En voor Silence.. Je doet wel erg hard je best he
Een geintje natuurlijk, ik snap best dat je een geode vriend voor een vrouw kan zijn. En ik weet ook wat je dan naar je hoofd kan krijgen.. Lekker belangrijk allemaal. Ik woon nu met drie hele lieve en ook best knappe vrouwen samen en word daar ookm regelmatig op aangesproken.. gewoon een kwestie van je niks van aantrekken. Volgens mij steld Goddess het op prijs en daar draait het allemaal om toch
quote:... of hij is op zoek naar een schuiplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
Op donderdag 03 januari 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
Tis wel een hele lompe boer als hij nu nog niet reageert..
quote:Wie
Op donderdag 03 januari 2002 22:42 schreef IntroV het volgende:[..]
... of hij is op zoek naar een schuilplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
Laat maar I Get it...
Jeezus tijd voor een borrel..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 03-01-2002 22:49]
quote:zelfs een blinde zou dit begrijpen
Op donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Lieve *piep*,hoe is ie? Ik probeer je al de hele avond te bereiken, maar je neemt niet op of je bent er niet. Ik wilde je vragen of je zin hebt om vrijdag of zaterdag de stad in te gaan, uiteten en daarna stappen of iets anders. Ik vind t namelijk gewoonweg kut zoals het 1 januari ging en heb ook een kutavond gehad, ik wil die avond dan ook snel vergeten. Want ik ben gewoon gek op je en word helemaal gek van hoe het nu gaat. Als er iets aan de hand is moet je zeggen...
dikke kus charlotte
als hij hier niet op reageert dan is hij niet de moeite waard hoor.
mijn icq staat rechtsboven bij elk van mijn posts
quote:toch nog 6 min nodig gehad
Op donderdag 03 januari 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wie
Laat maar I Get it...
Jeezus tijd voor een borrel..
quote:Ja ik schaam mij die.. komt door dat v/d.. ik zat met van de....
Op donderdag 03 januari 2002 23:16 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
toch nog 6 min nodig gehad
* schaamt zich erg diep...
quote:zeg, niet offtopic gaan he, dan open je maar een eigen topic als je schaamte problemen hebt
Op donderdag 03 januari 2002 23:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja ik schaam mij die.. komt door dat v/d.. ik zat met van de....
* schaamt zich erg diep...
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 23:23 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
zeg, niet offtopic gaan he, dan open je maar een eigen topic als je schaamte problemen hebt
Weer on topic:
Goddess sterkte..
quote:HAHA!
Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef Frenkie het volgende:
Je kan ook op de valreep (538) bellen... Is altijd leuk om naar te luisteren..
quote:Een borrel
Op donderdag 03 januari 2002 22:43 schreef Frenkie het volgende:Jeezus tijd voor een borrel..
Doe mij maar een biertje
En goddess sterkte morgen, ik hoop echt dat je een positieve reactie terug krijgt
quote:Sorry dat was niet zo serieus natuurlijk..
Op donderdag 03 januari 2002 23:56 schreef Angels_t het volgende:[..]
HAHA!
mafkees
Ut was toevallig net op de radio...
Een meisje van 15 wilde douchen met een jongen van 22.. en het ging in het Fries.. om je te bescheuren
quote:Ja een lekkere bacardi-lemon met cassis
Op donderdag 03 januari 2002 23:57 schreef knep het volgende:[..]
Een borrel
Tijd om even de stad in te gaan zo...
quote:Nee helaas moet morgen weer werken
Op vrijdag 04 januari 2002 00:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja een lekkere bacardi-lemon met cassis
Tijd om even de stad in te gaan zo...
quote:hoorde het net ook ja
Op vrijdag 04 januari 2002 00:03 schreef Frenkie het volgende:[..]
Sorry dat was niet zo serieus natuurlijk..
Ut was toevallig net op de radio...
Een meisje van 15 wilde douchen met een jongen van 22.. en het ging in het Fries.. om je te bescheuren
maargoed, denk dat dat wel een optie is natuurlijk om te laten blijken dat je iemand leuk vind. zelfs een koe zou het dan snappen
Enne for the record ik ben en blijf gewoon 'een' vriend van onze lieve charlie
quote:Oh het kan me ook geen reet schelen hoor dat anderen denken dat ik stom ben dat ik goede vrienden ben met wat dames, kan gewoon goed met ze opschieten. Soms is dat wel jammer, want ja dan blijf je gewoon vrienden zonder dat er wat meer actie aan te pas komt
Op donderdag 03 januari 2002 22:35 schreef Frenkie het volgende:
Zo wat een verhaal zeg dit.. Tis wel een hele lompe boer als hij nu nog niet reageert..En voor Silence.. Je doet wel erg hard je best he
![]()
Een geintje natuurlijk, ik snap best dat je een geode vriend voor een vrouw kan zijn. En ik weet ook wat je dan naar je hoofd kan krijgen.. Lekker belangrijk allemaal. Ik woon nu met drie hele lieve en ook best knappe vrouwen samen en word daar ookm regelmatig op aangesproken.. gewoon een kwestie van je niks van aantrekken. Volgens mij steld Goddess het op prijs en daar draait het allemaal om toch
Maar jij woont met drie lieve en knappe jonge dames samen? Goh, wanneer gingen wij ook alweer wat drinken?
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 22:04 schreef goddess in heaven het volgende:
Want ik ben gewoon gek op je en word helemaal gek van hoe het nu gaat. Als er iets aan de hand is moet je zeggen...dikke kus charlotte
en lieve mensjes, lompe boer heeft nog niet gereageerd (heb gelijk die foto's ook opgeruimd) terwijl die toch alweer een uur op zijn werk is en heerlijk had kunnen mailen neej ik denk dat ik maar gewoon naar huis ga met een lekkere fokker
behalve silence en robin natuurlijk want dat zijn gewoon vriendjes
quote:hij balen, maar
Op donderdag 03 januari 2002 22:42 schreef IntroV het volgende:[..]
... of hij is op zoek naar een schuiplaats, omdat'ie gestalkt wordt door ene G. v/d H.
be prepaired to die!
ofzo
quote:Dus je gaat mee naar de WvS zaterdag?
Op vrijdag 04 januari 2002 09:47 schreef goddess in heaven het volgende:
dalai: niet zo zeuren he! de emoties hadden de overhand, soms doe je dan domme dingenen lieve mensjes, lompe boer heeft nog niet gereageerd (heb gelijk die foto's ook opgeruimd) terwijl die toch alweer een uur op zijn werk is en heerlijk had kunnen mailen
neej ik denk dat ik maar gewoon naar huis ga met een lekkere fokker
behalve silence en robin natuurlijk want dat zijn gewoon vriendjes
![]()
Stalk je me zo nog Charliej?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |