ik ben het zo ongelofelijk zat met die lui maar als ik er ook maar iets van zeg ben ik een rasicst...
Ik ben spontaan naar een agent toe gegaan en heb mijn verhaal veteld zoals hier boven en weet je wat ie zei:
het zijn inderdaad altijd dezelfde ja...
Als iemand nou ook nogmaar durft te beweren dat het allemaal wel meevalt dan flikker gewoon op...
Ik neem aan dat je nu op je werk zit?
GA DAN EENS WERKEN!!! i.p.v. de tijd van je baas verdoen!
quote:
Op donderdag 03 januari 2002 09:32 schreef Tetelepta het volgende:
en houd me met een hand vast aan een paal.
quote:Ik duw ook altijd tegen Molukkers die in de weg lopen en als ze daar iets op tegen hebben dan gaan ze maar weer lekker terug naar waar ze vandaan komen; De Molukken dus.
Wordt ik me daar toch ineens gedwuwd door een Nederlander. Hij wou eruit bij Magnaplaza. Maar daarvoor hoef je toch niet te duwen?
quote:Hij heeft een hekel aan de inwoners van het land waar hij woont?
Op donderdag 03 januari 2002 09:35 schreef spaceben het volgende:
relax man, wat is jou probleem?
quote:
boterham met pindakaas en jam
quote:hij ook al? 't wordt wel druk hier...
Op donderdag 03 januari 2002 09:36 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Hij heeft een hekel aan de inwoners van het land waar hij woont?
quote:Kunnen die allochtonen niet gewoon gaan lopen?
Op donderdag 03 januari 2002 09:40 schreef Tetelepta het volgende:
Het zou mooi zijn als er speciale allochtonen zitplaatsen in het openbaar vervoer komen. Net als gehandicaptenzitplaatsen.
Zinloze bijdrage aan een zinloze discussie.
[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 03-01-2002 09:45]
quote:Goed plan. Maak die maar naast de homo-zitplaatsen. Leuke discussies gegarandeerd.
Het zou mooi zijn als er speciale allochtonen zitplaatsen in het openbaar vervoer komen. Net als gehandicaptenzitplaatsen. Die Nederlanders denken dat ze alles zomaar kunnen maken.
Wat een onzin zeg.
quote:En wat maakt jou zo speciaal dat jij een aparte zitplaats moet hebben???
Het zou mooi zijn als er speciale allochtonen zitplaatsen in het openbaar vervoer komen. Net als gehandicaptenzitplaatsen. Die Nederlanders denken dat ze alles zomaar kunnen maken.
En lekker slim trouwens: "de allochtonen moeten links zitten en de nederlanders rechts"!!!! --> Hoe bevorder ik racisme in 1 zin!!
Ik ben geen racist hoor maarruh,
Op de molukken hebben ze nog wel zitplaatsen over.
TOT ZIENS !
quote:ja hoor....
en dat wil zich integreren in dit land....
aanpassen zal je!
@ your service!
quote:Kunnen Beelzebub en Gellarboy eindelijk naast elkaar zitten
Op donderdag 03 januari 2002 09:44 schreef Dave het volgende:
Goed plan. Maak die maar naast de homo-zitplaatsen. Leuke discussies gegarandeerd.
quote:Als er maar een zitplaats voor mij overblijft
Op donderdag 03 januari 2002 09:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kunnen Beelzebub en Gellarboy eindelijk naast elkaar zitten
quote:Tja, in Nederland mogen Nederlanders dat.
Centraal station 8.52. Lijn 2 richting de Emmastraat. Moet ik al staan omdat alle plaatsen zijn bezet door Nederlanders. Waarvan er drie een vreselijk stinkende boterham met pindakaas en jam zaten te eten.
Maar goed, ik laat me niet kennen en sla mijn krant open en houd me met een hand vast aan een paal. Wordt ik me daar toch ineens gedwuwd door een Nederlander. Hij wou eruit bij Magnaplaza. Maar daarvoor hoef je toch niet te duwen?ik ben het zo ongelofelijk zat met die lui maar als ik er ook maar iets van zeg ben ik een rasicst...
Ik ben spontaan naar een agent toe gegaan en heb mijn verhaal veteld zoals hier boven en weet je wat ie zei:
het zijn inderdaad altijd dezelfde ja...Als iemand nou ook nogmaar durft te beweren dat het allemaal wel meevalt dan flikker gewoon op...
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 03-01-2002 09:50]
En dan ook nog de eerste 2 haltes vanaf het CS opheffen, want 5 minuten wachten en in de weg staan voor een wandeling van 2 minuten kan natuurlijk al helemaal niet.
Nog meer wazige klachten?
quote:ok. voor de homo's buttpluggen in de bus installeren, dat scheelt ruimte en dan extra kinderstoeltjes voor de pedofielen achterin...
Op donderdag 03 januari 2002 09:44 schreef Dave het volgende:[..]
Goed plan. Maak die maar naast de homo-zitplaatsen. Leuke discussies gegarandeerd.
(meer! meer!)
quote:Hahahaha, heb je die usericon van Tetelepta wel gezien? Die ouwe kop lijkt me nou niet echt een studentje met een rugzak.
Op donderdag 03 januari 2002 09:49 schreef dmace het volgende:
Er is geen grotere irritatie dan studentjes met rugzakken.
En dan ben ik nog een kaaskop ook, die graag boterhammen met pindakaas eet
quote:Welnee, ik lach me rot.
Op donderdag 03 januari 2002 09:52 schreef flipsen het volgende:
Vond het een /erg/ grappige post! Zie er de (zwarte?) humor wel van in, maar ik ben geloof ik de enige?
maar gaat u vooral door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |