die afgezaagde Coyote Ugly Bar nog en m'n dag is weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |